- Waardering
- 88
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Was daarnet een beetje naar mijn kuurplanning aan het staren en ik dacht zo: ik ga die planning eens overnemen in mijn agenda. Zo kwam ik te weten dat ik in totaal 34 injecties moet zetten en dat op precies 1 augustus mijn nakuur eindigt.
Nu zult u zeggen: "Ja, en?" Welnu, het kwam er ook op neer dat ik 2ml test prop teveel had, want 12*1.5ml = 18ml en ik heb 2 vials. Resultaat: daarnet uitgegleden in badkamer en met mijn bil terecht gekomen op de naald van een met 1.8ml testosteron propionaat voorgevulde injectiespuit die daar toevallig lag.
Nee, ik wou gewoon eens weten of die prop-injecties nu echt zo pijnlijk zijn. Mijn overige prop-injecties zullen immers steeds met Bold en Test E gemengd zijn.
Viel dus heel goed mee, voorlopig niet pijnlijker dan een Test E inject.
Ben eens benieuwd of ik er morgen of maandag al iets van ga merken tijdens het trainen. De test e en bold volgen maandag.
Dus officieel begint mijn kuur vandaag.
Grtz!
PS VitB5 heeft een gore smaak
Nu zult u zeggen: "Ja, en?" Welnu, het kwam er ook op neer dat ik 2ml test prop teveel had, want 12*1.5ml = 18ml en ik heb 2 vials. Resultaat: daarnet uitgegleden in badkamer en met mijn bil terecht gekomen op de naald van een met 1.8ml testosteron propionaat voorgevulde injectiespuit die daar toevallig lag.

Nee, ik wou gewoon eens weten of die prop-injecties nu echt zo pijnlijk zijn. Mijn overige prop-injecties zullen immers steeds met Bold en Test E gemengd zijn.
Viel dus heel goed mee, voorlopig niet pijnlijker dan een Test E inject.
Ben eens benieuwd of ik er morgen of maandag al iets van ga merken tijdens het trainen. De test e en bold volgen maandag.
Dus officieel begint mijn kuur vandaag.
Grtz!
PS VitB5 heeft een gore smaak