XXL Nutrition

2dehands auto hulp

Gewoon een auto nemen die je kunt betalen, zowel in aanschaf als in onderhoud en belasting/verzekering. Zou gewoon voor een golf gaan persoonlijk, altijd goed.

hahah budget 2000
voorkeur Bmw,Audi
hgahah jij bent grappig man ik heb ook een budget van 2000 NATUURLIJK is mijn voorkeur ook een leuke Ferari , mercedes , bmw

Ga kijken bij honda,nissan,mazda,mitsubishi eventueel volkswagen of toyota dat zijn de merken waar jij voor je 2000 euro nog wel een degelijke auto kunt vinden.

Zoek het bij Audi 80, als je een Audi wilt.
Een Audi a4 valt ook nog binnen je budget.
Aanschaf dan.

Om te leren rijden is een kleine wagen handiger. En koop iets wat beschadigd mag raken, ook altijd handig en zo valt er meteen een last/zorg van je af. Kans dat je in begin ergens tegen knalt is namelijk reëel. Koop wel iets dat technisch in orde is, niets zo vervelend als onverwachte problemen vooral als je ze onderweg krijgt en je hulp moet gaan inroepen van anderen.

Verder qua merken raad ik alles af wat Frans, Italiaans of Amerikaans is. Beste ga je voor een Jap of Duitse wagen.

Om te leren rijden is een kleine wagen handiger. En koop iets wat beschadigd mag raken, ook altijd handig en zo valt er meteen een last/zorg van je af. Kans dat je in begin ergens tegen knalt is namelijk reëel. Koop wel iets dat technisch in orde is, niets zo vervelend als onverwachte problemen vooral als je ze onderweg krijgt en je hulp moet gaan inroepen van anderen.

Verder qua merken raad ik alles af wat Frans, Italiaans of Amerikaans is. Beste ga je voor een Jap of Duitse wagen.

Frans : Renauld, peugeot . zijn goede auto's!!
Italiaans : alfa bv , goede auto, alleen de afwerking is iets minder. Maar dat heb je niet nodig om te leren rijden.
Amerikaans : cadillac bv . Zeer goede auto's en betrouwbaar!

Frans : Renauld, peugeot . zijn goede auto's!!
Italiaans : alfa bv , goede auto, alleen de afwerking is iets minder. Maar dat heb je niet nodig om te leren rijden.
Amerikaans : cadillac bv . Zeer goede auto's en betrouwbaar!
Tja heb zelf heel andere ervaringen maar goed. Denk dat iedereen wel weet dat Duitse en Japanse wagens over het algemeen beter zijn.

Had het trouwens vooral over de oudere wagens, want de meeste merken hebben hun kwaliteitsnormen wel sterk verbeterd sinds 2000-2005.

Tja hier komt Alfa er ook niet meer in...

Alleen maar drama met die auto pff

Ik zou ook voor een duitser gaan

Tja heb zelf heel andere ervaringen maar goed. Denk dat iedereen wel weet dat Duitse en Japanse wagens over het algemeen beter zijn.

Had het trouwens vooral over de oudere wagens, want de meeste merken hebben hun kwaliteitsnormen wel sterk verbeterd sinds 2000-2005.

Dat is een feit indd ;)

peugeot 106 ofzo,goedkoop weinig techniek kan ook weinig stuk gaan.
Goedkoop in aanschaaf en in onderhoudt.
Die heb je voor 2000 euro ook nog met mooie km-stand en redelijk jong bouwjaar.

Een kleine VW gaat ie het meest aan hebben denk ik, Polo oid. En van een dame/ouder persoon kopen, nooit van een jonge kerel.

Een kleine VW gaat ie het meest aan hebben denk ik, Polo oid. En van een dame/ouder persoon kopen, nooit van een jonge kerel.

gehe jij bent wel te vangen met kreten als:
"heeft altijd binnen gestaan" of "is van een oud vrouwtje geweest"
Is hier in NL een hele reclame campagne over geweest!

gehe jij bent wel te vangen met kreten als:
"heeft altijd binnen gestaan" of "is van een oud vrouwtje geweest"
Is hier in NL een hele reclame campagne over geweest!
Nee je moet natuurlijk letten op de indirecte signalen, dat spreekt voor zich. Merk je trouwens vrij makkelijk aan hoe de auto eruit ziet en rijdt.

Verder is er het inschrijvingsbewijs, onderhoudsboekje etc. allemaal belangrijk om na te kijken. Heb zelf jaren geleden nog heel wat auto's gekocht/verkocht.

Dikke bak???

Ga eens kijken voor een 7serie, beetje pingelen en je vind ze voor jouw butged.

heeel veel auto voor weinig geld.
1 nadeel je butget per kwartaal aan brandstof en wegenbelasting.

hehehehehehe

Bedankt voor je bijdrage 'Willy079'.

geen probleem schat (K)
Misschien is dit iets voor jouw ?:
Suzuki_Alto_green_vr.jpg

Terug
Naar boven