MuscleMeat

Shocking 2500,- beloning voor NAW flessengooier TT Assen

Wat goed dat het ook hier staat, stond gisteren op mijn facebook. Hoe haal je het in je hoofd om een fles wijn een menigte in te gooien?

Gebeurd elk jaar.

Of bierfles oid.

En mensen beroven/ in elkaar slaan helaas ook.

Zijn teveel mensen om allemaal in de gaten te houden.

Met een foto zie je de echte schade en dan is het meer werkelijkheid.
btw nog beroofd ook godsamme , wat deed die vriendin/rest eigenlijk?

Was er vorig jaar, sjonge jonge lopen daar gekke gasten rond, veel gezuip en ze staken dingen in brand. Politie kwam en die lui probere gewoon politie busje omver te duwen.

Stelletje gekke boeren

Ik stond ook rond die tijd daar. niks van gezien. Als ik het wist had ik sowieso diegene doorgegeven.

pfff wat een maffies he, sterkte ermee.

:evil:Bij de dader een wijnfles in zijn reet douwen en vervolgens de fles laten knappen

wijn? srs? :gay:

Diegene die de fles gooide is een m*ther****er en moet aangepakt worden, maar diegene die haar volgens heeft beroofd is echt ziek in zijn hoofd

Was er vorig jaar, sjonge jonge lopen daar gekke gasten rond, veel gezuip en ze staken dingen in brand. Politie kwam en die lui probere gewoon politie busje omver te duwen.

Stelletje gekke boeren

Ja hoe later in de nacht hoe meer wasted ze zijn.

Zijn publiek op internet (facebook, geenstijl, nieuws en forum's) is strafvermindering, ik gok een taakstraf tussen 150-260 uur.

Diegene die de fles heeft gegooid was waarschijnlijk een stoere dronken boer en diegene die haar vervolgens heeft beroofd was sws een mocro

• Topic Starter Topic Starter
Die nam het gezegde andermans dood is andermans brood iets te serieus. Vind eigenlijk dat hem in zelfde ernst al dan niet erger kwalijk kan worden genomen.

Waarom gaat iedereen er van uit dat t een kerel was. Wijven drinken wijn.

• Topic Starter Topic Starter
Bitches b crazy.

nee, maar je hebt er genoeg labiele chicks tussen lopen.

Terug
Naar boven