MuscleMeat

2e kuur DIANABOL

latino

Cool Novice
Waardering
0
Ik begin vandaag met mijn 2e kuur.
Dit keer slik ik Dianabol. Ik weeg 85 kilo, BF: 13%
Dit is mijn schema:

1e week: 4x 5mg per dag
2e week: 6x 5mg per dag
3e week: 8x 5mg per dag
4e week: 10x 5mg per dag
5e week: 10x 5mg per dag
6e week: 8x 5mg per dag
7e week: 6x 5mg per dag
8e week: 8x 5mg per dag

Reacties graag.

Laatst bewerkt:
Mg bedoel je denk ik.

vind 8 weken wel te lang, meestal word Dboll. gebruikt als kickstart (4weken) met een Test E kuur

Ik begin vandaag met mijn 2e kuur.
Dit keer slik ik Dianabol. Ik weeg 85 kilo, BF: 13%
Dit is mijn schema:

1e week: 4x 5ml per dag
2e week: 6x 5ml per dag
3e week: 8x 5ml per dag
4e week: 10x 5ml per dag
5e week: 10x 5ml per dag
6e week: 8x 5ml per dag
7e week: 6x 5ml per dag
8e week: 8x 5ml per dag

Reacties graag.

Hier moet je toch om lachen..? :D

Ik slik dianabol, 4 x 5ml per dag... waar gaat het fout? ;)

Maar ok, je zal ongetwijfeld mg bedoelen.
Op en afbouwen is niet nodig bij dianabol.
40 mg per dag gedurende 6 weken is prima te doen.

Ik zie er trouwens meer die 8 weken pakken, is wat meer belasting voor je lever, maar kan wel.

Zou het max. 6 weken doen die 40mg, is zat met jouw vvm.

Het jammere is dat je er weinig aan hebt, kilo's zullen veel vocht zijn als je niet oppast met je voeding.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hiervoor een deca/test kuur gedaan. En nu dianabol. Ik krijg deze kuurtjes van iemand die veel bodybuilders heeft begeleid. Hij wil kijken wat goed bij mij werkt/aanslaat of niet. Ik had hem ook gevraagd naar een nakuur, maar volgens hem is dit niet nodig.

Ik heb hiervoor een deca/test kuur gedaan. En nu dianabol. Ik krijg deze kuurtjes van iemand die veel bodybuilders heeft begeleid. Hij wil kijken wat goed bij mij werkt/aanslaat of niet. Ik had hem ook gevraagd naar een nakuur, maar volgens hem is dit niet nodig.

Waarom vraag je hier dan om advies?

begrijp het nut erniet van, eerst een kuur van deca en test en dan ga je naar een oral!
dbol only, pff zorg dat je voeding zuiver is, want vocht ga je zeker vasthouden :)

doe een 6 weken op 40mg/ed

ivm nakuur,laat je bloed controleren dan weet je het.

Waarom vraag je hier dan om advies?

Ik vind de mening van mensen belangrijk, het is geen spel waar we mee bezig zijn. Maar idd een second opinion kan nooit kwaad.
Degene waar ik de kuur van heb, die heeft veel jaren ervaring, maar voor alsnog reageren mensen anders op een kuur, vandaar mijn vraag om reacties.

Veelgemaakte fout bij een eerste kuur.
Zal wel aan mij liggen maar... begrijp niet waarom je als tweede kuur een dianabol only neemt :p

Ik vind de mening van mensen belangrijk, het is geen spel waar we mee bezig zijn. Maar idd een second opinion kan nooit kwaad.
Degene waar ik de kuur van heb, die heeft veel jaren ervaring, maar voor alsnog reageren mensen anders op een kuur, vandaar mijn vraag om reacties.

Maar je weet alleen niet wie er achter de PC zit, zoals ik en pumaatje al zeggen.

Je maakt het voor mij wat vreemder door erbij te posten dat een ervaren BBer je dit advies geeft om even te kijken wat het bij jouw doet.

Ben je zijn proefkonijn ofzo?

Als een onervaren iemand met deze (kuur) komt reageer ik anders als dat het door een ervaren Bber zou zijn geadviseerd.

Veelgemaakte fout bij een eerste kuur.
Zal wel aan mij liggen maar... begrijp niet waarom je als tweede kuur een dianabol only neemt :p

:rolleyes:

wat voor een voeding en trainingsschema heeft die ervaren Bber je geadviseerd?

Ik heb hiervoor een deca/test kuur gedaan. En nu dianabol. Ik krijg deze kuurtjes van iemand die veel bodybuilders heeft begeleid. Hij wil kijken wat goed bij mij werkt/aanslaat of niet. Ik had hem ook gevraagd naar een nakuur, maar volgens hem is dit niet nodig.[/QUOTE]

Sorry maar dit neem ik niet serieus...

Ik ook niet daarom mijn reactie, was niet aan jouw bedoelt alleen om aan te geven dat de zgn ervaren bber zegt [ Hij wil kijken wat goed bij mij werkt/aanslaat of niet ]

;)

Hoezo niet serieus, wat is er hier raar aan, dat iemand aan wil kijken wat het beste bij mij werkt om daar verder serieus mee door te gaan.

Maar jah laat maar zitten jongens

Ik snap niet waarom je nu je lever zou vernken met zo een kuur als je al geinjecteerd hebt...

Op en afbouwen is ondertussen een beetje achterhaald, oude bodybuilders gebruiken en gebruikten dit princiepe wel. Een constante dosering is wel aan te raden, als het je eerste keer dianabol is zou je eerst kunnen kijken hoe je op 30 mg p/d reageerd, daarna kun je hem altijd nog verhogen naar 40 als het voor jou gevoel niet aanslaat, Meer als 40 lijkt me met jou stats niet nodig. Je kan natuurlijk meer pakken en dan kom je meer aan, maar dan praten we niet over spiermassa.

Terug
Naar boven