MuscleMeat

36 blikken tonijn per dag?

Ben ik de enige die er geen reet van verstaat?

water + 7 blikken tonijn = Gele waterzooi... wut?

je vergeet dat het hier geen hollywood is, enige mensen die deze film hebben gekeken zijn mensen uit de benelux en duitsland? ze kunnen het toch nooit veroorloven om zon onbekend acteurtje met tonnen geld te steunen met allerlei dure begeleiders.

Mja, als ze een paar uurtjes op dit forum besteed hadden om ff wat in te lezen.. hadden ze zeker niet die 38 blikken tonijn voorgeschreven... :D

Ook al hadden ze geen pro begeleiders... die 38 blikken tonijn vind ik gewoon bullshit en gebruiken ze gewoon om er een mooi stoer verhaal van te maken ;)

Ik vind kip lekkerder dan tonijn.

buiten een goede rug en traps en een buikje is er niet echt zoveel indrukwekkends gebeurd aan zijn fysiek

1006164_rundskop_1310562958386.jpg

beetje gare foto om daarover te kunnen beslissen..

Ik zou voor de lol wel eens zijn bloed willen laten testen op kwik.
die moet wel ver boven de schadelijke grens gestegen zijn.

Ook gay dat ik lees dat ie weer op z'n oude formaat terug is, als je dan toch gaat kuren zorg dan ook dat je het behoud.

Hij zegt dat hij het kwijt wil op tv. Ook zei hij twee weken geleden op tv dat hij nog 15 kilo kwijt moest.

36 blikken tonijn pd :S Volgens mij hebben we de boosdoener van die onlangse prijs stijging van tonijn.

Zoveel eiwit lijkt me echt een aanslag op je nieren

Een teveel aan eiwitten doet je nieren verouderen,niet zo goed on the long run.

Wat ik gelezen heb over eiwitten en je nieren, is dat iemand die al nierproblemen heeft, hinder zal ondervinden. Iemand met gezonde nieren kan best wel wat eiwitten verdragen, mits je voldoende hydrateert.

Wat een slecht verhaal...

Zonde van de tonijn.

En als hij nog steeds leeft, kan mijn bakje tonijn 1 dd geen kwaad.

Trouwens, als je zoveel tonijn eet zo ik me qua nier- en leverfunctie meer zorgen maken over de TOXINES die je in je lichaam stopt.

En eiwitten zet je om in energie als je er geen plaats meer voor hebt

Te veel eiwitten = vet

Vooral mensen met nierziekten, als nefritisch syndroom, verliezen eiwit via de urine. Ook wel proteinurie. Als je dat hebt, wordt het tijd voor een bezoekje aan het ziekenhuis.

Te veel eiwit uitpissen is klinklare onzin als je gezond bent.

+1

Alles waar "te" voor staat is niet goed, behalve "tevreden" :roflol:
(gezegde van een ouwe Amsterdamse buurvrouw van me... :o)

Terug
Naar boven