- Waardering
- 230
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
gister geslaagd voor mijn 2e dan taekwondo

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dan zegt het nog geen zak of je ook daadwerkelijk iets kunt. De grootste pannenkoeken kunnen dat nog halen.
Weet niet of jij zelf ook Taekwondo doet maar het is een sport met een zeer grote discipline en ze zijn zeer streng met de beoordeling bij wedstrijden en examens. Tenminste zo is dat bij mij.
Gefeliciteerd man! Heb er zeker respect voor, doe zelf ook aan Taekwondo. Ik ben gister 1e geworden met Sparring in Elburg![]()
ik heb jarenlang taekwondo beoefend en wedstrijden gedraaid van de WTF. Je kunt een zwarte band en 1e 2e dan halen zonder fatsoenlijk te kunnen sparren.
Was me 1e wedstrijd dus verwachtte eigenlijk zo wie zo niet zoveel. ik heb jarenlang taekwondo beoefend en wedstrijden gedraaid van de WTF. Je kunt een zwarte band en 1e 2e dan halen zonder fatsoenlijk te kunnen sparren.
Jonguh die iron_devoted moet je echt niet tegen komen savonds op het fietspand.[/B]
---------- Toegevoegd om 20:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:33 ----------
En wat ze dan doen jonguhhh blijven ze netzolang met hun scheenbeen tege betonne paaletje aantrappe netzo lang tot ze niks meer voeluh die gastuh kenne trappuh jonguh, trappuh zo een brommer frame krom.