AndroidHealthClinic

2x in de week zonnebanken

Veel wortels eten, word je oranje van

Melanotan helpt heel goed! Heb ook vorig jaar een kuurtje gedaan (was meer dan genoeg voor mij aangezien ik huidtype 3 heb) en kreeg al zonder onder de zonnebank te gaan een bruine kleur. Een nadeel van dit spul is dat je moedervlekken ook neigen om donkerder/groter te worden. Je lippen worden ook bruiner maar dat trekt weg op het moment dat je stopt met dit spul.

Maar dat terzijde, 2 keer per week onder de zonnebank is echt niet okay. Ook al heb je huidtype 4! Het is niet alleen nadelig vanwege het verhoogde risico wat je loopt op huidkanker maar je huid heeft ook tijd nodig om te herstellen. En daarnaast, schat, denk even aan de toekomst ..wil je binnen no time een gerimpelde kop krijgen? I don't think so toch?!

Wat trouwens ook helpt om een mooie diepe bruine kleur te krijgen die lang aanhoudt ..SCRUBBEN. En nee geen scrubgelletjes of soortgelijks ..gewoon een ouderwetse scrubhandschoen kopen en al die dode huidcellen uit je lichaam scrubben. Doe dit minimaal 2 dagen voordat je onder de zonnebank gaat!

Scrubhandschoen:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Beste mensen,

Ik ga al 2 jaar lang in de winter en herfst, 2x per week! nu het duidelijk is dat heel slecht is wil ik gaan minderen! maaar

ik word heel snel wit al ga ik 1 in de week ben ik 3 dagen later weer helemaal wit!! iemand een idee hoe dat komt of ligt het aan mijn huid?

bvd mike

da komt omda je nr e slechte zonnebank gaat...
Een slechte zonnebank zorgt voor 'directe' kleuring, dit wil zeggen da je direct bruin bent maar geen pigmentatie aanmaakt en daardoor verlies je vlug je weer kleur.
Een goeie zonnebank die zorgt voor 'directe' kleuring en 'aanmaak' pigmentatie, dan blijf je langer bruin

Ik ben zo wit als een engelsman, mn hele leven al geweest, maar nu met een kuurtje melanotan vraagt iedereen naar mn verblijfsvergunning, word er gek van!

Volgens mij heb je tanorexia!

:roflol:

'donderder'???
ja ik ook, ik geef licht met mijn tanden en mijn ogen.
:o

Ja, ik ben ook meer een donder dan zij.
Zeg, als je alle taalfouten wil gaan corrigeren op dit board ben je wel ff bezig hoor ;)

Maar vertel, welk type tintje heb jij?

Terug
Naar boven