Training
Ik train volgens het volgende splitschema:
dag1
Borst - Biceps
Benchpress
Schuin dumbbell drukken
dumbbell Flyes
Chest press (apparaat)
Barbell curl
dumbbell curl
Cable curl
en dan nog zittende cable curls waarbij je armen rusten op een bankje met een (EZ barbell??) kan niet op de naam komen
dag 2
Rug – Triceps
Deadlift
dumbbell rows
Lat pull down
Close grip seated row
Small grip bench press
Tricep push down
Tricep extension
En dan nog zo een machine waarbij je een gewicht wegdrukt met je triceps kan even niet op de naam komen
dag 3
Schouders – benen
Squat
Goodmornings
Calf raises
Seated leg curl
Leg extension
Uprigt row cable
Shrugs in de smith
Shoulder press
dumbbell lateral raise
Ik heb een tijdje de Borst biceps dag 2 keer per week gedaan omdat ik merk dat mijn prestaties daarbij achterblijven bij de rest is dit verstandig? Verder train ik 4 keer per week.
Op deze manier heb ik wel goede resultaten geboekt ik zit inmiddels op een benchpress van 1 * 90 kg, een squat van 8 * 120 kg een deadlift van 8 * 120
mis ik iets of is het zo gewoon een goed schema? of kan ik er beter een 4 daagse split van maken?
Ik train volgens het volgende splitschema:
dag1
Borst - Biceps
Benchpress
Schuin dumbbell drukken
dumbbell Flyes
Chest press (apparaat)
Barbell curl
dumbbell curl
Cable curl
en dan nog zittende cable curls waarbij je armen rusten op een bankje met een (EZ barbell??) kan niet op de naam komen
dag 2
Rug – Triceps
Deadlift
dumbbell rows
Lat pull down
Close grip seated row
Small grip bench press
Tricep push down
Tricep extension
En dan nog zo een machine waarbij je een gewicht wegdrukt met je triceps kan even niet op de naam komen
dag 3
Schouders – benen
Squat
Goodmornings
Calf raises
Seated leg curl
Leg extension
Uprigt row cable
Shrugs in de smith
Shoulder press
dumbbell lateral raise
Ik heb een tijdje de Borst biceps dag 2 keer per week gedaan omdat ik merk dat mijn prestaties daarbij achterblijven bij de rest is dit verstandig? Verder train ik 4 keer per week.
Op deze manier heb ik wel goede resultaten geboekt ik zit inmiddels op een benchpress van 1 * 90 kg, een squat van 8 * 120 kg een deadlift van 8 * 120
mis ik iets of is het zo gewoon een goed schema? of kan ik er beter een 4 daagse split van maken?
Laatst bewerkt: