AndroidHealthClinic

2de kuur test e winny

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
dit dus.

ik ga het toch vragen omdat je je lifts in de post hebt gezet, is kracht voor jou een doel?

als je enigsinds geeft om kracht zou ik toch je training wat omgooien.

Ja klopt , zou eigenlijk wat meer massa willen.maar kracht is ook belangrijk.
Had de lifts er gewoon bijgezet voor eens te zien waar mijn max ligt.

Heb je mss een suggestie van hoe ik dan beter zou kunnen doen , zoals herhalingen , sets bv.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

Succes met je kuur. Te vroeg of niet? Haal d'r uit wat er ik zit !Laat ze maar lullen verder!

Thnx man,

Mss wel te vroeg, maar ga er tog mee beginnen!

Ga alles op alles zetten voor het max eruit te halen
Zien wat er nadien nog van over blijft en hopen dat het goed verloopt!

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Moet er weer zo vaak de nadruk worden gelegd op dat ie natty nog veel kan pakken? Vind het imo wat overdreven. Dit weet TS zelf ook wel neem ik aan.

Succes met je cycle man! Zelf persoonlijk had ik voor winny de laatste 6 weken gekozen met zomer in aanzicht.

Alleen één vraag.. bulken op 3200 kcal? Hoeveel zit je nu dan? En wat zijn je EKV verhoudingen?

Zit nu meestal rond de 2700kcals ,,

Nu gaan we alles terug wat opschroeven: eiwit:247 koolhydraat:331 vet:110

Is 3200kcal te weinig of?

Grtzz

4mei 1ste prik gehad, had veel zenuwen maar al bij al was het heel goed meegevallen. Startgewicht was 75,3kg
9mei 2de prik , terug wat zenuwen maar stelt echt niks voor. Dag nadien een beetje stijf aan de poep

Nu int vervolg elke zaterdag prikken,,te morgend na ontlasting 77kg op de kop(+1.7) wss wat vocht!
Woensdag de win laten meelopen had hem nog niet op vooraad,,

Succes man. Jammer dat je je kickstart pas een week later begint maargoed. Als je op 2700 in een net tempo aankwam zie ik geen reden er nog eens 500 op te gooien. Blijf de spiegel in de gaten houden, pas adh daarvan aan en let niet teveel op de weegschaal, die wil je nog weleens mindfucken ivm vocht enz!

Ik zie 2x ?? Staan

Terug
Naar boven