XXL Nutrition

2e kuur

J070

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hoi allemaal,

Ik wil volgende maand (begin sept) aan mijn tweede kuur beginnen. vorige kuur was 500mg test (12 weken) en 30 mg dianabol (eerste 4 weken).
Ik ben geindigt in mei, dus volgens mij ben ik inmiddels wel weer good to go.
Eerste kuur heb ik per saldo 7 kg aan overgehouden en 2% minder in vet (meting van gisteren dus 3 maanden later), dus daar ben ik zeer tevreden over.

Ik dacht zelf aan
750 mg test-e/w week 1-12
40 mg winny/d week 1-4

nu raadde mijn trainingspartner me aan om sustanon te nemen en dan over een kortere periode (6 tot 8 weken) en geen frontloader.

Maar ik lees eigenlijk heel erg weinig over sust. Any tips? (redbull?)

stats nu:

1.81
95.6 kg
13%

Test hoef je niet te verhogen. Sust kickt sneller in dan test e. Zitten korte, middel lange en lange esters in. Verder is het gewoon test. Als je 1e kuur beviel. Hou die dan hetzelfde. Als je nu al gaat verhogen, wat doe je dan met je 3e of 4e kuur? 1000mg pw?
Ik zou zelf gewoon je eerste kuur herhalen en dan met Winny zoals je zelf al aangeeft.
En dan je volgende kuur, die er vast gaat komen, die gaan stacken.
En sust is vaker prikken.
Succes

Laatst bewerkt:
beter test e. 750mg/week is mooi
van wintsrol depot (begrijp trouwens niet hoeveel je daar wil gaan pakken) kan je deftig last hebben op de injectie site.

doe beter test e + anavar of zo. lijkt me een beter combo, hele mooie kuur is dat.

sust is gewoon test, met idd 4 verschillende esters, en dus meer pieken en dalen in je bloedwaardes en dus meer kans op hormonale sides (bvb acné)

(hoe meer schommelingen, hoe meer miserie meestal)

gr

• Topic Starter Topic Starter
Dank beiden. Ben niet bang voor acne, want daar ben ik niet gevoelig voor, maar de eerste keer test-e beviel me ook wel prima.

Hoi allemaal,

Ik wil volgende maand (begin sept) aan mijn tweede kuur beginnen. vorige kuur was 500mg test (12 weken) en 30 mg dianabol (eerste 4 weken).
Ik ben geindigt in mei, dus volgens mij ben ik inmiddels wel weer good to go.
Eerste kuur heb ik per saldo 7 kg aan overgehouden en 2% minder in vet (meting van gisteren dus 3 maanden later), dus daar ben ik zeer tevreden over.

Ik dacht zelf aan
750 mg test-e/w week 1-12
40 mg winny/d week 1-4

nu raadde mijn trainingspartner me aan om sustanon te nemen en dan over een kortere periode (6 tot 8 weken) en geen frontloader.

Maar ik lees eigenlijk heel erg weinig over sust. Any tips? (redbull?)

stats nu:

1.81
95.6 kg
13%
je staat nu op 13%,zorg ervoor dat je niet hoger gaat komen,ikzelf vind sustanon erg lekker,ik voel mij er beter op dan enthate,ik zet hem dan wel elke 3 dagen.
ik heb afgelopen december op 750 sust gezeten met proviron 75mg per dag voor 12 weken,de kuur daarna verlengt met test p en winny depot voor 3 weken,knetterhard werd ik hiervan,nakuur met arofix en gedurende de kuur hcg mee laten lopen.heeeerlijke kuur,echt wel een aanrader.

Terug
Naar boven