MuscleMeat

2de kuur

lijkt me een goed plan om eerst te cutten alvorens aan de deca te gaan

• Topic Starter Topic Starter
ik denk dat mijn vet percentage met 18 nog redelijk meevalt of niet ? dus in mijn volgende kuur geen deca erbij zetten ?

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

mss kunnen jullie een raad geven voor mijn volgende kuurtje ?

ik denk dat mijn vet percentage met 18 nog redelijk meevalt of niet ? dus in mijn volgende kuur geen deca erbij zetten ?

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

mss kunnen jullie een raad geven voor mijn volgende kuurtje ?

je zou er iets bij kunnen pakken wat je harder maakt zoals winstrol de laatste 6 weken. Of je neemt tijdens de kuur wat ecay of clen bv nog...

Met 18% ben je nog niet de dikz*k maar om nu te zeggen dat het een goed vetpercentage is? Ik zou eerst cutten naar een lager bf.

je zou er iets bij kunnen pakken wat je harder maakt zoals winstrol de laatste 6 weken. Of je neemt tijdens de kuur wat ecay of clen bv nog...

Harder van winstrol, en dat bij 18%? Zul je niet veel aan hebben. Winstrol zorgt niet voor vetverlies, en clen/ecay wel dus totaal iets verschillend.

Je kunt je vetpercentage makkelijk omlaag brengen zonder anabolica.
doe extra cardio t.o wat je nu doet en ga op (nuchtere) maag stevig wandelen.

ja ik vind ook dat 18 ook mij nog geen dikz*k maakt daarom dacht ik gewoon wat meer te gaan lopen en wat cardio erbij . Ik denk eerst nog een kuurke erbij te doen zoals deze ;
week 1 tot 6 : 500mg test e + 400 mg deca + 30mg d-bol
week 7 tot 8 : 500 mg test e + 400 mg deca
week 8 tot 10: 500 mg test e
week 12 tot 15 : 30mg nolv

dan kan ik mss nog wat extra kilo's erbij pakken .

mijn trainings maatje zei eerst gewoon nog een test e + d-bol only kuur zoals deze ;
week 1 tot 6 : 750 a 100 mg test e + 30 mg d-bol
week 7 tot 10 : 750 a 1000 mg test e
week 12 tot 15 : 75 mg clomid

Laatst bewerkt:
Hoi Marco,

Probeer eerst zvm te cutten, voor je begint aan roids.

eerst wat cutten dus voor ik mijn 3de kuurke begin ?

bedankt voor de info , 18 is wel niet veel maar je hebt gelijk .
ik kan eerst nog wat kwijt geraken en dan terug overwegen voor een kuurken .
ik had mij toch voor genomen om maar nu en dan te kuren . ik heb tot nu toe nog maar 1kuurke per jaar gedaan en ik vond het al goe en ik heb er goeie gains mee gemaakt .
en te veel en te snel gaan is toch nooit het beste .

mvg

sorry 18 op een bodybuildforum is wel veel, als je voeding goed in orde zit en je je eigen lichaam door hebt zit je in je zwaarste bulk nog niet op de 18 %
als ik op 12 % zit voel ik me al vet

dit is waarom ik ook ga cutten voor ik terug een kuur zet , ik neem alle info die ik krijg van mensen met veel ervaring zoals porterhouse en andere dan ook serieus . daarom vraag ik info . en als jij je vet voelt op 12 dan kan dat best .

Mijn advies is om eerst even je kcal te droppen en te cardioen.
Je BF kan je met een aantal weken makkelijk terug knallen naar 13%.
Glutamine als sup gebruiken.

Test, Deca EN dboll = VOCHTBOM.
Je houd van vochtbommen zoals de vorige kuren :P
Vind je het gek dat je nu op 18% staat.
Dboll is heerlijk, begrijp me niet verkeerd, maar je zet wel vaak vocht/vet aan.

Dus knal eerst je BF naar 13% (of lager).
En pak dan bijv
W1-10 test 500mg
W1-8 Deca 400mg

Of
W1-12 Test 500mg
W1-10 Tren 200mg
Voor schonere massa.

Test,Deca en dboll NOOIT nemen op zo'n BF.

Laatst bewerkt:
oke bedankt voor de info trickster en btw ik heb uw foto progressie bekeken , heel goe man . en glutamine heb ik staan , ik ga idd mijn bf zo laag mogelijk proberen te krijgen en dan geen d-bol meer bij mijn 3de kuur . kan ik ook de deca op 300mg nemen voor minder vocht ? of is het beter 400mg ? om dat in een kuur voorstel gekregen had van iemand zoals deze;
week 1 tot 8 : 500mg test e + 300mg deca
week 9 tot 10 : 500mg test e
week 12 tot 15 : 20mg nolv

mvg

Of kuur met test en primo voor meer schone massa.

zijn er fakes van ep in omloop ? ik heb namelijk een vriend die ep gebruikt heeft en geen bal resultaat heeft . geen vocht zoals d-bol geeft en de test e , gewoon wat gains van voeding en op 750mg test e (ew) voor 10weken en daarbij 40mg d-bol (ed) eerste 6 weken zou hij toch een goei resultaat moeten hebben op 89kg en 12bf . ik ken er die hun voeding nie op orde hebben en die gains maken op zo'n kuur .

mvg

Terug
Naar boven