Fitness Seller

Kuur man 39 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zou rekening houden met het feit dat je na je kuur de 11,3 nmol niet meer gaat aantikken. En dat het wellicht TRT gaat worden bij single digits ICM klachten.
 
Laatst bewerkt:
Dus ... wil jij ook nog lekker naturel sporten als je de vijftig voorbij bent of wil je de rest van je leven kuren? Er zijn meerdere wegen die naar Rome enzo.
Als je kiest voor consequent zijn in voeding en training, kun jij dat doel ook naturel bereiken. Misschien doe je er drie jaar over ipv 12 weken.
Maar na die 12 weken...is je eigen testosteron gecrasht en hou ga je die paar extra kilo's vasthouden zonder je eigen testosteron op je huidige niveau.
Ik denk dat je er na 24 weken slechter uitziet, dan als je 24 weken consequent eet en traint zonder anabolen.
Daarnaast denk ik dat je je lichaam beter leert kennen als naturel, wat kun je wel aan wat niet, veel volume of juist meer op intensiteit. Wat werk wel qua voeding, wat niet etc.
Daar heb je pas wat aan voor de rest van je leven.
Succes met je keuze, en lees je ook een beetje in, in de bijwerkingen :thumb:

Wat jij zegt klopt niet dat je natty hetzelfde kan bereiken als iemand in roids dat is een gegeven, uitzonderingen daar gelaten en daar komt bij 90% doet maar wat gooien Test en Tren erin zonder huiswerk te doen cq bloed prikken en/of laten begeleiden door huisarts of internist. Het eerste waar men voor waarschuwt is neem geen tabs als basis want het levert je niets op. En toch nemen ze tabs. En zo zijn er meerdere basisregels omtrent gebruik van steroïden. En je gaat echt niet kapot aan een kuur van 12 weken wat jij doet voorkomen RonnReeves ik snap dat je mensen wil waarschuwen maar je zit hier op een bodybuildforum en wat doen mensen die aan bodybuilding doen is ja gebruiken. Ben zelf net klaar met kuur van 16 weken ik sta onder behandeling van internist en prik om de 1.5 maand bloed incl. boeddrukmeting hartfilmpje. Is mijn bloeddruk te hoog in de kuur krijg ik bloeddrukverlagende medicatie is mijn suiker te hoog geworden dan krijg ik daar medicatie voor om het overschot uit te plassen en ga zo maar door. Om terug te komen op om als 39 jarige kunt kuren is ja kan gewoon maar doe het niet zonder eerst je huiswerk.
 
Ik ben ook net 39 en ik ga aan mijn 4e kuur beginnen in jan-feb 2023.
500mg test e en waarschijnlijk 200mg deca.

Daarna herstel ik dus nooit meer en moet ik direct aan de TRT (wat ik niet van plan ben),]

Kom er na de kuur wel op terug hoe het gaat :D

Ik ben heel benieuwd hoe je herstel loopt. Heb je bloedtest laten doen voorafgaand aan je kuur? Ga je een log bijhouden ?
 
Ik overweeg om een zes weken kuur te doen, om niet te veel te onderdrukken en te kijken hoe mijn herstel na deze zes weekse kuur gaat zijn. Ik ben nog in dubio of ik 6 weken test-e 250mg ga zetten of er ook nog 200mg primo bij ga zetten voor goede A/E ratio. Ik verwacht dat ik ook op mijn leeftijd van een dergelijke korte kuur relatief makkelijk moet kunnen herstellen.

Eerst even bloedonderzoek laten doen om te kijken hoe het er nu voor staat.
 
6 weken slaat nergens op, ka je beter niet on gaan
 
Zou, mocht je per se voor zo'n korte kuur willen gaan, persoonlijk ook korte esters pakken :)
 
6 weken slaat nergens op, ka je beter niet on gaan

Waar baseer je dit op? De beste gains heb ik altijd in de eerste weken gepakt. Zou niet weten waarom dit niks op zou leveren?
 
Zou, mocht je per se voor zo'n korte kuur willen gaan, persoonlijk ook korte esters pakken :)
Zal wel passen, hij is ook maar 1.74
niet echt een lengte waarop het moeilijk is er een beetje buff uit te zien. Maar dan moet je wel eten en trainen.
 
Zal wel passen, hij is ook maar 1.74
niet echt een lengte waarop het moeilijk is er een beetje buff uit te zien. Maar dan moet je wel eten en trainen.
😀
 
Ik overweeg om een zes weken kuur te doen, om niet te veel te onderdrukken en te kijken hoe mijn herstel na deze zes weekse kuur gaat zijn. Ik ben nog in dubio of ik 6 weken test-e 250mg ga zetten of er ook nog 200mg primo bij ga zetten voor goede A/E ratio. Ik verwacht dat ik ook op mijn leeftijd van een dergelijke korte kuur relatief makkelijk moet kunnen herstellen.

Eerst even bloedonderzoek laten doen om te kijken hoe het er nu voor staat.
Als je dan toch met lange esters wilt werken zou ik 8 weken 250 test 250 primo doen.
6 weken op slechts 250 test only gaat tegenvallen.
 
Stop maar met kuren als je 6 weken wilt, gaat nergens over. Dan kun je beter 6 weken oxandrolone pakken.
 
Kuur dan helemaal niet! Als je wil kuren doe het dan goed en ga ervoor. Wat ga je winnen met 6 weken of wat hoop je te winnen?
 
Stop maar met kuren als je 6 weken wilt, gaat nergens over. Dan kun je beter 6 weken oxandrolone pakken.

Ik zag hier Op het forum een topic van Cools, waarin hij deze 6 weekse kuren beschreef. 6 weken kuur, 3 maanden of en weer 6 weken kuur. Dit leek mij een relatief veilige manier om eens te kijken hoe m’n lichaam reageert qua herstel. Als dat goed gaat kan ik een volgende kuur wat langer doortrekken voor een week 12, was mijn gedachte.
 
Kuur dan helemaal niet! Als je wil kuren doe het dan goed en ga ervoor. Wat ga je winnen met 6 weken of wat hoop je te winnen?

Ik hoop een 3tal kilo winst te pakken op een manier waarvan mijn lichaam relatief makkelijk kan herstellen. Als dit inderdaad het geval blijkt kan ik een 2e kuur wat langer doortrekken
 
Ik zag hier Op het forum een topic van Cools, waarin hij deze 6 weekse kuren beschreef. 6 weken kuur, 3 maanden of en weer 6 weken kuur. Dit leek mij een relatief veilige manier om eens te kijken hoe m’n lichaam reageert qua herstel. Als dat goed gaat kan ik een volgende kuur wat langer doortrekken voor een week 12, was mijn gedachte.
Ondanks dat de gedachte achter de “cools” kuurtjes super is, is het echt wel voor beginners met weinig tot geen kracht of massa.
 
Ik hoop een 3tal kilo winst te pakken op een manier waarvan mijn lichaam relatief makkelijk kan herstellen. Als dit inderdaad het geval blijkt kan ik een 2e kuur wat langer doortrekken
Injectkuur van 6 weken met korte esters, Test Prop met Tren ace ED zou op zich kunnen. 250mg test E op 6 weken gaat je nagenoeg niks opleveren. maar je komt er wel achter als je het doet
 
Ik hoop een 3tal kilo winst te pakken op een manier waarvan mijn lichaam relatief makkelijk kan herstellen. Als dit inderdaad het geval blijkt kan ik een 2e kuur wat langer doortrekken
Met de stats die jij aangeeft kerel zou ik helemaal geen Test E of deca primo gebruiken! Ging lekker in een Cut kuur zitten dat levert je veel meer op! Je zit op 75kg 10% op naar de 80kg en 8%!dan zie het eruit als een monster! Ik wist het wel..
 
volgens mij heb je voor je post al het besluit genomen om te gaan kuren en zit je nu te twijfelen of je direct een naald erin wilt zetten of eerst je lever een opdonder wil geven door oraal te gaan.
Pak gewoon die Vail en injectie en zet die naald op je quad en spuit er een halve ml in. :roflol:
 
Back
Naar boven