Fitness Seller

2e Massa kuur.

lauwie91

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
14%
Beste mensen,

Afgelopen jaar heb ik m'n eerste kuurtje gehad.
deze bestond uit gear van MM

1-12 test e 500mg p/w
1-4 dbol 40 mg p/d
14-16 nolva 20mg p/d

mooie gains op gemaakt. zeker 6 kilo aan overgehouden nu 4 maanden later.

even iets over mijzelf.
ik ben 22 jaar ik sport al sinds ik weet dat ik leef. nu ga ik een 4,5 jaar naar de sportschool waarvan de laatste 2 jaar flink serieus. ik ben me gaan verdiepen in voeding/trainingsmethodes. en ben van een 57 kilo (ecto) naar een leuke 75 kilo gegroeid (naturel)
ik ben 1.86 lang. inmiddels weeg ik 87.3 lege maag.

heb besloten dat ik oktober weer wil beginnen aan een massa kuur.
hiervoor heb ik het een en ander zelf uitgezocht en ik wil een kuur aan jullie voorstellen.
Mijn doel is 95 kilo met een bf van tussen de 12 en 15%.

kuurvoorstel:

1-12 test e 500mg e/w
1-10 deca 400mg e/w
1-5 Turinabol 50mg e/d
14-15 nolva 30mg
15-17 nolva 20mg.

daarnaast wil ik HCG laten lopen 2x 250iu per week.

Nu heb ik zitten twijfelen om eventueel tren inplaats van deca te doen. maar ik denk toch dat ik voor de deca ga.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

gegroet

Wat is je vp nu?

Dus je wilt ongeveer 8 kg vvm gainen met dit kuurtje ?

ik zou voor winstrol kickstart gaan, 40mg per dag. toch wat sterker en dht test 19 nor samen werkt altijd top. Mischien ook een optie om na die kickstart 50mg proviron te nemen tot aan je nakuur.

• Topic Starter Topic Starter
Dus je wilt ongeveer 8 kg vvm gainen met dit kuurtje ?

Ik zei niet dat dat mn doel is tijdens deze kuur;) ik hoop natuurlijk het maximale. Vet percentage maakt me niet zoveel uit. Dat komt volgend jaar wel weer. Eerst flink aankomen. Ja ik dacht misschien turinabol of winstrol. Ik zit te twijfelen.

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 18:09 ----------

ik zou voor winstrol kickstart gaan, 40mg per dag. toch wat sterker en dht test 19 nor samen werkt altijd top. Mischien ook een optie om na die kickstart 50mg proviron te nemen tot aan je nakuur.

Dus jij zou winstrol kickstart nemen? Kom ik er dan ook harder eventueel droger uit denk je?

Ik zei niet dat dat mn doel is tijdens deze kuur;) ik hoop natuurlijk het maximale. Vet percentage maakt me niet zoveel uit. Dat komt volgend jaar wel weer. Eerst flink aankomen. Ja ik dacht misschien turinabol of winstrol. Ik zit te twijfelen.

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 18:09 ----------

Dus jij zou winstrol kickstart nemen? Kom ik er dan ook harder eventueel droger uit denk je?

Tuurlijk kom je niet harder uit een kuur met deca als je winstrol kickt, wtf?

Gewoon dbol pakken man. Snap niet waarom 't opeens in is om dbol met tren te pakken en winny met deca, omgekeerde wereld imo.

Dat dacht ik dus ook..maar liever dan turinabol? Ipv dianabol? Proviron laat ik er naast lopen. Is wel zo slim denk ik
bedankt voor je reactie

Harder eindigen.., is eindigen met winny ;)

1 - 10 test 500mg
8 - 12 winny 30mg
12-15 nolva 20mg

Bovenstaande kun je uiteraard aanvullen met deca/tren whatever, al werkt dit denk ik al prima om wat te winnen + droger te worden.

Maar je wilt niet droger worden zie ik nu.., dan gewoon dbol kickstart, winny weg en deca erbij :D

Harder eindigen.., is eindigen met winny ;)

1 - 10 test 500mg
8 - 12 winny 30mg
12-15 nolva 20mg

Bovenstaande kun je uiteraard aanvullen met deca/tren whatever, al werkt dit denk ik al prima om wat te winnen + droger te worden.

Maar je wilt niet droger worden zie ik nu.., dan gewoon dbol kickstart, winny weg en deca erbij :D

Nouja wil niet droog eindigen haha. Is altijd leuk. Niet noodzakelijk.
verder zat ik daar dus aan te denken. Om wimstrol de laatste 2 a 3 weken mee te pakken zodat ik wat vocht en vet verlies. Maar aangesien ik er proviron bij wil laten lopen is dat denk ik een beetje veel..wil niet teveel mn lijf in smashen.

Dat dacht ik dus ook..maar liever dan turinabol? Ipv dianabol? Proviron laat ik er naast lopen. Is wel zo slim denk ik
bedankt voor je reactie

Tbol zijn de meningen mij te veel over verdeeld, hoor veel te vaak dat mensen 't vinden tegenvallen.

voor massa gebruik je gwn dboll ipv winyy lijkt mij. dbol-deca-test een van de beste massa bouwer

Oke bedankt voor jullie reacties. Is het slim om dan eventueel proviron er naast te laten lopen?

dus dan word het

1-5 dbol 40mg e/d
1-12 test e 500mg e/w
1-10 deca 400mg e/w
14-17 20mg nolva e/d
5-14 50mg proviron? E/d
hCG vanaf wanneer? Tot?

greets

provi goede keuze ;)

HCG vanaf begin gelijk mee laten lopen.

Leuke kuur, kun je zo houden. Eventueel HCG maar is geen must.

Als je van een k*therstel houdt, moet je vooral zonder gaan :P

Nee serieus, laat die HCG vanaf het begin meelopen. Voorkom je een hoop gezeik mee.

Terug
Naar boven