XXL Nutrition

2e kuur

darkmanx

Cool Novice
Waardering
0
ik heb juist al men gear samen.ik ga men kuur over 2 weken beginnen.
heb 3 fleskes boldenone(250mg/ml) en 3 testo's enanthaat(250mg/ml) beide van gg.nakuur:tamoxifen epl en clomid epl.

kuurschema: week 1-10 750mg/week bold
week 1-12 500mg/week testo
week 13-16 nakuren met nolvadex en clomid van epl(100tabs)

Wil alleen nog wat raad over hoe ik mijn pregnyl het beste kan innemen,vanaf week 5 beginnen of op het einde van de kuur om de 4 dagen een 2500i.u?

Wat zijn je stats en kuurverleden ( 1 kuur dan)?

• Topic Starter Topic Starter
ja 1 kuur he.deca&sust kuurtje van 400 en 500mg/week.weeg momenteel 78.3 kg

redelijk zwaar eerste kuurtje met jou stats!!!
Dan lijkt me deze kuur wel in orde. Ben benieuwd voor jou keus voor Bold...

ja ik hoop dat het even goed gaat macheren als de deca,want daar ben ik ook wel zwaar op gegaan.heb eigenlijk voor bold gekozen omdat het minder onderdrukkend is.

Zal wel lekker gaan op jouw stats;)

Ik weet dat dit vaak moeilijk is, maar als je aan de hcg wilt, zou ik toch vanaf de 3e week ofzo 2 keer per week zetten... Miss 1 x per week een optie anders.... Ik vind het nl altijd zo vreemd dat men de laatste weken het gaan gebruiken omdat ze dan eigenlijk al te laat zijn! En imo is dat nou juist niet de bedoeling..

Succes verder!

nou wat ik wil zeggen is op zijn logboek zit je hem af te zeiken en nuis het allemaal wel lekker, maar soory kerel ga maar es eerst wat off en wat naturel doortrainen en pak dan een lekkere kuurtje eant je wilt te snel. Tis niet verkeerd bedoeld ofsow maar je weegt nog niet eens 80 dus heb je ook niet veel gegained.. duss je weet ...

nou wat ik wil zeggen is op zijn logboek zit je hem af te zeiken en nuis het allemaal wel lekker, maar soory kerel ga maar es eerst wat off en wat naturel doortrainen en pak dan een lekkere kuurtje eant je wilt te snel. Tis niet verkeerd bedoeld ofsow maar je weegt nog niet eens 80 dus heb je ook niet veel gegained.. duss je weet ...

aan de Ts:
als je dat echt bent op de foto in je galery dan hoop ik voor je dat dat al een heeeeel tijd voor je 1e kuur was, een update misschien? zou het erg onverstandig vinden als je met zo'n body al ging kuren , valt wel een heel stuk meer NATURAL uit te halen dan! ben het dus eens met muaythai hiero ;)

Kuur is lekker :) Misschien nog een kickstart of frondload erbij?
Ben bijna klaar met dezelfde kuur :).
Succes :D.

thx,ik weet dat ik beter nog naturel kan trainen omdat ik nog veel zo kan gainen,maar het moet echt snel gaan,wil echt beginnen werken.daarom dat ik het doe,anders zou ik nog wel wat gewacht hebben.

Discussie is al geleden in z'n logboek dus geef hem gewoon raad of post niet imo.

dude hoelang ben je nouw uit je vorige kuur?
en nogmaals een portier van 89kg is op mij ook niet echt indrukwekkend!
je kan beter wat aan je karakter doen!je dwingt echt geen respect af als kurende uitsmijter van nog geen 90kg!

je hebt net gedaan met je vorige kuur (in september geloof ik) en je begint nu al terug...

ge moet nie indrukwekkend zijn om aan de deur te staan he en ik ga beginnen als binnenportier eh,dus 89 kilo is perfect voor mij ze.en mijn nakuur is begin seprember geeindigd he,dus ik hou rekening met 10 on 10 off eh.ik ga nu gewoon effe doortrekken en dan gewoon een kuurtje per jaar om te onderhouden eh.

Waar ben je van plan aan de deur te gaan staan?? Meeste plekken in Nederland zal je finaal geowned worden als portier van 90kg zonder vechtsport achtergrond. Dus zou maar gaan investeren in een abbo bij de freefight school daar heb je veel meer aan als portier.

ziet er goed uit flink veel eten en groeien dus
zou wel wachten tot begin december voor je begint

Sorry kerel, maar vind het allemaal een beetje vaag! Jij wilt kuren om te kunnen werken als uitsmijter??!!
Sorry hoor, maar de meesten zijn al kansloos, verlaag het gemiddelde dan niet.. Ga eten, trainen, koop een weightgainertje en doe wat kickboksen.

Het komt allemaal een beetje respectloos over op je eigen lichaam nl!

hahaa meneertje wilt portieren, weet je wel wat dce nadelen kunnen zijn voor een ecto van 89 kg?

Terug
Naar boven