Fitness Seller

2e kuur - 2e idee

Ga je een logje bijhouden?

zou test prop vanaf het begin er ff in doen.
een flesje is 10ml, 100mg eod is ongeveer 18 dagen...tegen die tijd is de enath lekker gecumuleerd en heb je meteen t gevoel goed 'on' te zijn, anders zit je toch te wachten tot het inkickt.

verder mast enath....ik weet niet....zou persoonlijk geen lange ester doen van masteron want je weet: LANGE ESTERS=GAY!! hahaha

verder ziet t er mooi uit, t3 zou ik vanaf dag 1 laten meelopen, inname op lege maag is verplicht. dit ivm betere opname van voeding ed.
mss bromo erbij vanwege prolactine, slaap je ook beter van, indien je neemt voor t slapen gaan.

nog ff snel niet eindigen met tren, laat t een week eerder beginnen en eindig igg met test prop

dat weekje prop extra maakt niets uit, wellicht voor je libido, maar dat is ook van tijdelijke aard..want wanneer de prop namelijk ook uit je systeem is krijg je de uitwerkingen van de tren toch op je bord! tren of deca korter nemen is wat anders imo..maar dan meer ten aanzien van onderdrukking.

• Topic Starter Topic Starter
zou test prop vanaf het begin er ff in doen.
een flesje is 10ml, 100mg eod is ongeveer 18 dagen...tegen die tijd is de enath lekker gecumuleerd en heb je meteen t gevoel goed 'on' te zijn, anders zit je toch te wachten tot het inkickt.

verder mast enath....ik weet niet....zou persoonlijk geen lange ester doen van masteron want je weet: LANGE ESTERS=GAY!! hahaha

verder ziet t er mooi uit, t3 zou ik vanaf dag 1 laten meelopen, inname op lege maag is verplicht. dit ivm betere opname van voeding ed.
mss bromo erbij vanwege prolactine, slaap je ook beter van, indien je neemt voor t slapen gaan.

Ik dacht er zelf eerder aan misschien een frontload te nemen. Alleen ben ik bang dat ik dan in plaats van 40 graden koorts 45 graden koorts krijg. Prop aan het begin wordt het iig niet.

Heb deze keer bewust gekozen voor merendeels lange esters.

T3 op lege maag wist ik (nog) niet. Moet dat T3 topic van Elmo nog eens even helemaal gaan doornemen.

Terug
Naar boven