Fitness Seller

2e dan taekwondo

Gefeliciteerd

ma jonge toch, gefeliciteerd

Dan zegt het nog geen zak of je ook daadwerkelijk iets kunt. De grootste pannenkoeken kunnen dat nog halen.

Weet niet of jij zelf ook Taekwondo doet maar het is een sport met een zeer grote discipline en ze zijn zeer streng met de beoordeling bij wedstrijden en examens. Tenminste zo is dat bij mij.

Weet niet of jij zelf ook Taekwondo doet maar het is een sport met een zeer grote discipline en ze zijn zeer streng met de beoordeling bij wedstrijden en examens. Tenminste zo is dat bij mij.

ik heb jarenlang taekwondo beoefend en wedstrijden gedraaid van de WTF. Je kunt een zwarte band en 1e 2e dan halen zonder fatsoenlijk te kunnen sparren.

zegt idd niet veel over je sparring

maar er is wel veel discipline nodig om 2e dzn te halen

altijd veel haters hier op dbb

ik heb jarenlang taekwondo beoefend en wedstrijden gedraaid van de WTF. Je kunt een zwarte band en 1e 2e dan halen zonder fatsoenlijk te kunnen sparren.

Dat ligt ook wel onder welke grootmeester je traint....
Bij sommige is de beoordeling inderdaad soepel, bij andere flink streng.

Cool man, heeft er iemand gefilmpt?

Jammergenoeg niet :( Was me 1e wedstrijd dus verwachtte eigenlijk zo wie zo niet zoveel.

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Nee daar heb je gelijk in. Fatsoenlijk kunnen sparren wordt niet echt naar gekeken. Zo is mijn trainer ook, volledig voor de tuls en techniek. Naja, vind sparring zo wie zo een stuk leuker.

Laatst bewerkt:
Cool,maare ik heb 1 les gehad en de rest heb ik mezelf geleerd!Ben nu vet goed met die nunchaku's JONGEUH!!!

Jonguh die iron_devoted moet je echt niet tegen komen savonds op het fietspand.

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

En wat ze dan doen jonguhhh blijven ze netzolang met hun scheenbeen tege betonne paaletje aantrappe netzo lang tot ze niks meer voeluh die gastuh kenne trappuh jonguh, trappuh zo een brommer frame krom.

Jonguh die iron_devoted moet je echt niet tegen komen savonds op het fietspand.[/B]

---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------

En wat ze dan doen jonguhhh blijven ze netzolang met hun scheenbeen tege betonne paaletje aantrappe netzo lang tot ze niks meer voeluh die gastuh kenne trappuh jonguh, trappuh zo een brommer frame krom.

Dat zal ook niet zo snel gebeuren.Ik heb namelijk pleinvrees!

Zijn 't niet Chaki's?

gefeliciteerd met je mooie prestatie

Terug
Naar boven