Fitness Seller

3000 sit-ups?!

Fitch92

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
"De Spaanse krant AS onthult het mysterie rond de strakke torso van Cristiano Ronaldo. Het is een publiek geheim dat de Portugese ster van Real Madrid bijna even veel tijd doorbrengt in de gymzaal als op het voetbalveld. Maar dat hij in die gymzaal ook nog eens dagelijks 3.000 (!) sit-ups doet, is wel erg straf. Enkele spelers zouden naar verluidt het helse ritme van Ronaldo al proberen te volgen hebben, maar tot heden is daar nog niemand in geslaagd. "Hij is net een machine", laat een anonieme ploegmaat weten. Een andere speler betrapte Ronaldo er dan weer op zelfs sit-ups te doen voor de televisie, toen hij enkele uren voor een wedstrijd de hotelkamer van de Portugees binnenwandelde."

ik heb respect voor ronaldo zijn spier-torso, maar dit is volgens mij de reinste bull-shit...
trouwens zelfs ALS hij dit zou kunnen volhouden heeft het toch geen effect omdat de buikSPIEREN direct oververmoeid zouden zijn...
wat is jullie mening hierover?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik geloof wel dat hij echt 3000 situps doet.

Hij ziet er retarted genoeg uit daarvoor.

Of hij het doet zal mij een zorg wezen.. het is onzin, werkt niet en heeft totaal geen zin. Je spieren zullen echt niet groeien. Voor een sixpack moet je droog staan.. ja dat kan je ook worden met 3000 sit ups.

Ik geloof wel dat hij echt kk hard traint maar van die 3000sit-ups is onzin, die voetballers squaten deadliften en bankdrukken gewoon in de sportschool.

*zucht ³*

Dit is denk ik al het derde topic ofzo over die gay zijn blokjes :hamer:

oké

Laatst bewerkt:
Je bouwt geen massa op door 3000 sit-ups te doen, je kunt het als een verkapte cardio vorm doen, maar daar zijn veel betere alternatieven voor te verzinnen. Zoals in de andere ronaldo topics ook al vermeld is, die jongen is gewoon droog, echte massa heeftie niet.

Waarom is hitler niet sympatiek?

ben benieuws welke r**ards zullen beginnen met 3000situps per dag

schijnt dat ie ook geen benen traint omdat ie al voetbalt.

Er zullen wel op korte termijn nieuwe leden komen die hier om raad vragen mbt 3000 sit-ups

Dat ga ik meteen proberen!

waar haal je deze onzin nou weer vandaan?:roflol:

nee serieus, waar is je bronvermelding?

Terug
Naar boven