Fitness Seller

3-daags schema gevraagd

Insanity

Novice
Waardering
0
Ik ben op zoek naar een schema die ik begrijp :D, ik bedoel...ik vind al die schema's die hier aangeboden worden geweldig, maar ik weet gewoon van veel benamingen niet wat ze betekenen :(
Is er iemand hier die voor mij (misschien ook voor andere geintresseerden) een 3-daags trainingsschema heeft in dummie-taal? :D
En of is er iemand die voor mij een site weet waar alle benamingen staan uitgelegd in afbeeldingen met evt. info daarbij?

Bij voorbaat heel veel dank

Grtz. Insanity

Een kant en klaar schema zal niemand voor je maken, omdat je het eigenlijk zelf moet "leren" te maken. Maar ik zal je een heel eind op weg helpen:

Op deze staan heel veel oefeningen mét geanimeerd plaatje én duidelijke uitleg. Ook staan er verschillende templates op voor allerlei splits. Zelf vind ik de push/pull/leggs een fijne 3-day split:

http://www.exrx.net/Workouts/Workout3PPL.html

Nu hoef je nog alleen maar voor elke spiergroep een oefening te kiezen die je bij jou op de gym kan doen, et voila! Als je dat gedaan hebt kan je je schema hier posten voor op/aanmerkingen.

edit: Ik moet écht sneller leren typen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor het snelle antwoord op m'n vraag, ik ben hier bijzonder mee geholpen.
Ik zal eens gaan werken aan een schema en dan post ik die hier.

Grtz. Insanity

• Topic Starter Topic Starter
maandag:

Schouders

Armen
Triceps

Biceps

woensdag

Borst

Rug

vrijdag

Benen

Buik

• De bekende buikspieroefeningen (geen tijd meer :D)

Graag hoor ik wat jullie van dit 3-daagse schema vinden en of er eventueel aanpassingen aan gemaakt moeten worden.
Moeten er oefeningen toegevoegd / verwijdert worden.

Grtz. Insanity

Terug
Naar boven