MuscleMeat

2e kuur test e of test p

• Topic Starter Topic Starter
De bloedwaarde bij prop piekt op de 9nde dag dat je bezig bent. Dat is dus snel.
Je hebt van vaak prikken met korte esters juist weinig schommelingen.

Zoals eerder gezegd zal je met test only echt niet snel last krijgen van gyno...
Zou er niet zo bang voor zijn... En de gyno die je kan krijgen van test is heel makkelijk te bestrijdenm hiermee kan je zelfs wachten tot de nakuur dan trekt het meestal alsnog helemaal weg, zou echt pas wat doen als je zeker weet dat je wat voelt want gyno op test500mg only kuurtje zie ik echt niet gebeuren.

Succes

Oke thanks!!

Ik zou dus kunnen overwegen om prop te nemen als ik geen zin heb om te wachten maar moet me niet zo druk maken om de gyno!
Hoe lang zijn de prop kuren normaal?

Mooie stats trouwens!

liftweights is een kickstart met test p dan ook niks
ik ken er wel die een test e kuur doen met als kickstart test p
ipv met d-bol

ja kan zeker wel kickstarten met test-p.

Maar de vraag is hoelang jij wilt kuren, velen die kort kuren 6-8 weken (soms 10 ook) gebruiken korte esters hiervoor.

Als je langer dan 8 weken wilt kuren zou ik sowieso voor lange esters gaan,
met eventueel eerste 4-5 weken test-p eod

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 13:39 ----------

als je 10-14 weken gaat kuren is gewoon test-e 500ew prima hoor zonder kickstart

ja kan zeker wel kickstarten met test-p.

Maar de vraag is hoelang jij wilt kuren, velen die kort kuren 6-8 weken (soms 10 ook) gebruiken korte esters hiervoor.

Als je langer dan 8 weken wilt kuren zou ik sowieso voor lange esters gaan,
met eventueel eerste 4-5 weken test-p eod

---------- Post toegevoegd Fri 24 Feb 2012 om 13:39 ----------

als je 10-14 weken gaat kuren is gewoon test-e 500ew prima hoor zonder kickstart

Ik denk dat ik binnen 8 weken wel mijn doel kan halen op eod 100mg
Dan kickt hij lekker snel in en het geeft me een fijn gevoel dat als het fout gaat, ik direct kan stoppen en het met een paar dagen uit me systeem is.

Nakuur 3 dagen na laatste prik? 2 weken 20 mg nolva denk ik.

ik ga hier niet op reageren want men stalker j4ck is er weer met zijn domme antwoorden

O dus er klopt geen zak van wat hier allemaal wordt gezegt?

Er zijn toch zat mensen die op prop kuren voor een week of 8

O dus er klopt geen zak van wat hier allemaal wordt gezegt?

Er zijn toch zat mensen die op prop kuren voor een week of 8

Je kan perfect 8 weken kuren op test prop. Wel vaak prikken, dus lekker roteren. Korte esters zijn prima voor korte kuur: snel erin, snel eruit.

Terug
Naar boven