AndroidHealthClinic

3de kuur advies graag!

hans1982

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik wil binnenkort 1 a 2 weekjes met mijn 3de kuur beginnen. Ben een tijdje terug ziek geweest (4 weken) maar ben er weer helemaal boven op en wil weer gaan knallen.

Zal even mijn stats geven vandaag gemeten op de sportschool:

1.81
92 kilo
vet 14% In mijn vorige topic zei ik 18 omdat ik moest gokken zat er dus goed naast :P

Mijn voruge kuur was:

wk 1 t/m wk 4 dianabol 40mg dag
wk 1 t/m wk 9 Test e 500mg week
wk 1 t/m wk 8 Deca 400mg week

week 12 t/m 15 nolvadex 40 / 40 /20 /20

heb die kuur toen 12 kilo gepakt maar veeeeel vocht dat wil ik deze keer anders gaan doen. Ook veel last gehad van Gyno komt door de dianabol en Deca denk ik, ben er erg gevoelig voor. Daarom had ik deze kuur in gedachte.

wk 1 t/m wk 10 Test e 750mg week
wk 1 t/m wk 10 Bold 750mg week
wk 7 t/m wk 10 Winny 40/50 mg dag

wk 14 t/m 18 nolvadex
Ik zou er ook HCG bij willen pakken maar weet niet precies hoe ik het moet pakken doseringen enz. Bij de vorige kuur erg kleine ballen en duurde lang voordat ze op normale grote waren :S 6 maanden ofzo. Ben hier voor naar het ziekenhuis geweets ben goed onderzocht geen bloedonderzoek, wel hardfilmpjes en dat was goed, de Arts vertelde mij dat ik goed moest rusten dat het allemaal zou goed komen en dat was ook het geval.

Nu wil ik graag een vervanger voor de Dbol omdat ik een kick start wil. Frontload kan miss ook maar weet daar nog niet zo veel van. Vindt wel veel om miss 1250mg test en 1250mg Bold te zetten de eertse week.

Heb over Turinabol veel topic gelezen en bijna allemaal negatief weten jullie misschien een goede kick start variant ?

Alvast heel erg bedankt!!

Groetjes,
Hans

wel een klapper die frontload als je dat gaat doen.. ziet er verder best uit..

92 kilo bij 1m81.
Had je ook zonder kuur gekund .

test precies nogal hoog zou hem 500mg per week houden zo als in je vorige kuur
bold is niet zo onderdrukkend als deca

• Topic Starter Topic Starter
hoe weet jij dat nou? misschien ziet hij er wel heel indrukwekkend uit me 80 kilo en jij met 100 kilo nog steeds niet.

niet zo snel oordelen want je hebt elkaar nog nooit gezien ;)

Tjha goede reactie vind mijn schouders en borst stukkie mooier :P, maarja daar zijn we hier niet voor!

Maar goed ik heb nog niet echt antwoorden op mijn vragen iemand?!!!!

Wil echt volgende week beginnen.

Denk wel dat ik 12 weken ga kuren als ik een frontload gan nemen omdat ik dan toch ml over hou voor 12 weken.

GRAAG ADVIES.

Alavst bedankt!

Maar goed ik heb nog niet echt antwoorden op mijn vragen iemand?!!!!

Wil echt volgende week beginnen.

Denk wel dat ik 12 weken ga kuren als ik een frontload gan nemen omdat ik dan toch ml over hou voor 12 weken.

GRAAG ADVIES.

Alavst bedankt!

ja, dat is zo, wil ik zelf ook gaan doen.. ff geen orals als kickstart, maar een frontload.ziet er verder gewoon goed uit..

ja, dat is zo, wil ik zelf ook gaan doen.. ff geen orals als kickstart, maar een frontload.ziet er verder gewoon goed uit..

Weet nu alleen niet op ik de test op 750mg moet houden of op 500.

Frontload bijde op 1250mg eerste week. Hoe zet ik dat ?

Gewoon 2.5 ml test e en 2.5 bold linker bil en 2.5 ml test e en 2.5 bold rechter bil of is dat teveel voor ineens te nemen.

Of het verdelen in 2 dagen de eerste week ?

Groetjs,
Hans

Ik zou alles er in 1 keer injassen..hierdoor ontstaat een lekkere hoge piek waardoor de Frontload goed op zen plek komt

ach die frontload zit er zo in gewoon een paar keer 4 ml in 1 keer in je bil zetten is makkelijk zat alleen zou de frontload twee weken doen

Ben niet zo'n frontloader.
En omdat je maar liefst 10 weken kuurt weet ik ook niet of het echt nodig is.....
Niet dat ik zo kapot van orals ben, maar je kan overwegen die frontload te skippen en een dboll als kickstart te gebruiken.

Verder ziet het er wel doordacht uit.

Hoe je HCG moet gebruiken kan je beter even opzoeken hier, er zijn tal van methodes.

Ik vindt het tijdsbestek te kort,zou met de lange esters van deca ,en test rekening houden,en het totaal opschroeven naar week of 12,dan in week 10 deca deruit,test tot week 12,dan op week 15 de nakuur in

Last van gyno: probeer proviron vanaf week 2 t/m 10 om eventueel aromatiseren te voorkomen.
Nakuur versterken.Bijv.
week 11 4000iu 3x Hcg e.5d. +
week 11 15dagen clomid 2xp.d. 50mg dan nog eens 10dagen 50mg +
week 11 30 dagen novaldex 10mg dagelijks.

Variatie´s mogelijk afhankelijk van persoon.
(check PCT ANABOLICS 2007)

Last van gyno: probeer proviron vanaf week 2 t/m 10 om eventueel aromatiseren te voorkomen.
Nakuur versterken.Bijv.
week 11 4000iu 3x Hcg e.5d. +
week 11 15dagen clomid 2xp.d. 50mg dan nog eens 10dagen 50mg +
week 11 30 dagen novaldex 10mg dagelijks.

Variatie´s mogelijk afhankelijk van persoon.
(check PCT ANABOLICS 2007)

4000iu is wel erg veel in 1x..

Terug
Naar boven