Fitness Seller

2de kuur Test/Bold

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik ook, heb zo al een bolle kop maar als ik iets neem zie je het ballon effect direct!
Zelfs met proviron, ik neem geen extra zout en enkel snelle carbs post-workout..sja

Grtz

Een oplossing zou een AI kunnen zijn maar ik neem dat liever als het echt moet, met name tegen gyno. Aromatisatie is nu eenmaal de kracht van test, niks aan te doen.

Daarnet 2.5 uur getraind, waarvan half uur cardio. Rug lekker getraind, ik kon blijven gaan! Daarna nog licht benen.

Mijn schouders waren niks stijf van gisteren....zalig!

chill dat je geen last hebt van die prop injects ;)
injecteer je alles met groene naalden? ( 0,8 x 40 )

chill dat je geen last hebt van die prop injects ;)
injecteer je alles met groene naalden? ( 0,8 x 40 )

Jep, altijd met groene naalden geinjecteerd. Ik heb een beetje last van injectiepijn maar dat ligt eerder aan de hoeveelheid (3.5ml) dan aan de prop, want bij mijn eerste prop only inject van 1.5ml heb ik niks gevoeld.

Ik begin er echter wel aan te denken om vanaf woensdag ook eens in mijn quad te gaan prikken want mijn bips begint op een naaldenkussen te lijken :)

Ik dacht dat er in een andere log laatst nog vermelding is gemaakt van injecteren in quads met groene naalden.

Anyway.

HEERLIJKE TRAINING vandaag!!!

2u borst en triceps gepompt, er was weer geen houden aan! Goede pomp en goed uithoudingvermogen. En ik begin te voelen dat kracht ook aan het komen is. Benchen met 120 kg ging vlot, net zoals de skullcrushers met 80 kilo.

En na de training: GEVRETEN! Een enorme honger, 2 zakken rijst, 2 steaks en 2 appels als dessert.

En nu, 2u later, alweer honger.

Zou dit al de befaamde Bold honger kunnen zijn, of is dit gewoon omdat ik getraind heb als een malle de laatste 3 dagen?

Greetz, loved ones!

Laatst bewerkt:
dus je hebt alleen nog in je gluten geinjecteerd? ok dacht even dat je al in je schouder had gezet, omdat je in een vorige post zei van, mn schouder was niks stijf van gister :P maar dat heb ik dan verkeerd begrepen denk ik.

quads kun je idd injecteren met groene naald maar moet je niet helemaal erin steken, ik was diegene die die post had gemaakt ;)

lekkere progress verder !! :D

Bwah, hangt een beetje van je quads af :p Als je vanbovenop injecteert en je hebt beste
quads kan die groene er ook wel helemaal in hoor. Nu ja, bij mij toch

dus je hebt alleen nog in je gluten geinjecteerd? ok dacht even dat je al in je schouder had gezet, omdat je in een vorige post zei van, mn schouder was niks stijf van gister :P maar dat heb ik dan verkeerd begrepen denk ik.

quads kun je idd injecteren met groene naald maar moet je niet helemaal erin steken, ik was diegene die die post had gemaakt ;)

lekkere progress verder !! :D

Hehe, no dude. Men schouder was niet stijf ook al had ik ze platgetraind de dag ervoor :D

Vandaag staat er nog een harde workout op het programma, met name benen, is altijd afzien.
Begin vandaag toch enige vermoeidheid te voelen, maar kan op zich geen kwaad. Woensdag en donderdag train ik niks. Lekker recupereren en hopelijk goed eten, al worden het twee lange dagen op het werk.

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Bwah, hangt een beetje van je quads af :p Als je vanbovenop injecteert en je hebt beste
quads kan die groene er ook wel helemaal in hoor. Nu ja, bij mij toch

Ik wil echt in mij quads gaan zetten. Volgens mij zijn ze meer dan dik genoeg om de hele groene erin te rammen alleen wil ik sowieso beginnen met een kleine hoeveelheid a la 1ml, kan me echt niet permitteren een week mank te lopen...

Vanmorgen na het ontbijt 95.6 op de weegschaal, mijn zwaarste weging ooit!!!

Laatst bewerkt:
Ik wil echt in mij quads gaan zetten. Volgens mij zijn ze meer dan dik genoeg om de hele groene erin te rammen alleen wil ik sowieso beginnen met een kleine hoeveelheid a la 1ml, kan me echt niet permitteren een week mank te lopen...

Verschrik je maar niet want met een beetje pech kan dat aardig bloeden. Dus een plakkertje bij de hand houden ;)

Zo, gisteren tot 's avonds laat gewerkt en vandaag ben ik gewoon kapot, dus 2 dagen niets getraind. Ga zo meteen slapen en morgenvroeg lekker trainen. Ga voor de eerste keer benen zwaar aanpakken sinds ik met mijn kuur begonnen ben.

Zo zagen trainingen eruit deze week:

zaterdag: schouders
zondag: rug + licht benen
maandag: borst + armen
dinsdag: 10 km gelopen
woensdag/donderdag: nada

Zoals reeds eerder gezegd, trainingen gaan zeer goed. Kracht is aan het vooruitgaan, spierstijfeid is quasi nul ook al train ik iedere keer langer dan 2u.
Die prop is echt goed spul, werkt direct.

Eten is de laatste 2 dagen wat k*t geweest wegens werk. Ik merk vooralsnog geen grotere honger ook al verbruik ik toch een stuk meer calorieen.

Heb van mijn injectie maandag een bult op rechterbil overgehouden die echt goed zicht- en voelbaar is als ik de spier opspan. Niet rood, blauw of gezwollen of zo en voelt gewoon wat stijf aan maar wel redelijk groot.
Vreemd, wat dat heb ik nog nooit eerder gehad.

Voor de rest status quo wat vocht betreft. Mijn kop ziet er wat opgeblazen uit maar who cares. Heb al de vraag gekregen of ik wat neem dus opvallen doet het toch. Libido is trouwens ook aan stijgender "hand". :D

Bijna 2 weken ver, nog 13 te gaan. Heerlijk.

nice :) keep us posted :D

Ik heb hetzelfde als jij van mijn eerste inject afgelopen zondag. Me linkerbil is hard en gezwollen maar niet meer pijnlijk. Ik had 2ml test-e en 1ml test-p gezet... Misschien iets teveel voor de eerste keer.

Gisteravond in de quad moeten zetten wat ik liever wilde vermijden. Viel me reuze mee met 1ml prop. Ik voel nu wel waar die zit maar tis niet erg pijnlijk of dik...

Suc6 ik volg :)

Hoe gaat ie hier dan ? :D

rubinja, je bent toch niet dood he ? :(

Hallo allen,

Over precies een week start ik met mijn tweede kuur. Mijn eerste was een test/dbol:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/eerste-kuur-dianabol-test-e-248884/

Was een goede eerste kuur. Alleen wat acne en een zeer vervelende blessure tijdens nakuur. Vreemd hoe een gebroken pink alle kracht uit je hand haalt :mad:
Maar ben ermee van 85 naar 95kg mee gegaan. Daarna teruggevallen tot 89 en nu terug op 92kg. (1m80, bf gok ik rond 15%)

Dit wordt de 2de:

w1-w4 150mg Test Prop eod
w1-w15 500mg Test E/wk
w1-w15 800mg Boldenone/wk
w1-w17 2x250iu HCG/wk
w17-21 20mg Nolva/dag

Dacht prikken als volgt te doen:

ma: 1ml Test E + 1ml Bold + 1.5ml Prop
wo: 1ml Test E + 1ml Bold + 1.5ml Prop
vr: 2ml Bold + 1.5ml Prop

Heb Arimidex bij de hand in geval van beginnende gyno of teveel vocht, hoewel ik dat laatste ga proberen te vermijden door minder zout op te nemen en niet te overdreven in de Kh te gaan.

Bedoeling is om niet te zwaar boven onderhoud te gaan zitten en veel cardio erbij te gooien, wat wel zou moeten lukken met Bold. Zou graag massa langzaam opbouwen, daar is kuur wel lang genoeg voor.

Ga zeker regelmatig pics posten om progessie bij te houden.

Wacht nog op een paar supplementjes (o.a. vit B5 voor acne) die deze week binnenkomen en dan vanaf volgende week maandag: KNALLEN MAAR! (hopelijk dient Bold voor meer dan enkel oliebollen bakken)

ik ga deze kuur ook proberen, wel zonder hcg en test e op 750mg/week en bold ook op 750mg/week. hoe dosseer jij de vitamine b5? ik heb namelijk ook wel eens last van acne en mss is dit eindelijk een uitweg. Heb bij de apotheek een dosering van 500mg/tab gevonden, of zijn er nog hogere doseringen, alvast bedankt!

Hello jongens, hier ben ik weer! Heb het de laatste weken even te druk gehad om wat te posten maar hier gaan we dan.

Een kleine update:

De eerste paar weken gingen uitstekend, de prop deed lekker zijn werk als kickstart. Spul ga ik in de toekomst nog gebruiken! Enig nadeel was dat ik me af en toe "ongezond" voelde, wat misschien wel normaal is met 1.8gr AAS per week als tweede kuur. Maar de kilo's en de kracht kwamen recht evenredig en gestaag aan.

Wat de Bold betreft, eerst het positieve: Ik merk dat ik vasculairder ben en dat ik een nog hardere pump krijg dan een test-only. Ik houd ook minder vocht en vet vast, wat zich vertaalt naar een gering aantal kilo's winst. (+5 was zowat het maximum)

Maar dan nu het negatieve: mijn cardio schiet voorlopig geen reet op en van dat befaamde hongergevoel van Bold is hoegnaamd niks te merken, wel in tegendeel! Ik krijg op sommige dagen werkelijk geen hap door mijn keel! Ik moet over het algemeen mezelf veel harder forceren om dezelfde hoeveelheid eten binnen geduwd te krijgen als wanneer ik "off" ben. Laat staan meer!

Dus heb ik het sinds een paar dagen (ben in week 8) over een andere boeg gegooid, met name lage Kh en hoge eiwitten. Van het echte bulken kwam toch weinig in huis, dus gaan we cutten. En minder Kh scheelt een pak in vreten, wat goed uitkomt want ik krijg het echt niet meer binnen. Ik twijfel enkel nog om de dosis te verlagen naar 250mg test en 600 bold of het zo te laten...
HCG loopt natuurlijk nog steeds mee op 500iu/week. Voor de rest ervaar ik dezelfde leuke effecten als in mijn eerste test only kuur (die ook pas echt lekker insloeg na 7 weken):

- heerlijke pomp
- recuperatievermogen x10
- libido door het dak
- kracht neemt elke week licht toe

Enige sides zijn wat mini-puisten op schouders. Hopelijk gat de vit B5 erger voorkomen.

Gewicht heeft gepiekt op 97.5kg, nu terug op 94-95.

Zal proberen nog ens wat foto's te posten!

Laatst bewerkt:
Ah je leeft nog, mooi. Ok dus je gaat nu cutten, ben benieuwd! Ga je nog progress pics posten? Wat is de meerwaarde van bold geweest tot nu toe ?

Cutten is k*t.

Op trainingsdagen gaat het nog want voor en na training eet ik lekker eiwit + kh maar op niet-traingsdagen ('s morgens kh, daarna bijna niks meer): afzien! Zeker de eerste dagen. Duizelig, moe,...vreselijk. Nu gaat het al wat beter, mijn lichaam lijkt zich aan te passen.

En ik moet toegeven, de trainingen gaan minstens nog altijd even lekker als vroeger, kracht blijft stijgen. Alleen gaat weegschaal achteruit (92.5 vanochtend = -4.5kg) en is mijn taille al duidelijk een pakje boter of twee kwijt :-)

Onmiddellijk resultaat motiveert dus wel. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven als het vet niet meer per kilo maar per gram eraf gaat.

O well, het doel blijft hetzelfde: knetterdroog staan eind juli...

Dus test E bold lijkt een prima cut kuur ook.
Ik dacht juist dat aas geen vet verbrand effect had maar dit lijkt er duidelijk wel op zo.
Of je moet natuurlijk echt heel weinig eten?

Ik volg je even goed want ik ga het zelfde doen alleen dan 500-500 15 weken kickstart winny

Terug
Naar boven