XXL Nutrition

Jullie mening ivm dosering eerste maal Test

• Topic Starter Topic Starter
Dus als je een bepaald doel/ideaal voor ogen hebt waarvan je met zekerheid kan zeggen dat het naturel niet haalbaar is ben je onzeker? :haha:
Ik train voor mezelf en wil een jacked look met traps tot aan mn oren, heeft niks met onzekerheid te maken.

Niets van aantrekken, ieder doet lekker waar hij zin in heeft. Ik heb ook een bepaald doel, en wat iemand van mij denkt kan me geen bal schelen. Zo kan je t zelfde zeggen van een meid met make-up, dat is ook niet van nature, maar ze zien er beter uit.

Ah, je bent zonder twijfel rijker dan ik?

Who the F cares, al is hij stinkend rijk, als je kanker krijgt ben je gekloot. Leef de dag vandaag, gisteren is voor altijd weg en morgen bestaat nog niet.

Niets van aantrekken, ieder doet lekker waar hij zin in heeft. Ik heb ook een bepaald doel
Hoe kan het dan dat je 70kg weegt?

Ik vermoed dat je eerder een misbruiker bent doordat je de basis niet snapt en maar de sneltrein denkt te nemen, helaas is gear geen shortcut als je de basis van voeding/training niet snapt.
Misschien niet het meest populaire antwoord hier, maar wat gaat de toevoeging van gear veranderen, word je daardoor “ineens” jacked of wat denk je zelf dat er gaat gebeuren? Je geeft zelf al aan dat je jaren naturel traint, spelregels worden niet anders met gear en momenteel na jaren trainen zit je dus op 70kg gewicht?

Er zijn hier vele adviezen gegeven en je maakt je meer druk om wat trt nou wel of niet inhoud. Het is je eigen keus allemaal en niemand die er wakker van ligt, maar neem de proef op de som en kijk wat je nou daadwerkelijk over 6 maanden voor bent gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan het dan dat je 70kg weegt?

Ik vermoed dat je eerder een misbruiker bent doordat je de basis niet snapt en maar de sneltrein denkt te nemen, helaas is gear geen shortcut als je de basis van voeding/training niet snapt.
Misschien niet het meest populaire antwoord hier, maar wat gaat de toevoeging van gear veranderen, word je daardoor “ineens” jacked of wat denk je zelf dat er gaat gebeuren? Je geeft zelf al aan dat je jaren naturel traint, spelregels worden niet anders met gear en momenteel na jaren trainen zit je dus op 70kg gewicht?

Er zijn hier vele adviezen gegeven en je maakt je meer druk om wat trt nou wel of niet inhoud. Het is je eigen keus allemaal en niemand die er wakker van ligt, maar neem de proef op de som en kijk wat je nou daadwerkelijk over 6 maanden voor bent gekomen.
Jij kent mij.

Ik ben net op dit forum omdat ik het me herinnerde van vroeger. Ik schatte mijn gewicht, heb me gisteren pas gewogen, 81.5 kg. Wat jij over mijn fysiek weet is zoveel als ik over jouw weet, niks dus. Heb na schouder blessure een aantal jaren niet 'hevig' kunnen trainen want heb een fysiek uitdagende job.

En jawel, anabolen zijn een shortcut, als je dat niet beseft doe je beter zelf eerst research. En neen ik verwacht niet na twee maanden de Sandow te winnen.

Jij kent mij.

Ik ben net op dit forum omdat ik het me herinnerde van vroeger. Ik schatte mijn gewicht, heb me gisteren pas gewogen, 81.5 kg. Wat jij over mijn fysiek weet is zoveel als ik over jouw weet, niks dus. Heb na schouder blessure een aantal jaren niet 'hevig' kunnen trainen want heb een fysiek uitdagende job.

En jawel, anabolen zijn een shortcut, als je dat niet beseft doe je beter zelf eerst research. En neen ik verwacht niet na twee maanden de Sandow te winnen.
Wij weten best veel ak's fysiek en voeding en training. Beetje opletten, als je hier toch rondhangt :thumb:

Jij kent mij.

Ik lees excuusjes. Het maakt mij allemaal niks uit maar slappe hap als je gaat gebruiken en eruit ziet alsof je niet eens traint.

Bedoel het ook niet negatief he, als ie zelf tevreden bent is wat telt maar als je de keus maakt om wat extra te gebruiken zorg er dan tenminste voor dat training/voeding en herstel allemaal vooraf on point zijn.

Uiteraard is dit niet wat men wilt horen en ziet dit weer als een aanval, maar dat moet je zelf weten.

Mensen voelen zich zo snel aangevallen tegenwoordig. Prinsjes zijn het :D

Ik heb dus een tijd geleden na goed overwegen beslist om een testosteron kuur te proberen. Ik ben 46j oud, gezond, eet goed, fysiek actief, heb al veel naturel getraind en heb redelijk normale bouw en ik heb bloedonderzoek gedaan alvorens te starten en alle waarden zijn goed (dit even ter info om misverstanden te vermijden).

De dosering was mijn grootste uitdaging omdat het de eerste keer is en niemand kan zomaar zeggen wat voor een ander het 'beste' is. Toch hier even jullie mening vragen.

Ik heb beslist om Test only te starten omdat ik wijs genoeg ben om niet ineens alles op een hoop te nemen. Mogelijk kan dit later nog.

Momenteel gebruik ik 1ml Testosterone Cypionate 200mg/ml elke 5 dagen wat ongeveer neer komt op een 300mg Test per week. et is nog maar de eerste week en na 2 injecties is het onmogelijk om te beoordelen.

Het probleem is dat ik heel veel informatie zie over TRT en de doseringen daarvan. Velen beweren dat hun trt aan 200mg per week ligt etc, wat ik aan de hoge kant vindt. Vanaf hoeveel per week spreek je niet meer van trt maar van een kuur? Ik heb het gevoel dat er veel mensen zijn die het woordje trt gebruiken om te verdoezelen dat ze aan het kuren zijn.

Alle info ivm dosering (Test C) is welkom, alhoewel ik nu dit volume volhoud is het misschien interessant voor de volgende cycle.

Alvast Bedankt!
Meet vooraf je Test waarde. De één heeft 200mg test nodig elke week om hoger in referentiewaarde te komen de ander maar 90mg. In NL is TRT de bedoeling om met Nebido of Sust(en gels) weer uit te komen tussen 16-29nmol/L.
In theorie zou iemand met Low-T sides (en onder de 8.6 gemeten) met reguliere dosis net boven de 16nmol/L uitkomen. Een ander land kan een ander protocol hebben natuurlijk, waar 250mg Test per weer word voorgeschreven, om (vaak) buiten refwaarde te komen. (8.6-29nmol/L, 248-836ng/dL)

Ik vraag me nauwelijks af wie hier de pauper kneus is. Gezien jouw anabolen gebruik en tatoeages heb jij heel wat van buitenaf nodig om jouw kneuserige jezelf te zijn.
Daarnaast ben ik zonder twijfel rijker dan jij, dus geen gepauper hier.
Hoezo hoor ik hier niet ? Ik heb bb getraind van m'n 25 ste tot mijn 40ste en van mijn 50ste tot nu. Dus ik denk dat ik voldoende rechten heb om hier te posten. Daarnaast 2de in de contest 2024 :D naturel.
Hierboven schrijf ik ook niets over wel of niet kuren. En dan nog, dit is een forum, daar uitten mensen hun mening. Daar kun jij iets van leren :thumb:
Dus iemand die tatoeages heeft word automatisch gezien als een pauper ?
Wat ben jij voor stumper dan ?

Overigens is iemand die zichzelf rijker dan een ander durft te noemen wel echt een mannetje natuurlijk . Want jij ziet blijkbaar aan uiterlijk wie vermogend is of niet ?

Jij hebt dit soort uitspraken nodig voor je ego of niet ? En dan maar zeggen dat de meeste hier aan de anabolen zitten om zich goed te voelen .

Gezien we hier onze mening zo duidelijk mogen uitten . Wat ben jij een ongelooflijke zielige pisvlek zeg .

Dus iemand die tatoeages heeft word automatisch gezien als een pauper ?
Wat ben jij voor stumper dan ?

Overigens is iemand die zichzelf rijker dan een ander durft te noemen wel echt een mannetje natuurlijk . Want jij ziet blijkbaar aan uiterlijk wie vermogend is of niet ?

Jij hebt dit soort uitspraken nodig voor je ego of niet ? En dan maar zeggen dat de meeste hier aan de anabolen zitten om zich goed te voelen .

Gezien we hier onze mening zo duidelijk mogen uitten . Wat ben jij een ongelooflijke zielige pisvlek zeg .
Je hebt gelijk. Dat was een domme en lelijke reactie van mij. In het echt ben ik anders, maar dan toch, ... excuses aan diegene, die mij hier serieus nemen.

Het lijkt me verstandig dat je niet meer in Anabolica sectie post @RonnReeves.

Terug
Naar boven