XXL Nutrition

2e kuur voorstel

• Topic Starter Topic Starter
Ok heb m'n gear nu binnen, de prop, echter lijkt er in een van de flesjes een hard stukje plastic(?) of iets dat er op lijkt te zitten, is dit normaal? Weet niet of ik deze sectie een foto mag plaatsen...

Laatst bewerkt:
Ok heb m'n gear nu binnen, de prop, echter lijkt er in een van de flesjes een hard stukje plastic(?) of iets dat er op lijkt te zitten, is dit normaal? Weet niet of ik deze sectie een foto mag plaatsen... Merk is Generic

Nope en ook geen namen noemen!!

Lees de sticky's alvorens te posten ???

Aangepast, iemand een idee of dit normaal is?

mag niets inzitten

Zou hem omruilen bij je dealer idd

Hmmnn na een keer goed schudden is het 'opgelost' en niet meer zichtbaar, er zat onderin ook een dun laagje en dat is nu ook opgelost, denk dat het lang op de plank heeft gestaan oid, mn dealer verzekerde me dat er niks aan de hand is.

Gister eerste inject gezet, totaal geen pijn bij het zetten maar later werd mn arm wel behoorlijk stijf... ben benieuwd verder :)

Nog wel ff een vraagje, mocht ik last hebben van oestrogeen problemen (vocht, gyno) dan heb ik Arimidex achter de hand maar als ik deze wil gaan gebruiken moet ik dit dan blijven doen of gewoon een weekje totdat het bijgetrokken is?

Ok de injectiepijn valt heel erg mee, vond test e pijnlijker eigenlijk...

Heb er nu een week op zitten en merk wel dat ik wat sneller opgefokt ben en hier en daar komt een (flinke) puist door... hopelijk vanaf volgende week ook wat zichtbaar qua gains en qua spiegel...

Ok zit in week 2 van de prop, op de dag dat ik hem gezet heb slaap ik wel k*t zeg pfff.... iemand tips om hier wat beter mee om te gaan? Heb last van zweten, beetje duizelig, en voel het echt in mn arm zitten zeg maar...

melatonine zou je kunnen proberen voor het slapen...

Terug
Naar boven