tankthefrank
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 58
- Lengte
- 2m11
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 13%
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lijkt me héérlijk.Ik had een buffel verwacht gezien je naam haha.
Je kijkt wel boos![]()
Van 20 naar 11 % vet en je gewicht is gelijk gebleven? Netjes!
Je hebt wel de frame om een monster te worden als je meer gaat eten
Wat meten je armen?
Geen before pics dus kan niks over je progress zeggen, maar ik denk wel dat je op wat meer zit dan 11% nu. Maar goed, lekker bezig! Ik vind je armen ook niet echt uit verhouding. Vind je dat vooral door je stats of hoe het eruit ziet?
En ik snap nooit dat lange mensen onzeker zijn over hun lengtelijkt me héérlijk.
Ik vond het nooit de moeite waard om "before pics" te maken. Ik heb ze wel van afgelopen maart. Die kan ik wel eens gaan posten. Het vetpercentage is wel enigszins een schatting (slecht, ik weet het...), gebaseerd op een formule waarbij je je gewicht en buikomvang invoert. De weegschaal op mijn sportschool meet wel het VP, maar hij is erg onnauwkeurig! Zonder jou te willen beledigen, denk ik niet dat iemand van 1.68m weet hoe het is om erg lang te zijn. Andersom geldt hetzelfde. Er zit wel een verschil tussen lang (zeg 1.95) en erg lang (> 2.10).

Lijkt mij meer dan 15%....Hier zijn een paar foto's van maart. Gewicht was ca. 131 kg en VP 15 of 16%.
Klopt dat ik me er weinig bij kan voorstellen, maar ik snap wel dat alle extremen lastig zijn. Al zou ik alsnog best willen ruilen
Maar wat betreft je armen, hoezo lopen ze achter dan? Bij je schouders kan ik me er iets bij voorstellen maar armen vind ik wel meevallen.
) met iemand zoals Scoobz0r, dan zien mijn armen er een stuk minder dik uit. OK, hij is nu wel zo'n 20 kg zwaarder, maar hetzelfde gold 4 maanden geleden ook wel.
Toen ik begon, ben ik ook daar mee begonnen!Zou kunnen, maar het kan ook aan de verdeling/bouw liggen. Bij mij komt het als eerste op de buik erbij en gaat het daar als laatste weer af. Op andere lichaamsdelen krijg ik vrij weinig vet, ook bij 20+%.
Ach, het gaat meer om het tonen van foto's. VP is relatief. In de spiegel kan ik goed genoeg zien hoe het ermee staat.
Vraag dat mijn ouders maar

Tja, ze zijn 2.10. Heb ik toch nog wat bereiktEpisch ook hoe je op die leg pic die deur echt keihard dwarft![]()
Anderen dwarfen is trouwens wel een hobby van me. Als ze intensief bezig zijn, ga ik stil achter ze staan en wacht tot ze wat in de gaten hebben 
Tja, ze zijn 2.10. Heb ik toch nog wat bereiktAnderen dwarfen is trouwens wel een hobby van me. Als ze intensief bezig zijn, ga ik stil achter ze staan en wacht tot ze wat in de gaten hebben
![]()
Ik kom daar lang genoeg dat ze me nu wel kennen

Hier is een foto van mijn weekvoorraad beleg en kwark. 16 pakjes kalkoenfilet (150g/stuk), 7 pakjes runderrookvlees (100g/stuk), 7 bakken kwark (500g/stuk).

Naar zout, etc. heb ik nog niet echt gekeken. Op het pakje staat 2,53g per 100g, dus bijna 8,5g per dag. Ik heb geen idee wat de ADH is. Ik vraag me af hoeveel er in de kipfilet is, zal wel ongeveer hetzelfde zijn.Je moet voor de grap eens kijken hoeveel zout er zit in die kalkoenfilet
Ik zou toch eens naar je voeding kijken en brood met kalkoenfilet vervangen want dat is echt een zoutbom.
Het boos kijken is opgelost