MuscleMeat

--

Bezoekers in dit topic

rickynl

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2010
Berichten
2.567
Waardering
250
Lengte
1m81
--
 
Laatst bewerkt:
slechts 1 foto doet het? www.tinypic.com op de ene foto die het wel doet lijkt het alsof je een breed bekken heb waardoor het lijkt alsof je dikker ben dan je bent maar valt niet goed te zien.
 
Ja klopt ze werkten niet goed nu wel toch?
En uhh volgens mij zou dat gerust kunnen kloppen... :S
Enig advies daarover?(kan ik hiervoor een bepaalde spiergroep trainen?)
Zoals ik al zei ik weeg maar 63.2 Met mma ben ik gewoon een lichtgewicht en op een BF% meter kwam mijn BF uit op 11% dus daarvan zou ik niet zeggen dat ik zeer dik ben...
 
:hornyna:mijn vriend

:trollfacex:

j/k

5% bf?
Mijn tip: Meer eten
 
Iemand misschien tips waarom ik zon pens heb terwijl het bij de rest van me lichaam best wel meevalt? mijn bf is verder ook niet bijzonder hoog...

Een pens? Gast, no offence, maar je bent echt vel over been. Ik vind het nog knap dat je 50kg benched, ik zie op de foto's niet waarmee je ze op tilt. Tip werd hierboven al gegeven. Flink gaan eten.
 
je hebt een 'pens' omdat je gewoon totaal niks aan je lichaam gedaan hebt om het strak te houden. Die maat van je is een rasechte ecto, waar jij meer aanleg hebt voor endo.

Ecto = altijd mager, wat je ook eet
Endo = makkelijk dikker worden na bijv. de kerstdagen wanneer je veel vreet.

Gewoon keihard trainen met goede voeding en binnen een jaar kun je al ongelofelijke resultaten gaan zien.
 
Ja dat weet ik, maar het is dus niet dat mijn pens echt vet is?
Want daarom vond ik het ook zo raar ik weet dat ik zelf ook niet bepaald dik / gespierd ben meer mager...
maarja mijn plan was dus al veel te gaan eten (wel gezond en eiwitrijk natuurlijk)

Als ochtendreceptje altijd een half kopje pure havermout met 1,5kopje magere melk lekkere eiwitten en wat calorieen :)

Verder smiddags vaak bruinbrood met kip/kalkoenfilet en s'avonds wat de pot schaft en af en toe als ik dan nog honger heb pak ik nog een keer mijn havermout recept :P
maar dit zijn we dus ook van plan, 3 keer in de week trainen gedurende een sessie van 2 uur, verder doe ik er dan ook nog een keer per week MMA training bij, dus het is wel prettig als ik dan wat kracht erachter kan zetten.
nu ben ik namelijk een van de lichtgewichten er zijn er nog wel 3 anderen....

maar zoals al in de topic staat dit is before :D, de training is begonnen vanaf afgelopen maandag :P

Toevallig nog iemand idee wanneer ik mijn eerste verschil kan gaan zien? na 2 maanden? of pas echt na een half jaar ofzo?(omdat het in het begin altijd zo snel gaat.. :P)
 
Laatst bewerkt:
Ja dat weet ik, maar het is dus niet dat mijn pens echt vet is?
Want daarom vond ik het ook zo raar ik weet dat ik zelf ook niet bepaald dik / gespierd ben meer mager...
maarja mijn plan was dus al veel te gaan eten (wel gezond en eiwitrijk natuurlijk)

Als ochtendreceptje altijd een half kopje pure havermout met 1,5kopje magere melk lekkere eiwitten en wat calorieen :)

Verder smiddags vaak bruinbrood met kip/kalkoenfilet en s'avonds wat de pot schaft en af en toe als ik dan nog honger heb pak ik nog een keer mijn havermout recept :P
Dit is te weinig. Tenzij je 8 boterhammen pakt tussen de middag moet je zeker wat meer eten. Probeer om de 2 a 3 uur wat te eten. Een makkelijke bron van eiwitten; bakje magere kwark voor het slapen gaan. Geloof dat half DBB daar toch wel bij zweert.
maar dit zijn we dus ook van plan, 3 keer in de week trainen gedurende een sessie van 2 uur, verder doe ik er dan ook nog een keer per week MMA training bij, dus het is wel prettig als ik dan wat kracht erachter kan zetten.
2 uur is echt te lang. Je kunt beter 3 á 4 keer in de week 1 uur gaan.
nu ben ik namelijk een van de lichtgewichten er zijn er nog wel 3 anderen....

maar zoals al in de topic staat dit is before :D, de training is begonnen vanaf afgelopen maandag :P

Toevallig nog iemand idee wanneer ik mijn eerste verschil kan gaan zien? na 2 maanden? of pas echt na een half jaar ofzo?(omdat het in het begin altijd zo snel gaat.. :P)

Als je het een beetje serieus aanpakt en volhoudt (alles hoeft echt niet 100% optimaal te zijn, zolang je maar gewoon consequent iedere week je vaste schema afwerkt) dan zul je na 2 maanden echt al wel verschil zien. Het zal zeker niet groot zijn, maar het kan genoeg zijn om je te motiveren vooral door te gaan. En dat is het belangrijkste
 
Ik pak vaak rond de 4-6 boterhammen in de middag....
maar voor wat ik weet zijn boterhammen ook niet alles ofwel soms? alleen zit ik dan op school en veel anders kan ik daar niet eten volgens mij....
vaak heb ik voor het slapen inderdaad honger, met bakje magere kwark bedoelen jullie dan zon bakje die je rechtstreeks uit de winkel haalt van 500gram of daar wat uit scheppen in een bakje?:P (anders is het wel een beetje veel of niet soms?)

En is dat echt zo erg dan 2 uur per dag?
We willen wel de spiergroepen gaan verdelen...
Zoals ene dag Biceps, triceps chest en shoulders (veel van die oefeningen zijn gedeelteljik gecombineerd vandaar...)
de andere dag benen
En de andere dag Rug en buik
Alleen heb ik het gevoel dat dit geen geweldige verdeling is...
Hoe splitsen jullie de spiergroepen meestal in? (ik zit ook met mma dat is een Full-body exercise trouwens he...)

Als laats nog wat vinden jullie van whey voor mij? volgens mij kan ik het momenteel nog beter eerst uit mijn voeding halen of niet soms? of gelijk aan de whey?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon lomp veel gaan vreten, werkte bij mij ook.

ontbijten met havermout/brinta
elke pauze zoveel mogelijk eten naar binne stampen en daarbij nog 2liter melk op een dag drinken, en voor het slapen gaan nog 500gram kwark. dan ga je zeker vooruit.

en ja, 2 uur voor een training is te lang. je lichaam gaat na ongeveer 1 uur cortisol aanmaken wat een stofje is dat spieren afbreekt (not sure).
 
Laatst bewerkt:
Gaat iemand nog zeggen dat het ook geen 5% is?
 
En waar komt het '1 uur en niet langer trainen' gedoe nou weer vandaan?
 
Ik pak vaak rond de 4-6 boterhammen in de middag....
maar voor wat ik weet zijn boterhammen ook niet alles ofwel soms? alleen zit ik dan op school en veel anders kan ik daar niet eten volgens mij....
Zijn idd niet alles, maar voor op school wel het makkelijkst. Maak er 8 van en eet er 4 voor de middag en 4 erna.
vaak heb ik voor het slapen inderdaad honger, met bakje magere kwark bedoelen jullie dan zon bakje die je rechtstreeks uit de winkel haalt van 500gram of daar wat uit scheppen in een bakje?:P (anders is het wel een beetje veel of niet soms?)
je moet niet een beetje veel eten, maar héél veel. 500gram is een goede hoeveelheid. Idd, gewoon uit het bakje scheppen.
En is dat echt zo erg dan 2 uur per dag?
We willen wel de spiergroepen gaan verdelen...
Zoals ene dag Biceps, triceps chest en shoulders (veel van die oefeningen zijn gedeelteljik gecombineerd vandaar...)
de andere dag benen
En de andere dag Rug en buik
Alleen heb ik het gevoel dat dit geen geweldige verdeling is...
Hoe splitsen jullie de spiergroepen meestal in? (ik zit ook met mma dat is een Full-body exercise trouwens he...)
MMA is geen krachttraining natuurlijk, dat moet je denk ik onder cardio scharen. 2 uur is écht te veel. opsplitsen is opzich geen slecht idee. Zijn zat splitschemas te vinden hier op het forum. Je hoeft echt geen stopwatch te kopen, en als je met zijn tweeën traint zul je best 1:15u of evt 1:30u bezig kunnen zijn, maar 2 uur werkt alleen maar averechts.
Als laats nog wat vinden jullie van whey voor mij? volgens mij kan ik het momenteel nog beter eerst uit mijn voeding halen of niet soms? of gelijk aan de whey?
Probeer het eerst uit je voeding te halen. Als dat niet lukt zou je altijd nog een supplement kunnen nemen.

Ohja, je bent trouwens geen 5% ;)
 
Laatst bewerkt:
Yup gewoon ecto en endo type. Ik zou goed clean leren eten, kan je mooie massa pakken. Echt vuil gaan bulken zou ik iig niet doen.
 
ik zou net wel vuil gaan bulken werkt ook enorm goed bij mij ... heb van nature ook een heel hoge verbranding 4000 mooie kcall helpt bijna niks in men bulk
 
ik wist gewoon dat er reacties op die "mijn vriend" gingen komen:roflol:
 
gewoon 8 -10 broodjes mee naar school. Pauzes genoeg.
Kip en ham erop.
Ei maybe?
's ochtends nog 2 broodjes met ham en 2 gekookte/gebakken eitjes erbij knallen. Eerste keer voelt het misschien als volproppen, maar went vanzelf.
Fles melk mee naar school. Uit school bakje rijst of ander restje van de avond ervoor.
Anders brood met ei? of kwark/tonijn.
Avondeten wat de pot schaft.
als je 's avonds traint dan misschien restje van wat de pot schaft. Je kan je moeder vragen extra veel te maken, zodat jij altijd wat restjes hebt om naar binnen te stoppen.
En 's avonds laat nog een bakje(500 gram) kwark om het af te maken.

Dat heet gainen:D
Hopelijk zit er iets tussen wat je kan gebruiken.


EDIT: Lees hier wel eens dat ham niet goed is, bij de c1000 is van het broodbeleg de ham:
Eiwit: 19,6
Vet: 3,0

Kip:
Eiwit: 17,0
Vet: 3,0

Oftewel: vandaar de ham.
 
Laatst bewerkt:
ik zou net wel vuil gaan bulken werkt ook enorm goed bij mij ... heb van nature ook een heel hoge verbranding 4000 mooie kcall helpt bijna niks in men bulk

Jij hebt iig ook duidelijk een ander lichaamstype dan de TS. Voor de vriend van de TS is vuil bulken geen slecht idee.

Maar de TS zelf is erg mager en heeft zoals hij zegt toch nog geen abs en een klein vetlaagje onderaan. Dus ik gok eerder het type endo en dan is vuil bulken echt geen slimme optie. Groeien zal hij zeker maar de cut wordt iig dubbel zo zwaar.
 
Back
Naar boven