Fitch92
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 12%
"De Spaanse krant AS onthult het mysterie rond de strakke torso van Cristiano Ronaldo. Het is een publiek geheim dat de Portugese ster van Real Madrid bijna even veel tijd doorbrengt in de gymzaal als op het voetbalveld. Maar dat hij in die gymzaal ook nog eens dagelijks 3.000 (!) sit-ups doet, is wel erg straf. Enkele spelers zouden naar verluidt het helse ritme van Ronaldo al proberen te volgen hebben, maar tot heden is daar nog niemand in geslaagd. "Hij is net een machine", laat een anonieme ploegmaat weten. Een andere speler betrapte Ronaldo er dan weer op zelfs sit-ups te doen voor de televisie, toen hij enkele uren voor een wedstrijd de hotelkamer van de Portugees binnenwandelde."
ik heb respect voor ronaldo zijn spier-torso, maar dit is volgens mij de reinste bull-shit...
trouwens zelfs ALS hij dit zou kunnen volhouden heeft het toch geen effect omdat de buikSPIEREN direct oververmoeid zouden zijn...
wat is jullie mening hierover?
ik heb respect voor ronaldo zijn spier-torso, maar dit is volgens mij de reinste bull-shit...
trouwens zelfs ALS hij dit zou kunnen volhouden heeft het toch geen effect omdat de buikSPIEREN direct oververmoeid zouden zijn...
wat is jullie mening hierover?