GewoonDenny
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 469
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fixed!
1-5 Winstrol 50mg ED (1u pre-workout)
1-10 Deca 400mg EW (2x 200mg/week)
1-12 Test-e 500mg EW (2x 250mg/week)
1-14 hCG 2x 500iu EW
14-18 Nolva 20mg ED
tnx!
vanwaar winstrol 1 uur pre workout? en wat op rustdagen?
en nolva 5 weken ipv 4?
Hier een copy paste van Knulletje op Bodynet ''Het gebruik van D-Boll moet je op 2 manieren bekijken. 1) je kunt het gebruiken in een stack. 2) je kunt het gebruiken only. Dan is het zo dat als je het in een stack gebruikt moet je het weer anders inzetten dan als je het only gebruikt. Neem je het only, wil je gebruik maken van de pieken om zodoende het meest profijt ervan te hebben. Het is zeer anabool en heel weinig androgeen. Terwijl je ook rekening mooet houden met de zeer korte werkzaamheid van het middel. Aangezien de lever ook n deel metaboliseerd tijdens de eerste passage, dat is telkens n gelijke hoeveelheid. Kun je bij het gebruik only beter de gehele dosis voor de dag in 1x in de ochtend naar binnen werken. Aangezien het het enige middel is wat je tot je beschikking hebt, en je daar zoveel mogelijk van wilt benutten. MAAR. Als je het stackt is het weer anders, daar je ook met andere middelen van doen hebt die meer androgeen zijn. En aangezien je lever het niet fijn vind deze pieken weg te werken en hij ook andere middelen heeft om te moeten afbreken, kun je de D-Bol weer beter verdelen over de dag. Het is dan wel jammer dat de lever steeds dat zelfde deel afbreekt bij de passage, maar je hebt meer middelen tot je beschikking, en zit je niet op n piek van de D-Boll te wachten.. Het is dus net hoe je de D-boll wilt inzetten, en hoe je wilt dat deze zn werk doet.... Het is dan maar n kickstartje'' In TS zijn geval zou het dus beter zijn om wel te verdelen, volgen deze tekst. Wat is jouw visie daarop?Omdat je dan het meest hebt aan je oral imo. Op rustdagen verdelen in de ochtend en avond. Nakuur aangepast, weekje eerder beginnen. Voor mij is 4 weken nakuur nog nooit genoeg geweest, vandaar ik een weekje langer zou adviseren.
Net de slechte reactie bedoelde ik dat ik de eerste 4 weken een waterballon leek en nu hevige acné heb. met de progressie was ik zeer tevreden. 7kg op 1,70m zie je prima. volgende kuur een bulk, ik zit nu op de +- 11%. aangezien ik maar 2kg over heb gehouden na alle ellende, mag er minstens 5-7kg bij. vp mag tot de 15%, die werk ik rond maart/april wel weer omlaag. ---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ---------- En als ik nou naar de dermatoloog ga en zeg; ik heb acné, ik wil roa, en ik ga in november weer kuren. krijg ik het niet mee?
Omdat je dan het meest hebt aan je oral imo. Op rustdagen verdelen in de ochtend en avond. Nakuur aangepast, weekje eerder beginnen. Voor mij is 4 weken nakuur nog nooit genoeg geweest, vandaar ik een weekje langer zou adviseren.

Tja.. als je off gaat en je word een x ziek of whatever.. je raakt het toch wel kwijt.. kuren is huren.
Dat moet je echt wel in je achterhoofd houden...

Dat is onzin, pas als je boven je natuurlijke limit zit ga je het verliezen zonder aas.
Kuren is idd huren als je boven je natuurlijke limiet zit. Persoonlijk ben ik overtuigd dat de meeste BB'ers tot 10kg boven hun lichaamslengte kunnen behouden. Alles wat daarboven gaat kan je idd snel opnieuw verliezen. Stel dat je dus 1m80 bent en je weegt na 2 kuren 90kg dan zie ik niet in waarom je je spieren sneller zou verliezen door ziekte dan een natty met dezelfde stats. Die natty zal na de ziekte wel sneller zijn oude gewicht halen omdat in 99% van de gevallen hij een beter voedingsschema en trainingsschema heeft![]()
Nah.. vvm van iemand op 6% 90 kg is wel wat meer als iemand van 12% op 90kg..
Dat is waar vandaar dat ik in mijn voorbeeld zeg dat de natty dezelfde stats heeft dan diegene die zou kuren.

Oke niet gelezen
Maar kan ik mij er niet bij neerleggen.. iemand dit na zijn kuur ziek word is echt verder van huis als iemand met dezelfde stats die niet kuurt.. denk aan je hormoonhuishouding die op zijn gat ligt..
Ik heb het zelf meegemaakt.. na ziekte was ik lichter dan voor de kuur..
Zolang je niet hersteld bent (= hormonen nog niet stabiel) is het inderdaad heel belangrijk om goed te blijven eten of de kilos vliegen er af. Daar is geen discussie over. Eens je hormonen echter terug stabiel zijn, dan zie ik niet in waarom kuren huren zou zijn (zolang je niet boven je natuurlijke limiet zit).

Dus dan zie je maar dat er meer aspecten een rol spelen..![]()
Ik zie niet in waarom je zou kuren als je daarmee niet eens boven je natuurlijke limiet komt![]()

van 90 naar 110.Tot slot heb ik nog een vraag voor jou: hoeveel sterker ben je geworden met benchpressen tijdens je kuur?
Hallo bb'ers,
even kort verhaal over mijn 1e kuur. 500mg test per week, elke maandag en donderdag 250.
dit duurde 10 weken, 2 weken chillen en 4 weken nolvadex 10mg per dag.
na die 16 weken zat er een stevige 7kg aan, dit was eind mei. afgelopen 2 maanden ben ik 2x heel ziek geweest voor meerdere weken en nauwlijks kunnen eten. trainen was er sowieso niet bij. Deze 2 maanden heb ik nog even afgesloten met een zuipvakantie en van die 7kg is er nog 2kg over.
Zoals jullie vast begrijpen is dit frustrerend en ik ben mijn kuur voor november aan het plannen, om het dit x nog beter te doen en wel vast te houden. (normaal ben ik nooit ziek).
vriend van me raadde test + tren aan, dit omdat ik niet al te goed op de hoge dosis test reageerde. binnen 1,5 week zat ik vol vocht, en al had ik tijdens de kuur geen last van pukkeltjes.. is na mijn nakuur acné ontstaan op mijn schouders/rug. (ik denk dat ik binnenkort naar de dermatoloog ga en ROA kuur begin). Het is immers niet echt charming op het strand of in de slaapkamer zo'n rug/schouders.
mijn vraag:
kan je een AAS kuur en ROA kuur door elkaar laten lopen?
kuur 250mg test + e 400mg tren e oke? ik lees namelijk ook wel eens dat ze 250 om 600 doen.
ik lees dat je na een tren kuur moet nakuren met Arofixen?
van 90 naar 110.
En die 7kg winst was na het gebruikelijke verlies van vocht etc.
Ik twijfel nogsteeds tussen deca en tren. Ik heb nog even om mezelf voor te breiden dus misschien wisselt dit nog.