Oke bedankt voor alle info 
En nee het is niet mijn vriend als in coïtusuele, romantische relatie haha,
100% hetero hier
.
maar ik dacht ergens op de site gelezen te hebben dat je je dagelijks standaard verbruik moet weten en voor een clean bulk erongeveer 500 kcal erbij moet gooien? en voor de andere 750? kan dat kloppen?
Toen ze bij mijn sportschool met zon plaat enzo mijn bf van 11% hadden uitgerekend en die cijfertjes invoerden kwam mijn standaard verbruik op 1800
dus kan ik dan niet beter +500 =2300 doen?
Of gewoon echt vreten?(maar wel goede voeding natuurlijk
)
en uhh die 5% is van me vriend he en niet van mij, dat is wat die meter zei....(was zon ding waar je op moest staan met je blote voeten en je gewicht invoeren zijn die betrouwbaar?)
oh en nog voor ik 't vergeet als jullie 't over ei hebben is het dan misschien beter om het eigeel weg te gooien? heb namelijk gehoord dat het eigeel wel wat slechter is en het beste voornamelijk het eiwit (alhoewel het eigeel wel lekker is haha
) ik wil namelijk wel zo clean mogelijk bulken maar wat vet erbij zal moelijk te vermijden zijn... 

En nee het is niet mijn vriend als in coïtusuele, romantische relatie haha,
100% hetero hier
.maar ik dacht ergens op de site gelezen te hebben dat je je dagelijks standaard verbruik moet weten en voor een clean bulk erongeveer 500 kcal erbij moet gooien? en voor de andere 750? kan dat kloppen?
Toen ze bij mijn sportschool met zon plaat enzo mijn bf van 11% hadden uitgerekend en die cijfertjes invoerden kwam mijn standaard verbruik op 1800
dus kan ik dan niet beter +500 =2300 doen?

Of gewoon echt vreten?(maar wel goede voeding natuurlijk
)en uhh die 5% is van me vriend he en niet van mij, dat is wat die meter zei....(was zon ding waar je op moest staan met je blote voeten en je gewicht invoeren zijn die betrouwbaar?)
oh en nog voor ik 't vergeet als jullie 't over ei hebben is het dan misschien beter om het eigeel weg te gooien? heb namelijk gehoord dat het eigeel wel wat slechter is en het beste voornamelijk het eiwit (alhoewel het eigeel wel lekker is haha
) ik wil namelijk wel zo clean mogelijk bulken maar wat vet erbij zal moelijk te vermijden zijn... 
Laatst bewerkt: