Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is die gozert je broer ofzo? Je trekt het je allemaal zo aan.Kans is groot dat er AAS aan te pas kwam ja.
Maar dan nog vind ik het een nette prestatie. Hij is tenslotte maar een acteur, en heeft heel wat meer voorbereidingswerk te doen dan wat eten en trainen.
Ik denk dat hij maar wat lult... waarschijnlijk word hij begeleid door iemand die er speciaal voor aangesteld is om hem z.s.m een goed fysyiek te geven... Die gaat hem toch geen 36 blikken tonijn voorschrijven? Beetje bullshit dit... Denk dat ze in dat filmpje gewoon "stoer" willen overkomen... Hij zal best wel elke dag één zo'n shake genomen hebben. maar niet 7/8... is volgens mij niet te doen...
Ik denk dat hij maar wat lult... waarschijnlijk word hij begeleid door iemand die er speciaal voor aangesteld is om hem z.s.m een goed fysyiek te geven... Die gaat hem toch geen 36 blikken tonijn voorschrijven? Beetje bullshit dit... Denk dat ze in dat filmpje gewoon "stoer" willen overkomen... Hij zal best wel elke dag één zo'n shake genomen hebben. maar niet 7/8... is volgens mij niet te doen...