XXL Nutrition

2e Kuur, goeie schema?

Je vraagt om advies. Verschillende mensen (en dat zeg ik je nu ook) geven aan dat je vet% veel te hoog is (sowieso maar al helemaal voor deze stack) maar blijkbaar wil je dat niet horen. Nou dan begin je toch lekker. Maar niet achteraf komen dat je opblaast als een ballon, nog vetter uit de kuur bent gekomen en als bonus er nog een leuke gyno aan hebt overgehouden. Succes!

• Topic Starter Topic Starter
me fb was 15% en nu 20% , ik ben nu bezig met cardio

15% is ook te hoog voor kuur vind ik.

Dianabol eerste 4 weken of laaste 4 weken gebruiken aangezien sust snelle esthers heeft

Ik zie nu pas dat de ex datum tot 02/2013 is kan ik het nog gebruiken?

Ik zie nu pas dat de ex datum tot 02/2013 is kan ik het nog gebruiken?

ga snoeihard cutten man!! anders lijk je op een zeppelin deze zomer .

beter naar een %tje of 12 gaan en dan deze kuur pakken ná de zomer met een cleanbulk ofzo.

en die datum ...haha ....die is al geweest ja...gooi maar weg.

Als ik jouw was zou ik de deca en dbol eruit laten, doordat je op 20% zit is er iets mis met je voeding en naar mijn wete kan dit met deca/dbol alleen nog maar verhogen als je voeding niet top is. Op een relatief laag BF% is dit echt een bangelijke kuur. Waarom niet gewoon de kortwerkende versie van deca en winstrol ipv dbol? Als ik jouw was zou ik gewoon je sust nu zetten (aangezien je toch van plan bent om te kuren) en die deca bijhouden voor als je BF% lager zit.

Just my 2 cents

Hoelang heeft deca nodig zodat die echt begin te werken, dan kan ik het eerste paar weken achterwege laten en alleen met sus en dbol ga starte, en de sust is 1 maand over de datum alleen ziet er nog perfect uit ik denk zelf dat het niet veel zou uitmaken? Of heb ik het mis mensen mvg

Hoelang heeft deca nodig zodat die echt begin te werken, dan kan ik het eerste paar weken achterwege laten en alleen met sus en dbol ga starte, en de sust is 1 maand over de datum alleen ziet er nog perfect uit ik denk zelf dat het niet veel zou uitmaken? Of heb ik het mis mensen mvg

Heb je die gear al zolang in de kast of wat?
Over het algemeen denk ik niet dat het heel veel uitmaakt. Ik zou het tot max 6mnd over datum nog wel gebruiken iig. Mits gewoon op de correcte manier bewaard.

Volgens mij ben je nou nog steeds niet overtuigd dat je flink moet gaan zakken in bf :roflol:
Dus laat ik het nog even duidelijk zeggen:
Hoe hoger je vetpercentage, hoe meer je lichaam het enzym aromatase bevat. Het aromatase enzym zet testosteron om naar oestrogeen, waardoor jij op een hoog bf% veel meer kans hebt op vrouwelijke bijwerkingen (gynaecomastie!). Ga daarom niet kuren op 20% bf.

Laat hem toch lekker beginnen... TS wil niet luisteren en alleen maar horen wat hij wil horen.

Komt er zelf wel achter straks.

Maar dan ook niet hier huilie - huilie komen doen hier... wil niet horen wil moet maar voelen zei mijn oma altijd.

Gooi dit topic maar dicht moderator.

Volgens mij ben je nou nog steeds niet overtuigd dat je flink moet gaan zakken in bf :roflol:
Dus laat ik het nog even duidelijk zeggen:
Hoe hoger je vetpercentage, hoe meer je lichaam het enzym aromatase bevat. Het aromatase enzym zet testosteron om naar oestrogeen, waardoor jij op een hoog bf% veel meer kans hebt op vrouwelijke bijwerkingen (gynaecomastie!). Ga daarom niet kuren op 20% bf.

Messchien een beetje dom van me, maar ik zit nu ook met hetzelfde probleem, zit veelste hoog in bf heb me de laatste maanden op vakantie van alles liggen vreten.

Wat nou als je gaat kuren op 20%bf met een AI?

Messchien een beetje dom van me, maar ik zit nu ook met hetzelfde probleem, zit veelste hoog in bf heb me de laatste maanden op vakantie van alles liggen vreten.

Wat nou als je gaat kuren op 20%bf met een AI?
Ja kun je doen, maar AI's zorgen voor upregulatie van de oestrogeenreceptor. Dit betekent dat je oestrogeenreceptor gevoeliger wordt, waardoor je na je kuur gyno kunt krijgen :p

Ik heb deca weg gelaten zoals jullie zijden,, en me eerste prik van 250 mg sust zit er nu in, en dbol 30 mg per dag eerste week en daarna zet ik het op 40 mg

Terug
Naar boven