XXL Nutrition

36 blikken tonijn per dag?

getripped

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
14%
http://www.youtube.com/watch?v=nx-2j_CfuwI&feature=fvwrel

Voor degene die de film rundskop (over de belgische hormonen maffia) heeft gezien, hier een filmpje waarin de hoofdpersoon Matthias Schoenaerts uitlegt hoe hij zo breed is geworden voor zijn personage als anabole spuitende boerenkinkel.

Vond het wel een grappig discussieonderwerp omdat deze gast uitgerekent ruim een kilo eiwit per dag wegschrokte terwijl dat ver buiten de vuistregels gaat die hier op het forum worde naangehouden.

edit:als je ervan uitgaat dat 1 blikje tonijn 2euro kost ben je dus ruim 2100euro per maand kwijt alleen al aan tonijn.

van gewone kloot naar gespierde buffel in 11mnd tijd... twijfel dat dit nog naturel is

beetje overkill

hij was ook een aanzienlijk % in vet aangekomen dus goed gebulkt gewoon

http://www.youtube.com/watch?v=nx-2j_CfuwI&feature=fvwrel

Voor degene die de film rundskop (over de belgische hormonen maffia) heeft gezien, hier een filmpje waarin de hoofdpersoon Matthias Schoenaerts uitlegt hoe hij zo breed is geworden voor zijn personage als anabole spuitende boerenkinkel.

Vond het wel een grappig discussieonderwerp omdat deze gast uitgerekent ruim een kilo eiwit per dag wegschrokte terwijl dat ver buiten de vuistregels gaat die hier op het forum worde naangehouden.

edit:als je ervan uitgaat dat 1 blikje tonijn 2euro kost ben je dus ruim 2100euro per maand kwijt alleen al aan tonijn.

1 blik tonijn 2 euro?

Ik koop dat voor rond de 80 cent.

Plus hij zal het wel kunnen afschrijven als beroepskosten.

• Topic Starter Topic Starter
oke, 80cent is wel te doen, ben je alsnog een grove 1000euro kwijt maar zal inderdaad op kosten van de baas zijn gegaan. het lijkt me echt walgelijk om 6blikjes tonijn in een blender te gooien met water en zo te drinken.

oke, 80cent is wel te doen, ben je alsnog een grove 1000euro kwijt maar zal inderdaad op kosten van de baas zijn gegaan. het lijkt me echt walgelijk om 6blikjes tonijn in een blender te gooien met water en zo te drinken.

Lekker smaken zal het niet maar op karakter is dit best te doen vind ik.
vind het zelf wel overkill, twijfel er toch wat aan eerlijk gezegd...

Waar kopen jullie tonijn voor 80 cent?

Gewoon bij de supermarkt.... van zo'n goedkoop B merk, die van de A merken zijn inderdaad duurder..

schoenaerts.jpg

Kwaliteit spiermassa zo te zien :roflol:

Onzin dieet, 80% van al dat eiwit heeft hij gewoon uit gepist.
Ook niet echt bevorderlijk voor je alghele gezondheid.

Het resultaat stelt ook niet veel voor. In ieder geval niet meer dan op een normaal dieet.

Hij is inderdaad serieus in vetpercentage gestegen ook, dus gewoon stevig gebulkt.
Naturel of niet, sowieso respect voor zijn inzet en wat hij bereikt heeft :) Nette prestatie.

Hahaha 36 blikken tonijn per dag en dan wegspoelen met 20L water zeker :roflol:

Als je een mooi naturel fysiek wilt opbouwen, zul je gewoon jaren moeten zweten.

Zo is het nu eenmaal, noobs gonna noob.

En 500 gram eiwit in plaats van 150 gram gaat je niet verder helpen.

schoenaerts.jpg

Kwaliteit spiermassa zo te zien :roflol:

Onzin dieet, 80% van al dat eiwit heeft hij gewoon uit gepist.
Ook niet echt bevorderlijk voor je alghele gezondheid.

Het resultaat stelt ook niet veel voor. In ieder geval niet meer dan op een normaal dieet.

Bijna 30kg op zo een korte tijd, dat kan jij ook, net als iedere willekeurige kerel op een normaal dieet.

Ga fietsen jongen :roflol:

Wat verwacht je dan, dat hij plots 120kg droog weegt na een jaartje trainen, komende van een 70kg nitwit? :rolleyes:

Toen ik dagelijks 2 snoekbaarzen at, maakte ik de gains van me leven.

Als je een mooi naturel fysiek wilt opbouwen, zul je gewoon jaren moeten zweten.

Zo is het nu eenmaal, noobs gonna noob.

En 500 gram eiwit in plaats van 150 gram gaat je niet verder helpen.

Een mooi naturel fysiek heb je inderdaad maar na jaaaaaaaaren trainen. Dus waarom heb je commentaar op iets wat die kerel in 1 jaar bereikt heeft? :)
Nogal belachelijke vergelijking... Hij is een acteur, hij wil geen BB'er worden ofzo.

Inderdaad, de pro's eten ook niet meer dan 150 gram eiwit per dag.
Not sure if serious... (jaja de pro's gebruiken AAS wat oa zorgt voor betere eiwitsynthese, maar wat jij zegt is bs)

Bijna 30kg op zo een korte tijd, dat kan jij ook, net als iedere willekeurige kerel op een normaal dieet.

Ga fietsen jongen :roflol:

Wat verwacht je dan, dat hij plots 120kg droog weegt na een jaartje trainen, komende van een 70kg nitwit? :rolleyes:

Kilos zeggen niks.

typische newbie reactie dit.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 17:01 ----------

Een mooi naturel fysiek heb je inderdaad maar na jaaaaaaaaren trainen. Dus waarom heb je commentaar op iets wat die kerel in 1 jaar bereikt heeft? :)
Nogal belachelijke vergelijking... Hij is een acteur, hij wil geen BB'er worden ofzo.

Inderdaad, de pro's eten ook niet meer dan 150 gram eiwit per dag.
Not sure if serious... (jaja de pro's gebruiken AAS wat oa zorgt voor betere eiwitsynthese, maar wat jij zegt is bs)

Zijn fysiek is prima voor 1 jaar, de manier waarop is belachelijk en ongezond.

Dat is mijn punt, niks tegen zijn fysiek.
Veel meer haal je er ook niet uit na 1 jaar.

Terug
Naar boven