Fitness Seller

2x per week 7 (verschillende) oefeningen? jullie mening aub

Octaaf

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
68kg
Vetpercentage
12%
Hoelang je traint
Hiervoor niet consistent biceps en benen getraind, nu serieus bezig sinds 2 weken (voedingsschema en hopelijk een goed trainingsschema)
Wat je doel is
Ik train voor meer spiermassa
Waar je prioriteiten liggen
Gezond en sterk worden/blijven
Beschikbare apparatuur
Basic fit gym met dumbbells, bankje, van die ballen aan een touw (voor cable apparaat), barbells
Beschikbare tijd
Ik zou ook makkelijk 3 of 4 keer per week kunnen trainen.

Ik heb de keuze gemaakt om 2 keer per week te trainen om mn lichaam zoveel mogelijk tijd te geven om te herstellen. Ik train op maandag en donderdag, dit zijn de oefeningen:

maandag
JJSzgsH.png

30m4t1y.png

donderdag
ND4WJ1Q.png

14946xd.png

Zijn dit genoeg oefeningen om mn lichaam goed te trainen? Tips/verbeterpunten zijn zeer welkom!

Laatst bewerkt:
2 dagen trainen in de week nogal weinig, met 36uur rust heeft een spiergroep, mits goede voeding, voldoende. Dus 3-4 keer trainen per week is echt niet te veel!
Ps je oefeningen zijn niet zichtbaar...

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor je reactie. Is het zo dat 3 keer trainen voordelen heeft ten opzichte van 2 keer als je evenveel oefeningen doet? Bij deze 7 oefeningen ben ik niet moe bij de 7e oefening, zou het dan niet uit maken?

Heb voor de zekerheid nog een keer de oefeningen geupload op een andere site, zijn ze nu wel te zien?

je gaat niet naar de gym om thee te drinken he.. Je moet kruipend uit de gym komen!

Als ik jou was zou ik 4x per week trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik snap em. Maar zijn deze oefeningen genoeg om mn lichaam te trainen, of moeten er meer oefeningen bij?

Ik zou beginnen met squats.

Verder zijn 2 sets per oefening nutteloos. Minimum 5 werksets + opwarmers op main lifts, daarna kan je 3x8reps doen op assistance

Ik mis grote oefeningen zoals squats, deadlift en barbell bench press.
Lijkt mij dat als jij maar 2 keer in de week traint, je zeker grote en zware oefeningen als basis moet zetten.
Dus ik zeg nee, die oefeningen keur ik niet goed in zijn geheel.

- benen?
- te weinig belasting ( je doet bijv voor biceps maar 2 sets per week, voor borst maar 4 etc.

Terug
Naar boven