Fitness Seller

300lb Kai Greene Guest Posing at the 2010 IFBB Jacksonville Pro!

Vind idd de fysieken van arnold's tijd mooier dan nu.

Ik walg gewoon van hem, het lijkt wel als of die één over andere modeshow aan het lopen is. Dikke ****** dat het is!

---------- Toegevoegd om 01:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:11 ----------

Ik walg gewoon van hem, het lijkt wel als of die één over andere modeshow aan het lopen is. Dikke K****R lijer dat het is!

Als toevoeging op Shakawkaw's post:

Got gut? hell no
arnoldschwarzenegger.jpg

Ik snap het niet helemaal, ik bedoel ik vond het fysiek van iemand als Arnie geweldig voor die tijd en hetzelfde als dat van Levrone van ongeveer 1999, maar gaan we nu niet wat te ver?

Ik vond het in ieder geval mooi als je terugkijkt naar 80's waar je BB'ers een pose deden die al is laten zien hierboven van iemand die zijn buik kan inhouden, ik denk dat iemand als Coleman, Greene etc. dit niet meer kunnen :(

Ik vraag me af he, hoe ver kunnen we nog gaan, kijk naar iemand als Greene met zijn 300lbs, het moet toch ooit stoppen.

Echt een beer deze kerel, maar toch ook niet mijn favoriet voor mr. Olympia

Ziet er wel goed uit.
Ben benieuwd naar zijn conditie op de OLYMPIA.

Broertje van Coleman. Hopelijk negeert de jury op de mr o deze gut niet.

Jongens waarom al die haat en afgunst op kai...
Geloof me op de olympia gaat die zijn buik echt wel controleren
Weet voor 99% zeker dat hij hem pakt:D

nou
ik weet niet

Dit is pas BB;

Arnie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mentzer;
Mike+Mentzer+4.jpg

Levrone;
levrone02.jpg

Kai, Branch, Dexter zijn allemaal verprutst door de shitload aan GH

Zijn hoofd is bijna net zo breed als zijn middel.
Walgelijk lelijk ! :eek!:

na de AC kreeg hij van mij nog ietswat respect, toen kwam hij aanzetten met dat tiefusmasker en sinds then the ship went drowning

Dit is pas BB;

Arnie
[Link niet meer beschikbaar]

Mentzer;
http://3.bp.blogspot.com/_Yv6EmBE71sA/TBSu6RCn8FI/AAAAAAAAC1w/79hNJX8G6bA/s1600/Mike+Mentzer+4.jpg

Levrone;
http://i13.photobucket.com/albums/a264/q8muscles/levrone02.jpg

Kai, Branch, Dexter zijn allemaal verprutst door de shitload aan GH

kai... akkoord
branch is redelijk en kan zn gut onder controle houden...
maar dexter? no way hij heeft de smalste taille van dit moment imo... alhoewel hij wat meer overall mass mag bijkweken.

Terug
Naar boven