Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit!Bitches b crazy.
nee, maar je hebt er genoeg labiele chicks tussen lopen.

Waarom gaat iedereen er van uit dat t een kerel was. Wijven drinken wijn.
ze hebben er al een gozer voor opgepakt.
Hij schijnt op een camera beeld te hebben gestaan waar hij de fles gooide
ze hebben er al een gozer voor opgepakt.
Hij schijnt op een camera beeld te hebben gestaan waar hij de fles gooide
Met dat gezegde bedoelde ik te zeggen dat iemand voordeel kan hebben bij het ongeluk van de ander. In dit geval de dief dus. En dat deze persoon net zo erg dan niet erger gestraft moet worden en moet worden opgespoord in hoe ver mogelijk is natuurlijk.
wat een klote actie. Vroeger gingen we ook altijd de stad nog in maar 4 jaar terug voor het laatst geweest. Idd de redbull stage is de sfeer vaak ver te zoeken. Neee de laatste jaren blijf ik lekker op de camping waar het wel gezellig is!!!

Op de campings mag niks meer ja
En indd redbull stage is elk jaar raak
hahahah lol de laatste 6 jaar mag alles weer. Na 2004 was het ff 3 jaar op de zure appel bijten, maaar nu kan alles weer, iig op de eurocamping. WAt een t*ring zooi was het afgelopen jaar, heeeeerlijk
hahahah lol de laatste 6 jaar mag alles weer. Na 2004 was het ff 3 jaar op de zure appel bijten, maaar nu kan alles weer, iig op de eurocamping. WAt een t*ring zooi was het afgelopen jaar, heeeeerlijk

Geen motor blokken op hout monteren en maar gas geven toch?
Dat werd verboden omdat iedereen de hele nacht vol gas gaf tot het blok kapot was![]()
pics? verhalen?
woon er vlakbij maar ben er nog nooit geweest
Hoogstwss het gevolg van overdreven alcoholgebruik. Wss zal de dader niet eens meer beseffen dat hij een fles in het publiek heeft gegooid. Daarom blijf ik erbij dat men beter het gebruik van alcohol in openbare ruimtes wat aan banden legt, gaan zo'n dingen niet meer gebeuren. Ofwel geen flessen, glazen enz meer op beschamende alcoholparty's. Uitgaan om je te bezatten, om eens goed dronken te zijn is zoiezo triest, kinderachtig.
Hier sluit ik me bij aan......Beterschap voor u dochter en fam...Als ik zou weten wie de dader was zou ik het meteen zeggen en hoef het geld niet eens.
Veel beterschap in ieder geval.

Papa is advocaat, geld zat dus.Hier sluit ik me bij aan......Beterschap voor u dochter en fam...
dat geld zit wel goed..kan je dochter ook goed gebruiken denk ik..
Ik hoop dat je Dochter er boven op komt in zo ver dat kan
Groet, Ray...