Fitness Seller

2e kuur

eh en here we go again.er zen er veel hier die denken dat ze sterk zen,omdat ze wa breed zen eh,met alleen breed zen zedde niks ze,ja alleen traag.ik ken gnoeg portiers hier die maar 90 kilo wegen ze,maar daar wilde nie tegen komen ze vriend.

Niet lullig bedoeld maar niemand neemt je serieus als je als een domme boer typt. Dat je dialect praat fijn voor je maar niet iedereen hier heeft zin om een decoder erbij te pakken om jouw teksten te lezen.

• Topic Starter Topic Starter
ja,zal volgende keer niet meer in dialect typen,kan ik begrijpen dat dat lastig is.

eh en here we go again.er zen er veel hier die denken dat ze sterk zen,omdat ze wa breed zen eh,met alleen breed zen zedde niks ze,ja alleen traag.ik ken gnoeg portiers hier die maar 90 kilo wegen ze,maar daar wilde nie tegen komen ze vriend.

Dit is mijn mening:
als portier hoef je als eerste niet te kunnen 'vechten'. Zo heb je geen snelheid nodig om te kunnen stoten, trappen of wat dan ook omdat het geen wedstrijd gevecht wordt waar het om punten gaat.
Een portier moet een imposante uitstraling hebben om akkefietjes te voorkomen. Verder moet hij communicatief erg sterk zijn maar ook sociaal! Tuurlijk moet hij vechtsport ervaring hebben om te kunnen reageren op situaties waar geweld bij voorkomt. Hier moet hij echter niet gaan slaan en schoppen, dit werkt averechts. Hiermee loop je een grote kans dat het publiek zich tegen je keert en je een groep van 30 jongens op je af krijgt. Hier kan ook iemand van 120 kilo niet tegen op. Dit moet je dus ten alle tijde voorkomen en dat kan alleen door respect te winnen van uitgaans publiek. Dit doe je (met alle respect naar minder zware jongens) niet met een 80-90 kilo. Ik ken mannen die 90 kilo zijn en portier maar deze zijn 1.70 en hebben hun uitstraling mee.

Om kort te zijn moet een portier geen agressieve gast zijn die gioed kan vechten en hier ook van houdt. Bedoeling is om het veiliger te maken en met vechten ben je geen voorbeeld. Agressie wekt agressie op.
Ik ken je niet persoonlijk maar zoals je hier op het board overkomt vind ik dat je geen kwaliteiten als portier hebt.Verder wil je je doel bereiken zonder er veel voor te doen. Een jaar of 2 eten trainen en naturel bijkomen heb je er niet voor over terwijl je nog jong bent. Denk zowieso dat het niet verkeerd is om wat levenservaring te hebben alvorens je gaat portieren.

Jammer genoeg zijn er meer gasten als jou die ook portier zijn en deze verpesten het beeld van de portier. Beeld dat ik van een goede portier heb is iemand die communicatief, sociaal erg sterk is, zijn mannetje staat als het erop aankomt zonder iemand toe te takelen. Juist kunst om iemand zo snel mogelijk naar buiten te werken zonder agressie op te wekken.Daarbij moeten de mensne zich veilig voelen als je langsloopt en niet denken 'ooow uitkijken want portier komt' Dit komt de sfeer niet ten goede, er zijn namelijk ook nog mensen die WEL gezellig uit willen gaan!

Dit is mijn mening:
als portier hoef je als eerste niet te kunnen 'vechten'. Zo heb je geen snelheid nodig om te kunnen stoten, trappen of wat dan ook omdat het geen wedstrijd gevecht wordt waar het om punten gaat.
Een portier moet een imposante uitstraling hebben om akkefietjes te voorkomen. Verder moet hij communicatief erg sterk zijn maar ook sociaal! Tuurlijk moet hij vechtsport ervaring hebben om te kunnen reageren op situaties waar geweld bij voorkomt. Hier moet hij echter niet gaan slaan en schoppen, dit werkt averechts. Hiermee loop je een grote kans dat het publiek zich tegen je keert en je een groep van 30 jongens op je af krijgt. Hier kan ook iemand van 120 kilo niet tegen op. Dit moet je dus ten alle tijde voorkomen en dat kan alleen door respect te winnen van uitgaans publiek. Dit doe je (met alle respect naar minder zware jongens) niet met een 80-90 kilo. Ik ken mannen die 90 kilo zijn en portier maar deze zijn 1.70 en hebben hun uitstraling mee.

Om kort te zijn moet een portier geen agressieve gast zijn die gioed kan vechten en hier ook van houdt. Bedoeling is om het veiliger te maken en met vechten ben je geen voorbeeld. Agressie wekt agressie op.
Ik ken je niet persoonlijk maar zoals je hier op het board overkomt vind ik dat je geen kwaliteiten als portier hebt.Verder wil je je doel bereiken zonder er veel voor te doen. Een jaar of 2 eten trainen en naturel bijkomen heb je er niet voor over terwijl je nog jong bent. Denk zowieso dat het niet verkeerd is om wat levenservaring te hebben alvorens je gaat portieren.

Jammer genoeg zijn er meer gasten als jou die ook portier zijn en deze verpesten het beeld van de portier. Beeld dat ik van een goede portier heb is iemand die communicatief, sociaal erg sterk is, zijn mannetje staat als het erop aankomt zonder iemand toe te takelen. Juist kunst om iemand zo snel mogelijk naar buiten te werken zonder agressie op te wekken.Daarbij moeten de mensne zich veilig voelen als je langsloopt en niet denken 'ooow uitkijken want portier komt' Dit komt de sfeer niet ten goede, er zijn namelijk ook nog mensen die WEL gezellig uit willen gaan!

Kan niks anders zeggen dan AMEN

• Topic Starter Topic Starter
maar jullie maken van mij een agressieveling,juliie kennen mij nog niet en geven jullie commentaar.ik ben helemaal geen agressief persoon,ik kan mijzelf zelfs heel goed onder controle houden.en er niet veel voor over hebben,hoe sneller je kan beginnen,des te meer geld je verdient,daar gaat het toch om,ik ga niet voor de kick portieren he.ik vind gewoon dat je respect moet hebben voor ieders beslissingen,ik ga nu deze weg uit en heb er vrij goed over nagedacht.dus de moraal van dit verhaal is dat elke mens anders in elkaar steekt en denkt,gewoon respect hebben voor iemand zijn keuzes,iedereen doet wat hij denkt dat goed is eh.

"Jammer genoeg zijn er meer gasten als jou die ook portier zijn en deze verpesten het beeld van de portier. Beeld dat ik van een goede portier heb is iemand die communicatief, sociaal erg sterk is, zijn mannetje staat als het erop aankomt zonder iemand toe te takelen. Juist kunst om iemand zo snel mogelijk naar buiten te werken zonder agressie op te wekken.Daarbij moeten de mensne zich veilig voelen als je langsloopt en niet denken 'ooow uitkijken want portier komt' Dit komt de sfeer niet ten goede, er zijn namelijk ook nog mensen die WEL gezellig uit willen gaan!"

Ik ben het daar volledig mee eens.
Ik weet niet hoe het bij jullie in Nederland zit,maar de sector is hier zeer streng gereglementeerd.
Geweld door buitenwippers wordt snel bestraft,met als gevolg dat veel (goede)buitenwippers officieel dat werk niet meer mogen uitvoeren,een kleine veroordeling is immers voldoende om de vergunning te verliezen.
Resultaat is een tekort aan goede portiers.
Soms wordt dan de wet omzeild en plaatst men iemand aan de deur zonder vergunning.
Andere uitbaters nemen het risico niet .Probleem is dan de schaarste waardoor bijna iedereen hier (mits de nodige vergunning van de overheid) aan de deur kan gaan staan.
En de grootte van zo iemand is niet alles,maar het spreekt voor zich dat een minder imposante portier zich sneller zal moeten bewijzen in't uitgaansleven.
De enige goede werkplek voor zo iemand is in diskotheken of evenementen,waar in teamverband gewerkt wordt.
Is er in Nederland veel kontrole door de overheid?

ja,wil wel voor massa gaan,heb gewoon die bold gepakt omdat deca een paar klote side effects heeft he en bold daar wa milder in is.

zou zelf voor deca gaan als ik jou was en omdat het je niet veel hebt gekuurd zou het wel mee vallen side effects, en je pakt meer massa door deca

zou zelf voor deca gaan als ik jou was en omdat het je niet veel hebt gekuurd zou het wel mee vallen side effects, en je pakt meer massa door deca

Als je niet veel hebt gekuurd heb je minder last van side effects?

Die snap ik niet, leg is uit:D

En je hoeft niet perse meer massa te pakken met deca als je niet gevoelig bent voor een 19nor kan je net zo goed bold pakken.

Als je niet veel hebt gekuurd heb je minder last van side effects?

Die snap ik niet, leg is uit:D

En je hoeft niet perse meer massa te pakken met deca als je niet gevoelig bent voor een 19nor kan je net zo goed bold pakken.

ik had vroeger geen last van side effects bij deca is later pas gekomen ,deca pak je meer massa mee je hebt er minder van nodig :cool:

probeer es een x spullen van HG

Topic starter, ik heb je verhaal gelezen maar ja ik vind een beetje wazig verhaal.
Je hebt voetbal gedaan waar je niks van aan bent gekomen, je hebt kickboxen gedaan, ook goed nu doe je BB, je weegt 73.8 en je wil na 89 lengte is 1,86.
Kerel met die massa wat ik zie op je foto gallery is niet veel.

Dus als je nu gaat kuren al kom je 10kg aan, hoe wil je dat vast houden
je hebt geen basis, je zult die kilo's heel snel ook weer kwijt raken.
Je zegt dat je in sep. eerste kuur achter de rug hebt. en daar ben je de fout in gegaan, je had nog niet moete kuren.
Tja je bent eenmaal begonnen, en nu.
Enigste wat ik kan zeggen is suc6.

Sjonge jonge, daar issie weer hoor.

Bestaan er geen kuurtjes om je IQ te verhogen? Daar heb je denk ik meer aan dan die kilo's.

whahaha, ik wil jou over een jaar of 2-3 nog wel eens spreken.. je hebt dan óf je lever bij het grof vuil staan, óf je staat met 60 kg BW en frikandellen armpjes 50 kg te bandrukken en ruig te vertellen over hoe breed je vroeger wel niet was :roflol:

sommige mensen leren het nooit he? denken dat ze met een paar flinke kuurtjes gewoon eventjes groot kunnen worden :D

Jongens ga even knikkeren ofzo

sorry dat ik het zeg maar je bent totaal NIET impressive ofzo ??? ze smijten jou eerder een tent uit :rolleyes:

Terug
Naar boven