MuscleMeat

250mg of 500mg teso enath

Status
Niet open voor verdere reacties.

valere

Novice
Waardering
0
voor een eerste kuur kan ik dan niet beter 250 mg testo nemen(het gaat over een testo only kuur van 10 weken) of beter ineens 500mg

heb testo van Galenika liggen maar twijfel nog aan de hoeveelheid
omdat het eerste kuur is

is het niet beter 250mg om te zien hoe ik er op reageer?

grtzz

voor een eerste kuur kan ik dan niet beter 250 mg testo nemen(het gaat over een testo only kuur van 10 weken) of beter ineens 500mg

heb testo van Galenika liggen maar twijfel nog aan de hoeveelheid
omdat het eerste kuur is

is het niet beter 250mg om te zien hoe ik er op reageer?

grtzz

Misschien een idee om eerst wat ouder te worden, alvorens je je endocriene systeem gaat belasten.:cool:

Je bent de zoveelste de laatste tijd, die onder de 21 advies wilt..

Voor dat dit weer een ellenlang topic wordt..

[Link niet meer beschikbaar]

Hoe zien je gallies eruit... zet ze eens in de echt nep sectie voordat je uberhaubt ook maar wat zet.

Persoonlijk vind ik 500mg test-e ew een hele nette eerste kuur en 250mg test-e ew toch wat aan de lage kant.

Voorzichtigheid is natuurlijk nooit verkeerd. Maar de sides zullen niet twee keer zo heftig zijn en de resultaten toch een stuk beter.

er is ook een tussen weg.. 375mg e5d bv..

Hoe zien je gallies eruit... zet ze eens in de echt nep sectie voordat je uberhaubt ook maar wat zet.

Persoonlijk vind ik 500mg test-e ew een hele nette eerste kuur en 250mg test-e ew toch wat aan de lage kant.

Voorzichtigheid is natuurlijk nooit verkeerd. Maar de sides zullen niet twee keer zo heftig zijn en de resultaten toch een stuk beter.

Tuurlijk joh...ga toch even vertellen hoe het moet, want anders doet ie het toch maar.

Nog even en dan kan DBB uit de lucht, want hier krijgen kinderen advies hoeveel aas je moet/kan gebruiken.

Boordregel gemist dodo?

ow **** hij is nog maar 19, gewoon slotje dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven