AndroidHealthClinic

Jullie mening ivm dosering eerste maal Test

• Topic Starter Topic Starter
Dus als je een bepaald doel/ideaal voor ogen hebt waarvan je met zekerheid kan zeggen dat het naturel niet haalbaar is ben je onzeker? :haha:
Ik train voor mezelf en wil een jacked look met traps tot aan mn oren, heeft niks met onzekerheid te maken.

Niets van aantrekken, ieder doet lekker waar hij zin in heeft. Ik heb ook een bepaald doel, en wat iemand van mij denkt kan me geen bal schelen. Zo kan je t zelfde zeggen van een meid met make-up, dat is ook niet van nature, maar ze zien er beter uit.

Ah, je bent zonder twijfel rijker dan ik?

Who the F cares, al is hij stinkend rijk, als je kanker krijgt ben je gekloot. Leef de dag vandaag, gisteren is voor altijd weg en morgen bestaat nog niet.

Niets van aantrekken, ieder doet lekker waar hij zin in heeft. Ik heb ook een bepaald doel
Hoe kan het dan dat je 70kg weegt?

Ik vermoed dat je eerder een misbruiker bent doordat je de basis niet snapt en maar de sneltrein denkt te nemen, helaas is gear geen shortcut als je de basis van voeding/training niet snapt.
Misschien niet het meest populaire antwoord hier, maar wat gaat de toevoeging van gear veranderen, word je daardoor “ineens” jacked of wat denk je zelf dat er gaat gebeuren? Je geeft zelf al aan dat je jaren naturel traint, spelregels worden niet anders met gear en momenteel na jaren trainen zit je dus op 70kg gewicht?

Er zijn hier vele adviezen gegeven en je maakt je meer druk om wat trt nou wel of niet inhoud. Het is je eigen keus allemaal en niemand die er wakker van ligt, maar neem de proef op de som en kijk wat je nou daadwerkelijk over 6 maanden voor bent gekomen.

Terug
Naar boven