MuscleMeat

Welke auto?

BMW 645i of een proper ami klassieker. (zie geen prijscategorie)

Indien ik zou moeten kiezen.

Opel: low quality feeling
Renault: is frans, nooit, nooit, nooit (ziet er trouwens niet verkeerd uit)
BMW: misschien, maar beetje vrouwelijk en klein in mijn ogen
Volkswagen: waardevast, degelijk, redelijk ruim
Kia: stom, maar helemaal geen slechte wagens meer hoor, zien er op zich niet zo heeeeeel erg verkeerd uit, maar niet erg waardevast.

Ik zou dus voor de golf gaan. (al denk ik wel dat de BMW je het meeste rijplezier zal bezorgen)

Opel hoort bij General Motors USA

Ben ook geen Opel fan. Maar hier hoor je overal duits is het beste.. Dat is ook niet echt waar.
De VW blokken zijn ook niet meer wat het geweest is.
Een Toyota bijvoorbeeld is ook een hele degelijke auto.

je hebt gelijk, laatste jaren zijn er wat problemen geweest met bepaalde motorversies van bepaalde vw-modellen, maar neemt niet weg dat vw 1 van de betrouwbaarste merken blijft..
anders kan je bvb v mercedes zeggen dat het niet zo'n goeie wagens meer zijn aangezien ze enkele jaren geleden zoveel problemen hadden met hun electronica

je hebt gelijk, laatste jaren zijn er wat problemen geweest met bepaalde motorversies van bepaalde vw-modellen, maar neemt niet weg dat vw 1 van de betrouwbaarste merken blijft..
anders kan je bvb v mercedes zeggen dat het niet zo'n goeie wagens meer zijn aangezien ze enkele jaren geleden zoveel problemen hadden met hun electronica

Inderdaad... Maar zo is het eigenlijk ook met alle merken ook wel iets hoor. Ze willen steeds meer vermogen uit kleinere motors krijgen en er komt steeds meer en meer ingewikkelde elektronika bij kijken.
Dus het is ook logisch dat "nieuwe technieken" wat minder "betrouwbaar" zijn dan een simpel blok zonder iets erop.

TSI is slecht bij vw en de importeur heeft slechte service . Mercedes staat nu weer aan kop qua kwaliteit vooral door de c-klasse. Vroeger was het idd tranen met tuiten bij merc.

Laatst bewerkt:
Moet trouwens zeggen dat de Insignia van m'n pa prima rijdt hoor.

VW of BMW. Ik droom echt van een golfje als eerste auto, vind ze echt tof :D

Bmw 1 serie rijdt echt voortreffelijk. Krijg weleens een leenauto mee, dat is dan een standaard 116d, maar zelfs dat is niet verkeerd.
Krijg je geen spijt van!

Lexus is 250 of een honda met een v-tec blok

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat het na lang overwegen de Renault Megane Coupé wordt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind dat je maar beperkt info geeft.
- Vind je vermogen belangrijk?
- Budget, is nl nogal een verschil tussen bv Megane 1.4tje en de RS
- Vind je premium materiaal van binnen belangrijk. BMW is mooi afgewerkt maar weinig auto voor z'n geld plus dat het niet bepaald 'premium' in elkaar gezet is. Als je dat wilt is de Lexus is250 een goede keuze.
- Etc.

Ik zou een chrysler 300c nemen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die 300c zuipt als een tierelier en als diesel betaal je je scheel aan wegenbelasting. Wel een stoere bak

BMW 645i of een proper ami klassieker. (zie geen prijscategorie)

Indien ik zou moeten kiezen.

Opel: low quality feeling
Renault: is frans, nooit, nooit, nooit (ziet er trouwens niet verkeerd uit)
BMW: misschien, maar beetje vrouwelijk en klein in mijn ogen
Volkswagen: waardevast, degelijk, redelijk ruim
Kia: stom, maar helemaal geen slechte wagens meer hoor, zien er op zich niet zo heeeeeel erg verkeerd uit, maar niet erg waardevast.

Ik zou dus voor de golf gaan. (al denk ik wel dat de BMW je het meeste rijplezier zal bezorgen)
Lol lijkt wel alsof je mijn reactie hebt overgetypt.

Ben zelf into bmw, maar zou nooit een 116 nemen. Leuke auto maar 1600 rijd niet leuk. Als je budget niet meer toelaat zou ik eerder een oudere kopen met meer vermogen.

Meningen zijn duidelijk verdeeld, doch zou ik zelf niet snel voor een duitser kiezen. De horrorverhalen van alle duitsers hoef je niet ver te zoeken (vraag maar 'es aan eender welke sleepdienst welke merken hij het vaakst sleept...). Er rijden heirvan naar mijn bescheiden mening ook teveel van rond; maar de restwaarde van VW of BMW blijft wel relatief hoog. Dat dan weer wel.

Japanse auto's zijn het betrouwbaarst naar't schijnt.

De mégane lijkt me een mooie keuze te zijn (design, onderhoudskosten, ...). Een Mitsubishci Lancer is ook niet gek duur met weinig km's hoor (als het geen Evo is tenminste). Misschien is dat ook even het kijken waard...

Suc6 in ieder geval.

Duitse degelijkheid is idd achterhaald. Het begrip 'Franse rommel' is ook onzin. Waarom zouden volwassen rationele mensen keer op keer weer een Fransoos kopen als het rommel is?

Laatst bewerkt:
Duitse degelijkheid is idd achterhaald. Het begrip 'Franse rommel' is ook onzin. Waarom zouden volwassen rationele mensen keer op keer weer een Fransoos te kopen als het rommel is?

Idd, ik vraag me ook af hoeveel ervaring iemand kan hebben uit 1993 met autos (tommetje)., of dat hij gewoon algemene dingen napraat.

Wij doen heel veel met Peugeot. En niet omdat het een hoop ellende is...

Terug
Naar boven