XXL Nutrition

--

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor alle info ;)
En nee het is niet mijn vriend als in coïtusuele, romantische relatie haha,
100% hetero hier :D.
maar ik dacht ergens op de site gelezen te hebben dat je je dagelijks standaard verbruik moet weten en voor een clean bulk erongeveer 500 kcal erbij moet gooien? en voor de andere 750? kan dat kloppen?

Toen ze bij mijn sportschool met zon plaat enzo mijn bf van 11% hadden uitgerekend en die cijfertjes invoerden kwam mijn standaard verbruik op 1800
dus kan ik dan niet beter +500 =2300 doen?:P
Of gewoon echt vreten?(maar wel goede voeding natuurlijk:P)

en uhh die 5% is van me vriend he en niet van mij, dat is wat die meter zei....(was zon ding waar je op moest staan met je blote voeten en je gewicht invoeren zijn die betrouwbaar?)

oh en nog voor ik 't vergeet als jullie 't over ei hebben is het dan misschien beter om het eigeel weg te gooien? heb namelijk gehoord dat het eigeel wel wat slechter is en het beste voornamelijk het eiwit (alhoewel het eigeel wel lekker is haha :D) ik wil namelijk wel zo clean mogelijk bulken maar wat vet erbij zal moelijk te vermijden zijn... :)

Laatst bewerkt:
Jij hebt iig ook duidelijk een ander lichaamstype dan de TS. Voor de vriend van de TS is vuil bulken geen slecht idee.

Maar de TS zelf is erg mager en heeft zoals hij zegt toch nog geen abs en een klein vetlaagje onderaan. Dus ik gok eerder het type endo en dan is vuil bulken echt geen slimme optie. Groeien zal hij zeker maar de cut wordt iig dubbel zo zwaar.

Zelf had ik als 50kgminnetje ook geen abs maar een klein vetlaagje, vuile bulk heeft mij echter goed geholpen (vet% blijft zo ong. constant), dus hij moet maar even uittesten ;)

Zelf had ik als 50kgminnetje ook geen abs maar een klein vetlaagje, vuile bulk heeft mij echter goed geholpen (vet% blijft zo ong. constant), dus hij moet maar even uittesten ;)

Ja kan natuurlijk wel, bij mij was het ook zo. Hij moet het iig zelf eens uittesten. Maar ik vrees er een beetje voor dat hij bij een vuile bulk echt nog veel vet zal aanzetten ook. En cutten is zowat het moeilijkste aan BB'ing, dus dan zit hij met een probleem :').

• Topic Starter Topic Starter
Ik was vroeger inderdaad ook heel dik.... maarja dat heb ik er dus al vanaf gehaald gelukkig...

ik heb de kwark al ingeslagen
is dit een beetje goede? naar mijn weten wel....

Jumbo milde magere kwark (maakt dat milde iets uit? ik vond de samenstelling beter...)
per 100gram:
48kcal
9,5Gram eiwitten
2,4 gram koolhydraten waarvan 2,4gram suikers :(
en minder als 0,1Gram vet

ik kon ook nog normale magere kwark pakken maar die had bijna het dubbele aan koolhydraten alleen stond daar de suikers niet bij maar ik neem aan dat dat ook allemaal suikers zijn.... , en die had 0,8gram eiwitten minder

gewoon vreten wat je vreten kan en 3x per week hard trainen

Ja is goeie kwark, die heb ik ook altijd.
Nog best lekker ook!(al is het in het begin even wennen)

goed eten, maar ik zou toch clean bulken want anders ga je toch veel vet aanzetten vrees ik... succes ermee!

Wauw, zoals die maat van je eruit ziet zag ik 1 jaar geleden ook uit..

Maar je hebt dus blijkbaar aanleg om vet te worden? Dan zou ik wel cleanbulken voor zover dat mogelijk is. Die vriend van je kan ik aanraden alles op te vreten wat in zijn buurt komt en liters melk te zuipen. Succes!

Laatst bewerkt:
Gewoon lekker veel bammetjes kipfilet, totdat je ervan kots. 2/3 stuks fruit op een dag, 500/1000gr kwark per dag, halfvolle melk, water by the gallons.

Blikje tonijn ook nog, nog meer brood, brinta, havermout. Vreet gwn je huis leeg.

Misschien voor dit forum een stomme vraag, maar heb er verder niks over gezien terwijl ik toch flink wat heb gelezen. Als je nou bijvoorbeeld bulkt, dus een overschot aan calorieen hebt.. moet je dezelfde calorieen dan ook aanhouden op rustdagen waarin je herstelt? Lijkt me dat je op die manier dan dikker word???

Volgens mij is dat niet noodzakelijk, doe het zelf ook niet.
Las ook ergens dat je insulinegevoeligheid er mee te maken heeft, weet alleen niet de correcte uitleg meer daarvan.
Dat was wel de reden waarom ik op rustdagen minder ging eten en merk dat het goed werkt :P

good luck

veel succes kerel! je bent nog een ongeschreven boek

Doet me denken aan Sniper_x met zijn most muscular :roflol:

Nergens vind ik iemand die er even 'ecto' uitziet of weegt als mij. Je hebt dezelfde lengte en gewicht, maar ik zie er wel al iets gevormder uit en bench wel meer.
Ik denk wel dat je snel zult vooruitgang maken als je veel eet en traint. Bij mij is het rampzalig soms om bij te komen.

Terug
Naar boven