MuscleMeat

32 kilo kwijt.. klaar voor mijn eerste bulk!

Maar sochtends heb ik ook al 100 gram brinta en halve liter magere melk, dan zit ik al aan de 30 gram eiwitten. Als ik daar nog een schep whey bovenop zou doen dan zou ik op 50 gram komen in een keer. Het is toch zo dat je lichaam per 3 uur maar 30 gram eiwit kan verwerken?

Je hoeft niet perse 50 gram whey te nemen hoor???

Zelf neem ik 's ochtends 20 gram, is imo voldoende om de dag mee te starten. Het gerucht dat je lichaam maar 30 gram eiwit per uur kan verwerken zit misschien een kern van waarheid in. Echter komen lang niet al die eiwitten tegelijkertijd in je bloedbaan. De eiwitten moeten eerst verteerd en afgebroken worden tot aminozuren wat veel tijd kost. Whey isolaat bijvoorbeeld piekt pas na 120 minuten.. en dat zijn nog wel een van de snelste eiwitten. Kortom als jij 50 gram eiwit in 1 maaltijd nuttigt zullen die groot en deels langzaam en verspreid over minimaal 2 uur vrijkomen in je bloedbaan.

32 kg, erg netjes zeg!!, en nu als beloning naar de MAC?

• Topic Starter Topic Starter
hehe neen als beloning lekker bulken en traine,

Owke ik heb mijn schema weer aangepast ik zit nou wat hoger in de kcal.. alleen ik weet niet of de keuze voor de noten in de avond voor het slapen de goede is... ongezouten pinda's worden namelijk wel gebakken in olie volgens mij

greets.
Jordy

Bijlagen

Terug
Naar boven