Fitness Seller

Ik had een buffel verwacht gezien je naam haha.
Je kijkt wel boos :o

Van 20 naar 11 % vet en je gewicht is gelijk gebleven? Netjes!

Je hebt wel de frame om een monster te worden als je meer gaat eten :D

Wat meten je armen?

Geen before pics dus kan niks over je progress zeggen, maar ik denk wel dat je op wat meer zit dan 11% nu. Maar goed, lekker bezig! Ik vind je armen ook niet echt uit verhouding. Vind je dat vooral door je stats of hoe het eruit ziet?

En ik snap nooit dat lange mensen onzeker zijn over hun lengte :) lijkt me héérlijk.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had een buffel verwacht gezien je naam haha.
Je kijkt wel boos :o

Mijn naam is op de groei genomen. Dit is mijn neutrale blik. Als ik ga lachen, lijk ik op een idioot, dus dat doe ik maar niet ;)
Van 20 naar 11 % vet en je gewicht is gelijk gebleven? Netjes!

Je hebt wel de frame om een monster te worden als je meer gaat eten :D

Wat meten je armen?

Op dit moment ben ik net gestopt met cutten. Ik denk dat ik nog iets onder onderhoud (4000 kcal) zit, maar ik moet dat nog uitrekenen. Afgelopen winter zat ik rond de 5400 kcal. Dat zijn ongeveer 16 boterhammen en twee warme maaltijden. Mijn gewicht in maart was 131 kg. Mijn armen zijn ca. 41 cm, maar met mijn postuur zie je daar niets van terug!

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

Geen before pics dus kan niks over je progress zeggen, maar ik denk wel dat je op wat meer zit dan 11% nu. Maar goed, lekker bezig! Ik vind je armen ook niet echt uit verhouding. Vind je dat vooral door je stats of hoe het eruit ziet?

En ik snap nooit dat lange mensen onzeker zijn over hun lengte :) lijkt me héérlijk.

Ik vond het nooit de moeite waard om "before pics" te maken. Ik heb ze wel van afgelopen maart. Die kan ik wel eens gaan posten. Het vetpercentage is wel enigszins een schatting (slecht, ik weet het...), gebaseerd op een formule waarbij je je gewicht en buikomvang invoert. De weegschaal op mijn sportschool meet wel het VP, maar hij is erg onnauwkeurig! Zonder jou te willen beledigen, denk ik niet dat iemand van 1.68m weet hoe het is om erg lang te zijn. Andersom geldt hetzelfde. Er zit wel een verschil tussen lang (zeg 1.95) en erg lang (> 2.10).

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Ik vond het nooit de moeite waard om "before pics" te maken. Ik heb ze wel van afgelopen maart. Die kan ik wel eens gaan posten. Het vetpercentage is wel enigszins een schatting (slecht, ik weet het...), gebaseerd op een formule waarbij je je gewicht en buikomvang invoert. De weegschaal op mijn sportschool meet wel het VP, maar hij is erg onnauwkeurig! Zonder jou te willen beledigen, denk ik niet dat iemand van 1.68m weet hoe het is om erg lang te zijn. Andersom geldt hetzelfde. Er zit wel een verschil tussen lang (zeg 1.95) en erg lang (> 2.10).

Klopt dat ik me er weinig bij kan voorstellen, maar ik snap wel dat alle extremen lastig zijn. Al zou ik alsnog best willen ruilen :)
Maar wat betreft je armen, hoezo lopen ze achter dan? Bij je schouders kan ik me er iets bij voorstellen maar armen vind ik wel meevallen.

Klopt dat ik me er weinig bij kan voorstellen, maar ik snap wel dat alle extremen lastig zijn. Al zou ik alsnog best willen ruilen :)
Maar wat betreft je armen, hoezo lopen ze achter dan? Bij je schouders kan ik me er iets bij voorstellen maar armen vind ik wel meevallen.

OK, dank je wel dan! Als ik me vergelijk (wat ik niet moet doen... :rolleyes:) met iemand zoals Scoobz0r, dan zien mijn armen er een stuk minder dik uit. OK, hij is nu wel zo'n 20 kg zwaarder, maar hetzelfde gold 4 maanden geleden ook wel.

Waar ik me wel eens over verbaas als ik mezelf met andere lange mensen vergelijk, is dat ik, gezien mijn bovenlichaam best zwaar ben. Ik kan me dan alleen afvragen of anderen wel hun benen trainen ;) Toen ik begon, ben ik ook daar mee begonnen!

no offense hoor, maar dat is no way 11%..

2m11

waarom doe je me dit aan frank

Episch ook hoe je op die leg pic die deur echt keihard dwarft :roflol:

Zou kunnen, maar het kan ook aan de verdeling/bouw liggen. Bij mij komt het als eerste op de buik erbij en gaat het daar als laatste weer af. Op andere lichaamsdelen krijg ik vrij weinig vet, ook bij 20+%.

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

no offense hoor, maar dat is no way 11%..
Ach, het gaat meer om het tonen van foto's. VP is relatief. In de spiegel kan ik goed genoeg zien hoe het ermee staat.

2m11

waarom doe je me dit aan frank
Vraag dat mijn ouders maar ;)

Episch ook hoe je op die leg pic die deur echt keihard dwarft :roflol:
Tja, ze zijn 2.10. Heb ik toch nog wat bereikt ;) Anderen dwarfen is trouwens wel een hobby van me. Als ze intensief bezig zijn, ga ik stil achter ze staan en wacht tot ze wat in de gaten hebben :cool:

en wat eet zo'n reus per dag? :)

en wat eet zo'n reus per dag? :)

• 14 boterhammen (kipfilet/runderrookvlees)
  • 1 warme maaltijd (pasta/rijst/biefstuk)
  • shake 's ochtends: 35 gram proteine, 25 gram ultra fine oats
  • shake 's avonds: 50 gram proteine, 30 gram ultra fine oats
  • 's avonds laat: kwark en noten (walnoten of amandelen)
  • visolie, multivitamine, BCAA, glutamine
Wel veel brood, maar ik zit tegenwoordig 3 dagen per week bij een klant op een project. Daar kan ik natuurlijk niet zomaar met bakjes eten aan komen zetten.
Op trainingsdagen en rustdagen eet ik hetzelfde.

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Ik zou me de t*ring schrikken iig
Ik kom daar lang genoeg dat ze me nu wel kennen ;)

Hier is een foto van mijn weekvoorraad beleg en kwark. 16 pakjes kalkoenfilet (150g/stuk), 7 pakjes runderrookvlees (100g/stuk), 7 bakken kwark (500g/stuk).

beleg_kwark.jpg

Gaaf. Eindelijk iemand die qua lengte een beetje in de buurt van Scoobzor komt ;). Jammer van het vele brood. Ik zou dat toch wat proberen te minderen. Die kwark ken ik wel. Van de Aldi volgens mij? :)

Hier is een foto van mijn weekvoorraad beleg en kwark. 16 pakjes kalkoenfilet (150g/stuk), 7 pakjes runderrookvlees (100g/stuk), 7 bakken kwark (500g/stuk).

Je moet voor de grap eens kijken hoeveel zout er zit in die kalkoenfilet ;)
Ik zou toch eens naar je voeding kijken en brood met kalkoenfilet vervangen want dat is echt een zoutbom.

Nee, de kwark is van de Lidl, net zoals het beleg. Als ik dit bij de appie of een andere supermarkt moet halen, ben ik het dubbele kwijt!

Het brood zie ik ook als een probleem, maar aan de andere kant is het wel makkelijk. Misschien toch maar proberen om op de dagen dat ik op ons eigen kantoor zit toch weer pasta/rijst mee te nemen en eventueel koud eten naar de klant. Mijn projectteamgenoten zijn er nu wel aan gewend dat ik veel eet.

---------- Toegevoegd om 13:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

Je moet voor de grap eens kijken hoeveel zout er zit in die kalkoenfilet ;)
Ik zou toch eens naar je voeding kijken en brood met kalkoenfilet vervangen want dat is echt een zoutbom.
Naar zout, etc. heb ik nog niet echt gekeken. Op het pakje staat 2,53g per 100g, dus bijna 8,5g per dag. Ik heb geen idee wat de ADH is. Ik vraag me af hoeveel er in de kipfilet is, zal wel ongeveer hetzelfde zijn.

---------- Toegevoegd om 15:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:48 ----------

Het boos kijken is opgelost :)

Terug
Naar boven