AndroidHealthClinic

2de kuur Test/Bold

• Topic Starter Topic Starter
Was daarnet een beetje naar mijn kuurplanning aan het staren en ik dacht zo: ik ga die planning eens overnemen in mijn agenda. Zo kwam ik te weten dat ik in totaal 34 injecties moet zetten en dat op precies 1 augustus mijn nakuur eindigt.

Nu zult u zeggen: "Ja, en?" Welnu, het kwam er ook op neer dat ik 2ml test prop teveel had, want 12*1.5ml = 18ml en ik heb 2 vials. Resultaat: daarnet uitgegleden in badkamer en met mijn bil terecht gekomen op de naald van een met 1.8ml testosteron propionaat voorgevulde injectiespuit die daar toevallig lag. :D

Nee, ik wou gewoon eens weten of die prop-injecties nu echt zo pijnlijk zijn. Mijn overige prop-injecties zullen immers steeds met Bold en Test E gemengd zijn.

Viel dus heel goed mee, voorlopig niet pijnlijker dan een Test E inject.

Ben eens benieuwd of ik er morgen of maandag al iets van ga merken tijdens het trainen. De test e en bold volgen maandag.
Dus officieel begint mijn kuur vandaag.

Grtz!

PS VitB5 heeft een gore smaak :mad:

Was daarnet een beetje naar mijn kuurplanning aan het staren en ik dacht zo: ik ga die planning eens overnemen in mijn agenda. Zo kwam ik te weten dat ik in totaal 34 injecties moet zetten en dat op precies 1 augustus mijn nakuur eindigt.

Nu zult u zeggen: "Ja, en?" Welnu, het kwam er ook op neer dat ik 2ml test prop teveel had, want 12*1.5ml = 18ml en ik heb 2 vials. Resultaat: daarnet uitgegleden in badkamer en met mijn bil terecht gekomen op de naald van een met 1.8ml testosteron propionaat voorgevulde injectiespuit die daar toevallig lag. :D

Nee, ik wou gewoon eens weten of die prop-injecties nu echt zo pijnlijk zijn. Mijn overige prop-injecties zullen immers steeds met Bold en Test E gemengd zijn.

Viel dus heel goed mee, voorlopig niet pijnlijker dan een Test E inject.

Ben eens benieuwd of ik er morgen of maandag al iets van ga merken tijdens het trainen. De test e en bold volgen maandag.
Dus officieel begint mijn kuur vandaag.

Grtz!

PS VitB5 heeft een gore smaak :mad:

hehe mooi verhaaltje, you almost had me there ;)

nog 2 nachtjes slapen en je zal het weten :p

hopelijk liggen we niet als 2 lammen in de zetel :D

Gisteren getraind en ging heel lekker, alleen iets te enthousiast geweest met het deadliften. Amai mijn rug.

Van de prop injectie dus hoegenaamd NIETS last gehad. Niet tijdens het injecteren en niet de dag/nacht erna. Vraag me nu wel af of de training van gisteren zo lekker ging wegens de prop. Kan evengoed placebo zijn of het feit dat ik 3 dagen ervoor niet getraind had en/of lekker veel en goed gegeten en geslapen had ervoor. Moeilijk uit te maken dus.

Hoe dan ook, de kuur begint vandaag dus echt. De supplementjes en vitamientjes zijn binnen, zo meteen eerste echte inject (1.5ml Prop, 1ml Test E en 1 ml Bold) Eerste 250iu HCG gaat er ook in vandaag.

Wegens teveel last van stomme deadliftrug en wedstrijd vanavond staat er geen training op het programma vandaag, dat zal morgenvroeg worden.

Moet niet werken vandaag, dus luilekker liggen en eten heel de dag, heerlijk!

Bovendien schijnt de zon vandaag, en dat zie ik als een goed voorteken om mijn kuur te beginnen.

Grtz allen!

Als je 2 vails hebt, heb je geen 20ml hoor :p Dan mag je blij zijn dat je er 18 uithaalt ;)

Hier hebben zat topics gelopen van mensen die pissed om waren.

Haha, ga je niets meer vinden, mag het van mijn viendinnetje niet meer in de badkamer bewaren ... :p

Daarnet even op de weegschaal: een goede 93 kg (1m80) en wat pics:

1.jpg

2..jpg

DSC00029.jpg

3.jpg

4.jpg

Laatst bewerkt:
Daarnet eerste inject gezet (prop, test en bold) en ging prima. Was de eerste keer ooit dat ik in mijn linkerbil prikte en was toch een beetje sukkelen om het goed te krijgen maar viel al bij al goed mee.

Ga, als alles goed gaat, gewoon links en rechts roteren en niet in mijn quads gaan zetten en zo.

Heb mijn HCG ook geprepareerd en meteen eerste gezet. Subcutaan prikken is echt fluitje van een cent. Had het vroeger nog al gedaan toen ik immobiel was na een kniepoperatie (tegen flubitis) en het stelt werkelijk niets voor (tenzij je geen buikvet hebt, maar dat is bij mij niet het geval ;) )

Heb 2.4 ml bac water gemengd met 2000iu HCG poeder. Plan was om dan telkens 0.3 ml (250iu) op te trekken in de insulinespuitjes. Denk dat ik te weinig water heb toegevoegd want kwam maar op 7 spuitjes uit ipv 8.

Ga dus de komende weken 571 iu HCG per week zetten ipv 500, wat niet erg is denk ik.

Maar vandaar toch even een vraag. Ik heb Plastipak spuiten van Daxtrio en vroeg me af waar net op de rubberen afsluiting je moeten kijken om af te meten. De rode of de blauwe pijl (zie foto)?

Grtz!!

DSC00039.JPG

Ander vraagje, hoe doe je het nu met de prop injects? Laat je er 1 keer per week een dag langer tussen zitten?

Ik ga namelijk de 1e inject na de dag van E+P een dag later zetten. Omdat je dan toch E erbij zet zijn die dagen je waardes toch het hoogste...

Ander vraagje, hoe doe je het nu met de prop injects? Laat je er 1 keer per week een dag langer tussen zitten?

Ik ga namelijk de 1e inject na de dag van E+P een dag later zetten. Omdat je dan toch E erbij zet zijn die dagen je waardes toch het hoogste...

Snap niet goed wat je bedoelt maar ik doe het zo:

maandag: 1.5ml Prop + 1ml Test + 1 ml Bold
woensdag: 1.5ml Prop + 1ml Test + 1 ml Bold
vrijdag: 1.5ml Prop + 2 ml Bold

Daarnet eerste inject gezet (prop, test en bold) en ging prima. Was de eerste keer ooit dat ik in mijn linkerbil prikte en was toch een beetje sukkelen om het goed te krijgen maar viel al bij al goed mee.

Ga, als alles goed gaat, gewoon links en rechts roteren en niet in mijn quads gaan zetten en zo.

Heb mijn HCG ook geprepareerd en meteen eerste gezet. Subcutaan prikken is echt fluitje van een cent. Had het vroeger nog al gedaan toen ik immobiel was na een kniepoperatie (tegen flubitis) en het stelt werkelijk niets voor (tenzij je geen buikvet hebt, maar dat is bij mij niet het geval ;) )

Heb 2.4 ml bac water gemengd met 2000iu HCG poeder. Plan was om dan telkens 0.3 ml (250iu) op te trekken in de insulinespuitjes. Denk dat ik te weinig water heb toegevoegd want kwam maar op 7 spuitjes uit ipv 8.

Ga dus de komende weken 571 iu HCG per week zetten ipv 500, wat niet erg is denk ik.

Maar vandaar toch even een vraag. Ik heb Plastipak spuiten van Daxtrio en vroeg me af waar net op de rubberen afsluiting je moeten kijken om af te meten. De rode of de blauwe pijl (zie foto)?

Grtz!!

Blauwe pijl

Blauwe pijl dus, ok.

Maandag eerste inject gezet, en 's avonds wedstrijd gehad waar ik redelijk gehavend ben uitgekomen. Na de wedstrijd voor de verjaardag van mijn maat een paar "trappistjes" gedronken, ik dacht: het is toch de laatste keer, de volgende 15 weken toch (bijna) geen alcohol.

Resultaat: houten kop gisterochtend, een blauwe knie van de wedstrijd, een nog altijd stijve onderrug van het deadliften zaterdag en zowaar een pijnlijke linkerbil van het injecteren. Dus niet getraind.

Vandaag gaat het al een stuk beter, dus zo meteen gaat de tweede erin en gaan we eindelijk trainen. Ik neem aan de mijn bil zo'n pijn doet omdat het de eerste keer dat ik links prikte maandag, we zullen wel zien.

Blauwe pijl dus, ok.

Maandag eerste inject gezet, en 's avonds wedstrijd gehad waar ik redelijk gehavend ben uitgekomen. Na de wedstrijd voor de verjaardag van mijn maat een paar "trappistjes" gedronken, ik dacht: het is toch de laatste keer, de volgende 15 weken toch (bijna) geen alcohol.

Resultaat: houten kop gisterochtend, een blauwe knie van de wedstrijd, een nog altijd stijve onderrug van het deadliften zaterdag en zowaar een pijnlijke linkerbil van het injecteren. Dus niet getraind.

Vandaag gaat het al een stuk beter, dus zo meteen gaat de tweede erin en gaan we eindelijk trainen. Ik neem aan de mijn bil zo'n pijn doet omdat het de eerste keer dat ik links prikte maandag, we zullen wel zien.

haha dan zijn we met 2 half invalide :D

succes met de training man :)

hopelijk wordt het kicken ;)

goed dat je foto's gepost hebt trouwens ;)

Idd goed van de foto's!
Deze ga ik ook zeker volgen, ben benieuwd naar je gains!

Succes!

Ben benieuwd ga dit volgen!!

Succes

Lekkeur getraind vandaag!

Borst, biceps en triceps en de pomp was nu een uur en een kwartier niet meer te harden! Daarna nog een kwartiertje cardio en toen ik onder de douche ging waren spieren nog altijd opgeblazen. Die prop doet zijn werk wel moet ik zeggen.
Kracht is nog niet echt omhoog maar op de bench ging de 100kg redelijk vlot voor mijn doen (3 setjes van 6 op 100 kg)
Skullcrushers met 45 kg gingen ook lekker , evenals bicep curls met 22kg. Voor de rest veel sets gedaan en op pomp getraind.

Ben nog niet op de weegschaal gaan staan maar ik voel mezelf al een paar kilo zwaarder. Morgen ga ik me wegen.

Heb morgen en overmorgen drukke dagen op het werk dus kan het goed zijn dat ik pas zaterdag en zondag terug kan trainen.

Zaterdag benen en zondag rug en schouders in dat geval.

Heb al bij al toch meer injectiepijn dan verwacht. Zal wel gewoon het lichaam zijn dat even terug moet wennen.

Grtz all!

gaat lekker zo te zien :)

ben benieuwd of je gevoel klopt ivm het gewicht ofniet ;)

ik hoop van wel voor jou :p

in ieder geval, het gevoel van zwaarder te worden is ook al leuk ;)

borst, biceps EN triceps op 1 dag man? ;)

lijkt me een lange en zotte training? :) vanwaar die 3 groepen op 1 dag?

3 groepen op 1 dag is niet zo bijzonder hoor. Er zijn weken dat ik maar 2 of 3 keer kan trainen en dan maak ik daar lange sessies van 2 of 3 uur van. Is zeker te doen tijdens een kuur. En na een paar dagen rust kan mijn lichaam wel wat hebben hoor. Zolang je achteraf maar genoeg rust en genoeg eet.

Vanavond op de weegschaal.

Heho luitjes,

Weegschaal zegt +1.5kg op een week, niet slecht. Gisteren schouders en buik getraind en alweer een heel lekker pomp. Ik merk na een week al dat zowel kracht, uithouding en recuperatie al aan het stijgen zijn. Niet pijlsnel, maar lichtjes maar toch duidelijk voelbaar.

Enig minpuntje is vocht in mijn gezicht. Is echt al duidelijk zichtbaar. Maar ik heb nu eenmaal een kop waar gemakkelijk vocht naar trekt; Ik heb zelfs de indruk dat mijn lijf wat droger is dan een week geleden, alleen mijn kop trekt wat vocht aan (niet zoals Dbol maar toch) en dat is wel een beetje klote.

Probeer op suiker en zout te letten maar toch is het zichtbaar.
Injectiepijn is er, maar eerder latent en dus draaglijk en trainbaar.
Prop wordt desalniettemin mijn vaste kickstarter in de toekomst.

Vanmiddag rug en en deadlift, lightweight baby!

Heb ik ook, heb zo al een bolle kop maar als ik iets neem zie je het ballon effect direct!
Zelfs met proviron, ik neem geen extra zout en enkel snelle carbs post-workout..sja

Grtz

Terug
Naar boven