AndroidHealthClinic

-

Als je eenmaal gekuurd hebt dan blijft het daar meestal niet bij. Je denkt wel dat je dan weer zult wachten, maar heb al zo veel gevallen gezien waar dat niet gebeurde. Kuren om een begin te maken zou ik dus echt uit je hoofd zetten.

Beste DBB-leden

Ik vraag me al een tijdje af, als je een testo only kuur doet van 8 weken, hoelang hoelang het dan duurt voor je lichaam terug vanzelf spieren zal aanmaken zonder AS?

Als ik nu 1x zou kuren zou het veel effect hebben om bijvoorbeeld na een half jaar terug naturel te trainen?
En zal de spieraanmaak evenveel zijn als van VOOR ik 'begon' te kuren?

Ik zou eens een éérste kuur willen zetten (ben nu 20j) om een boost te geven, maar zou erna zo naturel mogelijk willen bliven voor een lange tijd.
Ik ben niet van plan om elk half jaar een kuur te zetten, heel miniem misschien om de 2 a 3 jaar.

Dus eigenlijk kort & bondig: als ik nu een kuur zet moet ik dan blijven kuren of zal mijn lichaam na verloop van tijd terug evenveel spieren aanmaken als voor ik ooit begon te kuren?!

Thanks!

Vraag het eens aan 3xl. Die heeft in een ver ver verleden ooit eens een kuurtje gedaan geloof ik en ik heb niet het idee dat het hem later erg dwars heeft gezeten.

3xl is uitzonderlijk. Ik ken NIEMAND die het bij 1 kuur heeft gelaten...

gaan we mierenkriebelen?? :D

In je me-tread woog je 122 kg ongeveer. Nog steeds zo, na al die jaren?
Puur uit Interesse. Ben zelf bijna 2 jaar bezig, heb een vetpercentage van een 16-17% dat ik hooguit naar 12 wil brengen en weeg rond de 107 kg als natural. Ik hoop ooit ook tot de 120kg te komen, maar dat zal nog wel even duren :-).

Groeten

Terug
Naar boven