Fitness Seller

2e kuurtje nov advies please

RIDDICK

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
zover ben ik al lijkt me een aardig kuurtje :D

1-8 sust 500 mg
1-8 Masteron
6-10 winny 50 mg ED

nakuren met clomid nolva en mariadistel

in feb wil ik gaan cutten ben op momnet ook info aan het zoeken voor een cut kuurtje iets met helois ofzo ik hoop dat jullie me advies kunnen geven over dit kuurtje

weet de dosis van mast namelijk nog niet

RIDDICK zei:
zover ben ik al lijkt me een aardig kuurtje :D

1-8 sust 500 mg
1-8 Masteron
6-10 winny 50 mg ED

nakuren met clomid nolva en mariadistel

in feb wil ik gaan cutten ben op momnet ook info aan het zoeken voor een cut kuurtje iets met helois ofzo ik hoop dat jullie me advies kunnen geven over dit kuurtje

weet de dosis van mast namelijk nog niet
Zou de susta eruit halen en testo enathaat pakken (stabielere bloedwaarde's),En die winny is dat inject of oraal?

waarom masteron kerel ? hier heb je allen wat aan als je al redelijk laag in je vet% zit. Susta kan op zich wel enanthate is ook een optie maar dan zou ik de eerst 3 a 4 weken met susta beginnen. Verder is 50mg winstrol per dag helemaal nie nodig , inieder geval niet wanneer je depot neemt althans

• Topic Starter Topic Starter
ik wil de vochtophoping zo laag mogelijk houden en mast pak je niet al te veel vocht mee dacht ik maarja ik ben alles nog aan het uitzoeken dit was het eerste wat ik jullie wou voorlegen winny wil ik trouwens oral nemen en sust heb ik goeie dingen over gehoord vanuit vriendenkringen

ee is masteron nou beetje het zelfde als winstrol?....krijg van winny echt last van mn gewrichte...iemand al masteron ervaring?>> chemical?
groete

Zorg je trouwens wel dat je voldoende tijd off cycle bent tussen je kuren? Je gaat volgens mij een beetje erg snel achter elkaar kuren namelijk.

Vergeet iig niet je bloed te testen voor je weer wilt gaan kuren.

MrJ zei:
Zorg je trouwens wel dat je voldoende tijd off cycle bent tussen je kuren? Je gaat volgens mij een beetje erg snel achter elkaar kuren namelijk.

Vergeet iig niet je bloed te testen voor je weer wilt gaan kuren.

eind nov is toch niet al te snel ben ik alweer 3maand off en ik ga me bloed testen begin nov ;) jaa wijze raad vergeet ik niet zo super snel

oke en als ik mast nu vervang voor primo is dat mischien bettere combo

zoja in welke hoeveel heden dan

3 mnd off. Ik zou nog ens 3 mnd wachten en jezelf dan laten testen om te kijken in hoeverre je lichaam hersteld is van je vorige kuur

was maar een dboll kuurtje niks bijzonders ook nog licht ook 6 week jes

Geduld is een schone zaak. Als je te snel wilt kan het een keer spaak lopen.

Dus neem je tijd. Een mooi lichaam bouw je in jaren, niet in maanden.

oke time on is toch time off ik zit met me nakuur op 9 week als ik eind nov zit ik echt al lang over 9 week ertussen plus heb al weer rust genoeg gehad bloed test is on the way maar doe ik pas paar week voor me kuur

Terug
Naar boven