XXL Nutrition

36 blikken tonijn per dag?

Het toeval wil dat m'n maat die kerel z'n trainer kent. Er kwamen dus wel degelijk AAS aan te pas.

Iedereen die gelooft dat je dit volledig natuurlijk kan is naïef. Het kan maar niet op zo een korte tijd.

Ik ben compleet naturel van 70 naar 100kg gegaan, maar wel over een periode van 10 jaar...

Daarnaast was hij op de première van die film al terug op z'n normale formaat.

Kans is groot dat er AAS aan te pas kwam ja.
Maar dan nog vind ik het een nette prestatie. Hij is tenslotte maar een acteur, en heeft heel wat meer voorbereidingswerk te doen dan wat eten en trainen.

Ik denk dat hij maar wat lult... waarschijnlijk word hij begeleid door iemand die er speciaal voor aangesteld is om hem z.s.m een goed fysyiek te geven... Die gaat hem toch geen 36 blikken tonijn voorschrijven? Beetje bullshit dit... Denk dat ze in dat filmpje gewoon "stoer" willen overkomen... Hij zal best wel elke dag één zo'n shake genomen hebben. maar niet 7/8... is volgens mij niet te doen...

Kans is groot dat er AAS aan te pas kwam ja.
Maar dan nog vind ik het een nette prestatie. Hij is tenslotte maar een acteur, en heeft heel wat meer voorbereidingswerk te doen dan wat eten en trainen.
Is die gozert je broer ofzo? Je trekt het je allemaal zo aan.

Niet te doen tonijnshakes imo... :kots:

Daar zijn de boys met hun "pist alles uit" reacties, puh-leeze.

Soit. Als je in Antwerpen woont, ga maar langs Downtown op 't Zuid, das waar Matthias traint/getraind heeft voor zijn rol... en hoho... als 95% van de mensen daar niet kuren ? Open anabolen verkoop en wat niet, iedereen is daar ook open over hun anabolen gebruik, dus zou mij niet verbazen als Matthias ook gekuurd heeft... zijn foto plakt nochtans op de "kuurdersmuur" (zo heeft iemand het beschreven uit de gym).

Ik denk dat hij maar wat lult... waarschijnlijk word hij begeleid door iemand die er speciaal voor aangesteld is om hem z.s.m een goed fysyiek te geven... Die gaat hem toch geen 36 blikken tonijn voorschrijven? Beetje bullshit dit... Denk dat ze in dat filmpje gewoon "stoer" willen overkomen... Hij zal best wel elke dag één zo'n shake genomen hebben. maar niet 7/8... is volgens mij niet te doen...

Een prof in de echte wereld is een amateur op DBB... die mensen zijn niet opgeleid en in mijn ogen gefaalde sport leerkrachten. "Geen koolhydraten en vetten, want daar zet je vet van aan" is de methodologie. Dus **** JA dat hij zo iets zou kunnen voorschrijven... heb onlangs van iemand gehoord die een professioneel revalidatie en begeleidingscentrum te horen kreeg dat hij "nog niet aan shakies moet beginnen want die zijn te gevorderd, probeer het eerst maar met proteine repen"... en dat is dan een centrum die profs begeleidt.

Laatst bewerkt:
in een interview op tv zei Matthias dat hij twee jaar getrained heeft voor de film.; 15 kilo per jaar zei hij toen. Pure spiermassa zonder anabolen is onmogelijk natuurlijk.

Slecht interview vond ik het. Er werd totaal niets gevraagd over anabolen, terwijl het best een tijdje over hem (en zijn spieren) ging.

Al dat gewicht dat hij is bijgekomen, is gewoon van al die zware metalen in die tonijn.

Lol dat zijn meer als 1000 eiwitten aan tonijn... Dat zal hij wel gedaan hebben!

I'm not impressed. Sorry :)

ik hoorde hem eens in een interview zeggen dat hij tot 7000kal per dag at en zelfs s'nachts zijn wekker zette om te eten, de film is in ieder geval schitterend...

Hij zal wel 1 zo'n blender tonijn per dag gedronken hebben,geloof dit absoluut niet.

ik heb de film gezien en schrok van zijn fysiek, had er meer van verwacht hij is wel verzwaard maar veel vet imo.

dat dere tuna

buiten een goede rug en traps en een buikje is er niet echt zoveel indrukwekkends gebeurd aan zijn fysiek

1006164_rundskop_1310562958386.jpg

Als hij in zo'n periode met goede voeding zo weinig heeft bereikt, heeft hij dus een belabberde begeleiding gehad imo.
Ik ben heel benieuwd naar de film trouwens.

• Topic Starter Topic Starter

je vergeet dat het hier geen hollywood is, enige mensen die deze film hebben gekeken zijn mensen uit de benelux en duitsland? ze kunnen het toch nooit veroorloven om zon onbekend acteurtje met tonnen geld te steunen met allerlei dure begeleiders.

Hij is gewoon begeleid door de manne in downtown.

Lol ik zou keihard aan de diarree gaan met al die vloeibare troep.

Terug
Naar boven