Fitness Seller

28 gevangenen ontsnapt uit gevangenis Dendermonde

Ja hahaha de politie zeeuws vlaandere is in hoogste paraatheid gezet , want ze zouden bij ons de grens wel eens over kunnen steken ...
Maar waren het er zoveel dan ...?
Ik las op de kabel in de sportschool dat het er maar 2 waren , had mijn bril niet op dus kan ook een 7 zijn geweest natuurlijk .

Ik ben van Dendermonde afkomstig en verschiet er niet van dat er niet meer weg zijn.

Er staan huizen en winkels tot pal naast de muren gebouwd en langs de straatkant staan telefooncellen en bushokjes zodat je zeker niks breekt als je over de muur springt.

Het waren alle 28 van buitenlandse origine, ook de 'belgen'.

Bij mij zou het zoals in Amerika mogen zijn, met de ketting rond de voeten.
(of elke dag wat zweepslagjes:p )

Nu mag het wel s gaan ophouden hoor, amai amai.

Gevangenen ontsnapt in Verviers
Uit de gevangenis van Verviers zijn maandagmiddag 2 gevangenen ontsnapt. Het gaat om Algerijnen die vastzaten voor diefstallen. De 2 konden ontsnappen met een touwladder en lakens. 1 gevangene kon korte tijd later alweer opgepakt worden. Na de massale ontsnapping uit de gevangenis van Dendermonde afgelopen weekend, zit minister van Justitie Onkelinx straks samen met de vakbonden.

Die eisen in Dendermonde onder meer 15 extra cipiers en stalen celdeuren. In Dendermonde heeft een tiende ontsnapte gevangene zichzelf maandag aangemeld bij het parket. Het gaat om een Roemeen, die begeleid was door zijn advocaat. Alles samen blijven nu nog 18 ontsnapte gevangenen spoorloos.

Toch raar dat Onkelinx nog altijd niet is moeten aftreden... Er zijn ministers die voor minder ontslag genomen hebben... maar ach jah... franstalig en PS waarschijnlijk... het tweede probleem van BE behalve de buitenlanders, de miljoenenstroom van geld naar wallonië...

• Topic Starter Topic Starter
Ondertussen is er een 11de gevangene opgepakt in Molenbeek het gaat om een Roemeen. Iedereen in de politiek wil dat Onkelinx haar verantwoordelijkheid neemt en haar ontslag indient, maar zij wil niet.

Collectieve verantwoordelijkheid heb ik vandaag gehoord in't nieuws: m.a.w. ze zal nog mooi elke maand haar veel te veel betalenden ministerloontje blijven opstrijken... mooi landje dat belgië

Terug
Naar boven