AndroidHealthClinic

30sets!borst

Status
Niet open voor verdere reacties.

rotator

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ben nu bezig met de kuur en nu merk ik al na de derde dag een krachttoename waardoor ik ,als ik wil, 30sets voor de borst kan doen(in 1training).
Ik train alle spiergroepen 2maal per week...kuit en buik 5maal.
ALs ik nu 2maal per week 30 sets doe voor de borst zou ik me dan overtrainen??

Euhm.. das een inkoppertje toch :o

20sets tijden je kuur is geen enkel probleem, je moet gewoon na je trainen zéér goed stretchen....;)

succes

kerel... stel eens normale vragen.

HHmm
Nu moek wel ne keer denken zenne
AJa kweet het
Mmss toch niet
Ik denk...
....
JA!!!

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
kerel... stel eens normale vragen.

wat is mis met deze vraag?Waarom lees en antwoord je er dan op?Dit is tenslotte een forum....(trouwens Arnold zegt in een van zijn boeken dat hij geregeld 3uur in de gym zat,lange workouts uit te voeren,tijdens een kuur neem ik aan)

ik vind nergens informatie terug over hoeveel sets je mag doen tijdens een kuur!?

Laatst bewerkt:
dat klopt zal je ook niet vinden want elke onnozele weet van zich zelf al dat het belachelijk is....

haha :roflol:

uhmm ja een beetje veel he?, maak er dan 20 van :)

hoeveel sets benen doe je 4?

Rotator no offence maar volgens mij heb je een IQ van een visstick en weet je nog steeds niet waar je mee bezig bent.

Ga eens lezen ofzo.

Verhoog gelijkmatig de intensiteit en het gewicht in je work-outs...
denk eraan dat in je cycle je spiercellen geweldig groeien (als je weet waar je mee bezig bent) maar je pezen en stuff niet evenredig, dus let een beetje op met kwetsures :rolleyes:
Voor de rest... drukken op die bank tot de stront voor je hol zit :D

Ennuh... lees eens wat meer rond op t forum hier kerel, t helpt :cool:

rotator zei:
Ben nu bezig met de kuur en nu merk ik al na de derde dag een krachttoename waardoor ik ,als ik wil, 30sets voor de borst kan doen(in 1training).
Ik train alle spiergroepen 2maal per week...kuit en buik 5maal.
ALs ik nu 2maal per week 30 sets doe voor de borst zou ik me dan overtrainen??

Doe iets nuttig met die krachttoename en ga ZWAARDER, als je 30 sets kan volbrengen wil enkel maar zeggen dat je intensiteit "niet zo goed" is;)

rotator zei:
wat is mis met deze vraag?Waarom lees en antwoord je er dan op?Dit is tenslotte een forum....(trouwens Arnold zegt in een van zijn boeken dat hij geregeld 3uur in de gym zat,lange workouts uit te voeren,tijdens een kuur neem ik aan)
QUOTE]

ja ik heb ook weleens gelezen dat arnold een dagje het bos in ging om de hele middag te squaten met boomstammen op zn nek.
hier kreeg hij behoorlijke poten.
ikzelf zou er niet gauw aan beginnen

maartenonnink zei:
rotator zei:
QUOTE]

ja ik heb ook weleens gelezen dat arnold een dagje het bos in ging om de hele middag te squaten met boomstammen op zn nek.
hier kreeg hij behoorlijke poten.
ikzelf zou er niet gauw aan beginnen

:roflol: :duh: dit slaat alles...

Zucht,
Verkeerde kuur, verkeerd trainen..zonder voorbereiding en of te lezen.

IKKE zei:
Zucht,
Verkeerde kuur, verkeerd trainen..zonder voorbereiding en of te lezen.

idd...ik stel voor dat we vanaf nu af aan unaniem de topics van "rotator" negeren..

1. hij neemt geen enkele moeite om zich in te lezen in de materie
2. hij negeerd elke vorm van advies, wanneer zijn kuurvoorstel zuigt aan alle kanten
3. hoe je moet trainen, dien je te weten voordat je gaat kuren, evt. wat aanpassingen maken in logisch, maar daar hebben we een appart sub-forum voor!
4. hij stinkt...

Een ban is mss net zo makkelijk. :rolleyes:

(Mooie atvatar G21)

nou nou nou..hij is nog nieuw jongens, niet gaan roepen met ban enzo:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven