- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 12%
Waar heb jij het over

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind er niet veel aan.. Vind de 3 serie ook al in aarding gezakt omdat er tegenwoordig iedereen mee rijdt.![]()

hahah budget 2000
voorkeur Bmw,Audi
hgahah jij bent grappig man ik heb ook een budget van 2000 NATUURLIJK is mijn voorkeur ook een leuke Ferari , mercedes , bmw
Om te leren rijden is een kleine wagen handiger. En koop iets wat beschadigd mag raken, ook altijd handig en zo valt er meteen een last/zorg van je af. Kans dat je in begin ergens tegen knalt is namelijk reëel. Koop wel iets dat technisch in orde is, niets zo vervelend als onverwachte problemen vooral als je ze onderweg krijgt en je hulp moet gaan inroepen van anderen.
Verder qua merken raad ik alles af wat Frans, Italiaans of Amerikaans is. Beste ga je voor een Jap of Duitse wagen.
Tja heb zelf heel andere ervaringen maar goed. Denk dat iedereen wel weet dat Duitse en Japanse wagens over het algemeen beter zijn.Frans : Renauld, peugeot . zijn goede auto's!!
Italiaans : alfa bv , goede auto, alleen de afwerking is iets minder. Maar dat heb je niet nodig om te leren rijden.
Amerikaans : cadillac bv . Zeer goede auto's en betrouwbaar!
Tja heb zelf heel andere ervaringen maar goed. Denk dat iedereen wel weet dat Duitse en Japanse wagens over het algemeen beter zijn.
Had het trouwens vooral over de oudere wagens, want de meeste merken hebben hun kwaliteitsnormen wel sterk verbeterd sinds 2000-2005.

Een kleine VW gaat ie het meest aan hebben denk ik, Polo oid. En van een dame/ouder persoon kopen, nooit van een jonge kerel.
Nee je moet natuurlijk letten op de indirecte signalen, dat spreekt voor zich. Merk je trouwens vrij makkelijk aan hoe de auto eruit ziet en rijdt.gehe jij bent wel te vangen met kreten als:
"heeft altijd binnen gestaan" of "is van een oud vrouwtje geweest"
Is hier in NL een hele reclame campagne over geweest!