XXL Nutrition

3 weken winstrol

  • Topic starter Mcvk
  • Startdatum
  • Reacties 10
  • Weergaven 2K
  • Volgers 5

Bezoekers in dit topic

Mcvk

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
302
Waardering
8
Lengte
1m96
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
Ik heb in het verleden meermaals gekuurd (Test only 500 + kickstart, test 900 met kickstart, test/tren/mast) en dit goed en strak aangepakt en super resultaten mee behaald. Mijn laatste kuur is nu echter zo'n 2 jaar geleden. Ik heb afgelopen bulk echt weer flink massa terug gepakt ben nu ongeveer 4 weken langzaam aan het cutten en ga nu onverwachts over 3 weken op vakantie.

Nu zit ik niet hoog in VP 13% max (3 puntsmeting zegt 10, weegschaal 8 maar dat geloof ik niet) maar wil ik wel zo'n 3-4% kwijt nog. Ik wil hierbij de massa niet verliezen waar ik hard voor heb getraind 3 kwart jaar clean voor heb gegeten zonder aas.

Ik heb hier nog winstrol liggen. Is het een optie dit 3 weken te nemen met 30-40mg per dag? Ik weet dat als je kuurt je het goed moet doen, maar dit zou puur zijn voor een stukje spierbehoud wanneer ik mijn voeding 750-1000kcal onder onderhoud zet. En omdat ik dan op vakantie ga zou ik geen PCT doen, maar mijn inziens kan dat met 3 weken geen problemen opleveren?

Ik heb altijd gekuurd met injects er bij, gaat de winstrol invloed hebben op deze dosering en tijdsduur op mijn libido en/of andere effecten?
 
Kan prima inderdaad, maar als je denkt dat je 1000kcal per dag onder onderhoud kunt eten en je daarmee je VVM kunt behouden met een beetje winny ga je van een koude kermis thuiskomen ;)

Verder ken ik zat voorbeelden van winny only kuurtjes en libido issues.
 
Ik heb altijd gekuurd met injects er bij, gaat de winstrol invloed hebben op deze dosering en tijdsduur op mijn libido en/of andere effecten?
Dat kan, hoeft niet natuurlijk. Als het echt is heeft het wel invloed.
 
Kan prima inderdaad, maar als je denkt dat je 1000kcal per dag onder onderhoud kunt eten en je daarmee je VVM kunt behouden met een beetje winny ga je van een koude kermis thuiskomen ;)

Verder ken ik zat voorbeelden van winny only kuurtjes en libido issues.

Dat kan, hoeft niet natuurlijk. Als het echt is heeft het wel invloed.

In ieder geval het verlies tot een minimum beperken en dit zal alleen de laatste week zijn, ik begin dan met zo'n 700 onder onderhoud. Effect op alleen op libido of ook potentie en welke dosering zou het beste zijn om wel de voordelen te hebben en deze kans tot een minimum te beperken?
 
In ieder geval het verlies tot een minimum beperken en dit zal alleen de laatste week zijn, ik begin dan met zo'n 700 onder onderhoud. Effect op alleen op libido of ook potentie en welke dosering zou het beste zijn om wel de voordelen te hebben en deze kans tot een minimum te beperken?

Daar is geen klip en klaar antwoord voor, iedereen zit fysiologisch anders in elkaar, zeker met betrekking tot hormoonhuishouding en ideale verhoudingen van deze. Maak het gewoon niet te moeilijk ;)
 
Ik moet kuren want ik ga op vakantie. Weer eens wat anders dan voor een festivalletje.
 
Zoveel mensen zoveel wensen :D
 
Daar is geen klip en klaar antwoord voor, iedereen zit fysiologisch anders in elkaar, zeker met betrekking tot hormoonhuishouding en ideale verhoudingen van deze. Maak het gewoon niet te moeilijk ;)

Kan ik me voorstellen, ik heb er zelf nooit last mee gehad en voor de kuren met injects ooit een tbol only gedaan. Mijn idee op mijn gewicht is 40mg pd

Ik moet kuren want ik ga op vakantie. Weer eens wat anders dan voor een festivalletje.

Ik moet niks en zoals je leest heb ik al kuurervaring. Daarnaast mag je er van uit gaan dat mijn voeding en training 100% op orde en clean is. En ik er niet bij drink of een festival pak enz..
 
En andersom, is het niet handiger om 3 weekjes het te laten voor wat het is en wanneer je thuis komt een fatsoenlijke kuur te doen bijv?
 
Kan ik me voorstellen, ik heb er zelf nooit last mee gehad en voor de kuren met injects ooit een tbol only gedaan. Mijn idee op mijn gewicht is 40mg pd



Ik moet niks en zoals je leest heb ik al kuurervaring. Daarnaast mag je er van uit gaan dat mijn voeding en training 100% op orde en clean is. En ik er niet bij drink of een festival pak enz..
40mg is prima
 
En andersom, is het niet handiger om 3 weekjes het te laten voor wat het is en wanneer je thuis komt een fatsoenlijke kuur te doen bijv?

Het is een werkvakantie wat ik ga doen, waarbij ik nog geen retourdatum heb. Ik ga daar ook gewoon trainen en op mijn voeding letten, echter wil ik dan al klaar zijn met cutten.
 
Back
Naar boven