MuscleMeat

2de kuur

quasi81

Novice
Waardering
0
hello,
ik zou binnekort willen beginnen aan mijn 2de kuur.
ik weeg nu 70 kg en ben 175cm groot en 28 jaar oud.ik train al verschillende jaren.
naturel bijkomen zit er bij mij niet in ook al eet ik zoveel mogelijk.
mijn eerste kuur vorig jaar was deca en sustanon 8 weken en die was me goed bevallen.
uiteindelijk 6 kg ervan bijgekomen.

dus mijn volgende kuur zou uit Trenbolone Enanthate en Testosteron Enantate.
als nakuur zou ik dan Clomid nemen.

wk 1-10 2ml/400mg trendb
wk 1-10 2ml/500mg testo
wk 12-15 50mg-per dag clomid

Wat vinden jullie van deze kuur en hebben jullie opmerkingen?

grtz

Laatst bewerkt door een moderator:
Is een goede kuur. toch nog even vermelden dat het bullshit is dat je niet kan bijkomen want nu zie je er waarschijnlijk als een ecto uit dus je moet geen wonderen verwachten van de kuur als je voeding niet goed zit en aangezien je 70kg weegt zal het wel NIET inorde zijn.

ben je vorige keer begonnen toen je 64 woog???? (of heb je minder netto overgehouden) raar verhaal.

Zou in je nakuur nolva nemen ipv chlomid.

Wellicht met jou gewicht de doseringen door de helft doen en kijken hoe je op tren reageert. (250/200)

• Topic Starter Topic Starter
@salieri.ik wist wel dat er commentaar gegeven ging worden op mijn gewicht. en in u ogen zie ik er dan wss een ecto uit.maar ik doe echt mijn best om zoveel mogelijk te eten.ook altijd shakes na training.

@Marcky.ja was begonnen toen 64 woog.netto tot 70 nu.waar ik nog altijd mijn best moet doen en veel eten om dit te houden.ik ben gewoon een mager iemand waar iedereen tegen zegt"als ik zoveel zou eten als u......"
als ik die nolva kan vast krijgen zal ik deze nemen.ik zal het ook nog eens overwegen om naar de helft te gaan.ik ken iemand die begint in het kort met de zelfde kuur.die weegt wel meer en is wat groter maar voor hem is dit de eerste kuur.zal zien hoe het hem afgaat

@navy sorry dat had ik nog niet door(had mijn best al gedaan om volgens de regels te werken)

alvast allemaal bedankt voor julie uitleg!!!
grtz
quasi

als je 175cm ben en 70kg weegt kun je nooit aan je natuurlijke max zitten...zo wel helpt kuren je ook niet!!!
kijk..jij wilt kuren..dat praten we je toch niet uit je kop...maar post je voedings schema eens???
denk dat je daar meer aan gaat hebben...en hoe vaak trainje...trainings schema???

1-12 500mg Test E
1-10 400 mg Tren
12 dagen na je laatste test shot je nakuur beginnen 4 weken nolva of clomid.

Wil je het maximale uit je kuur halen, moet je echt je voeding op orde hebben. Met je gewicht en een goed voedingsschema zou je zelfs op de helft van die doseringen goede gains maken. Dus laat inderdaad je voedingsschema hier zien..

Wil je het maximale uit je kuur halen, moet je echt je voeding op orde hebben. Met je gewicht en een goed voedingsschema zou je zelfs op de helft van die doseringen goede gains maken. Dus laat inderdaad je voedingsschema hier zien..
Zonder die doseringen zou die ook wel prima moeten gainen.. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ok ik zal eens opsommen
6 boterhammen met ontbijtspek of 3 koeken weetabix met havermout en melk

6 boterhammen met kippen filet

dan voor de training een super charge supplement
na de training een shake

dan soep,patatten,vlees en groenten

dan ga ik werken met 10 boterhammen met gewoon beleg en een banaan
en nog een pot rijstpap 500gr

wat denken jullie nu 400/500 of 200/250mg?

alvast bedankt

grtz

quasi

Face it, je verbruikt momenteel meer dan dat je binnenkrijgt anders kwam je wel aan hoor. Je eet sowieso te weinig eiwit en ik denk dat je in het algemeen wat meer moet eten voor jouw stofwisseling.

Terug
Naar boven