MuscleMeat

2e kuur

Verkoop die shit en ga vechten en blijf daarbij trainen.. over een paar jaar weer eens een kuurtje pakken en ge kunt portieren :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ik heb gethaiboxt he.dus ik kan mijn manneke wel staan ze en heb dus wel degelijk een vechtsportachtergrond,ik ga nu nog,maar niemeer zo intensief door werken en trainen eh.ik werk momenteel als security in een supermarkt in een ghetto bij ons met alleen junks enz,dus daar kom ik ook wel wat tegen ze,dus heb al een klein beetje ervaring op gebied van omgaan met agressieve mannen.

wat zijn jullie bedenkingen eigenlijk bij het winnen van kilo's bij bold,hoeveel kilo zou ik +- kunnen pakken met dit kuurtje?

wat zijn jullie bedenkingen eigenlijk bij het winnen van kilo's bij bold,hoeveel kilo zou ik +- kunnen pakken met dit kuurtje?

Dit hangt helemaal van jezelf af. Goed trainen en eten is de key.
Niemand kan van te voren jou vertellen hoeveel je zal winnen.

Ik zit momenteel op +/- 7 kg. ben wel ziek geweest tijdens de kuur... :(

Bro als je gaat portieren moet je erg sterk tussen de oortjes zijn (zeg niet dat jij dat niet bent). En natuurlijk moet je indruk maken als je aan de deur staat. Ik ga nu richting de 120 kilo vd winter maar vindt mezelf nog steeds te licht. Sta zo nu en dan ook aan de deur en je uitstraling en bouw zegt een heleboel. Ben trouwens zelf ook jaren wezen kickboksen. Met 90 kilo maak je weinig indruk bro. Wel een leuk verhaal bro. je bent lekker aan het kuren om aan de deur te kunnen staan!!!

kijk je bent pas klaar met je kuurtje en je wilt gelijk aan een nieuwe kuur beginnen. Je zou echt niet heel veel aankomen. Als je 5 kg aankomt (schoon dan) mag je wel blij zijn.

maar ik geef je een tip: als je bold wilt gebruiken niet lager doseren dan 750 mg.

ja,ik doseer de bold op 750 voor 10 weken en de test op 500 voor 12 weken eh.maar denk dat ik ook wel een dianabolleke bijpak om als kickstart.

heb zelfde kuur gedaan begin dit jaar en was er best tevreden over. maar zoals al gezegd bold niet doseren onder 750mg. vind ook wel persoonlijk dat je rustperiode redelijk kort is waardoor je gains in deze kuur niet zullen zijn wat je er van verwacht. maarja ieder zijn mening zeker :rolleyes:

laat die dianabol achterwege en pak winny op het einde van je kuur week 9-12.

maar ik sta al droog van men eigen,met die winstrol erbij ga ik te droog staan,nie?

Ja als je massa wil hebben kun je beter dboll erbij nemen

ja,wil wel voor massa gaan,heb gewoon die bold gepakt omdat deca een paar klote side effects heeft he en bold daar wa milder in is.

gehe portier in een winkel??met junks?een junk op zn bek stampen kan me moeder ook wel!wil wel eens zien hoe jij het doet tegen een dronken boer die dwars wil!volgens mij blijf ik daar in!

maar toch voor dikke massa kan je beter Dboll doen dan Winny!

En da gij maar ene grote uitsmijterke mah worden

raar verhaal, klinkt zelfde als de winnares van de nix factor horen zeggen dat ze miss nederland wilt worden :S

maar dan anders

Volgens mij gaat deze kerel al zijn massa verliezen na een paar weekjes/maandjes.

eh en here we go again.er zen er veel hier die denken dat ze sterk zen,omdat ze wa breed zen eh,met alleen breed zen zedde niks ze,ja alleen traag.ik ken gnoeg portiers hier die maar 90 kilo wegen ze,maar daar wilde nie tegen komen ze vriend.

wat is je lengte eigenlijk als je 1,50 bent ben je wel erg breed met 90 kg ben je 2 meter ben je met 90 kg nog mager

ja,ik ben ook nog mager,ik ben 1m86.maar ben ook nog maar 21 eh en heb lang gevoetbald ook,dus kwam ik genne zak bij eh.

Terug
Naar boven