AndroidHealthClinic

-

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Ik heb toch maar besloten om het wel te gaan doen. Met belangrijke mensen in mijn leven er over gehad die achter me staan. Eerdere problemen waren paniek, als ik gesteund wordt geeft mij dat al een rustiger gevoel.

Ik heb wel besloten het bij enkel test e te houden en hcg mee te laten lopen, als nakuur zal ik voor clomid gaan. Daarnaast vooral 'clean' eten, daarbij preventief hawthorne berry en heel af en toe bietensap voor de bloeddruk, voldoende omega voor het cholesterol.

De duur van de kuur zal ik nog even overleggen, hoeveel hcg raden jullie aan? Cools zei 500 2x p/w.

Cools HCG aanraden is de standaard voor velen.

Ene moment spreek je van kuren en andere moment van trt? Als je test levels laag zijn van nature zal dit zoals eerder gezegd bij off gaan nog meer naar beneden gaan (tijdelijk).

2x500iu EW.

Succes

-

Laatst bewerkt:
Oke, en m.b.t. kinderwens. Heb ik hier meer kans op door deze cycle te ondernemen in tegenstelling tot niks doen (waardoor lang met lage test ook tot onvruchtbaarheid kan leiden).

Wrs gaat zo'n cycle je vrij weinig brengen. Je zult je 8 tot 12 weken een stuk beter voelen( logisch, in 1 keer heb je Test in je fl**ker ) en je zult wat kilo's pakken. Maar dan ga je OFF, heb je helemaal geen Test en als je dan 'hersteld' bent zit je nog altijd met dezelfde lage waardes en is het nog steeds zowat ondoenlijk om je massa te behouden/te gainen zoals je nu ook al ervaart.

Als het is als 'voorbereiding' op TRT zit je weer op een te hoge dosis want op 250 of 500 mg TestE zul je je uiteraard anders voelen dan op TRT dosis.

Wrs gaat zo'n cycle je vrij weinig brengen. Je zult je 8 tot 12 weken een stuk beter voelen( logisch, in 1 keer heb je Test in je fl**ker ) en je zult wat kilo's pakken. Maar dan ga je OFF, heb je helemaal geen Test en als je dan 'hersteld' bent zit je nog altijd met dezelfde lage waardes en is het nog steeds zowat ondoenlijk om je massa te behouden/te gainen zoals je nu ook al ervaart.

Als het is als 'voorbereiding' op TRT zit je weer op een te hoge dosis want op 250 of 500 mg TestE zul je je uiteraard anders voelen dan op TRT dosis.

Komt het niet voor dat na cycle mensen die vooraf lage test hadden, na het herstellen hoger uitkwamen uiteindelijk?

Komt het niet voor dat na cycle mensen die vooraf lage test hadden, na het herstellen hoger uitkwamen uiteindelijk?

Man, man, man. Hoe kan je zo een onnozele vraag stellen. Het omgekeerde zou wel eens kunnen gebeuren. Zet dat kuren uit je hoofd. Je beeldt je van alles in. Ga aan de clomid en laat je bloed na drie maanden clomid meten. Daar doe je niks verkeerd mee en het kan zijn dat je testosteron verdubbeld. Is het zo niet, dan weet je dat je het anders moet aanpakken.

Terug
Naar boven