Fitness Seller

2de kuur. Cut voorstel.

Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
105kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal,

-Ik ben 23 bijna 24 jaar.
-Train al 7 jaar waarvan 5 serieus ( begonnen met aanpassen voeding enz).
-Bekend met de volgende supplementen : whey, glutamine, bcaa , Creatine monohydraat , energized pand , crack , no-explode , one more rep, napalm , noxipro.
-Mijn doel is om droger te worden <10% en zo mn buik strak te krijgen.

Na een succesvolle eerst kuur die bestond uit:

Week 1>4 Dbol 40mg per dag
week 1>10 Test-E 250mg per week
week 12>15 Nolvadex 20mg per dag

Ik begon op 94kg en op dit moment weeg ik 102kg met 12% bf. Heb een voedingsschema en trainingsschema laten samenstellen en wil daar naast een kuur doen. Waar ik aan zat te denken is:

Week 1>4 Winstrol 40mg per dag
" 1>10 Test-E 250mg per week
" 1>10 Mast-E 400mg per week
" 12>15 Nolvadex 20mg per dag

Is dit te veel voor een 2de kuur? Kan iemand een ruwe schatting geven hoeveel % BF eraf zullen gaan met deze kuur ( als ie goed bevonden wordt natuurlijk)?

Ik zou de mast droppen en er tren op 400 voor pakken. Niks beat tren.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook al iemand gehoord over de mast-e ruilen voor primo
Dus welke is dan de beste keus? Primo of tren?

Is echt appels met peren vergelijlken bro. Tren kent relatief heftige sides, primo is juist relatief mild. Gezien je kuurverleden en doseringen (test op 250 is bescheiden!) zou ik er eerder primo naast zetten dan tren. Evt. zou je 500 test e only ook kunnen overwegen. Afsluiten met winny, ga je ook ver mee komen. :)

Keerzijde is je doel om flink in bf te zakken. Als je dat met roids wilt bereiken (ipv dieet) is tren wel een logische keuze...

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap het. Ik gaan eerst wel kijken hoe laag ik kan komen zonder kuur. Als ik ga bulken pak ik wel weer een kuurtje mee.

Thanks iedereen voor de tips en info!

Ik snap het. Ik gaan eerst wel kijken hoe laag ik kan komen zonder kuur. Als ik ga bulken pak ik wel weer een kuurtje mee.

Thanks iedereen voor de tips en info!

Vind ik een goed idee, lekker cleanbulken op roids en pas als je echt diep wilt cutten zou ik daar roids voor gebruiken persoonlijk.

Waarom knal je var er niet in? kun je relatief makkelijk mee onder onderhoud eten terwijl spiermassa vaak goed bewaard blijft.

Clen is ook nog een optie?

Terug
Naar boven