Fitness Seller

3de kuur, graag jullie op en aanmerkingen

robbertoo1

Novice
Waardering
0
ik ga maandag weer beginnen met een kuurtje..

mijn stats zijn.
185
90 k
bf..12,5%

de bedoeling:
week 1--test enantaat 500mg
week 2--test enantaat 750mg
week 3--test enantaat 500mg
week 4--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg
week 5--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg
week 6--test enantaat 500mg + test cypionaat 400mg
week 7--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg
week 8--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg

en vanaf week 6 clenbuterol met opbouwen daarvan in week 6 en dan 2 dagen op 2 dagen af.

graag jullie reactie en ideeen hier over.

waarom niet gewoon test op 750 laten de hele kuur? en nolva vanaf 12-14 ofzo

hoe zagen je vorige kuurtjes eruit en wat heb je ermee gegained? Aan je stats te zien denk ik niet al te veel, maar weet het achterliggende verhaal niet.

Vreemd kuurvoorstel. Je gaat test combineren met test. Daarop wil je de test met de langste ester maar 4wkn gebruiken. Je kuurt ook nog eens niet op een constante basis, althans dat ben je voorlopig van plan.

Heel raar allemaal...

hier klopt niks van. als suat al zei....test met test stacken slaat nergen op plus is dit gewoon pyramide style en dat is achterhaald.

verder gbruik je clen ook niet 2 dagen op/2 dagen af. doe dan 2 weken op/af of neem ketotifen/benadryl.

-rodge

ik ga maandag weer beginnen met een kuurtje..

mijn stats zijn.
185
90 k
bf..12,5%

de bedoeling:
week 1--test enantaat 500mg
week 2--test enantaat 750mg
week 3--test enantaat 500mg
week 4--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg
week 5--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg
week 6--test enantaat 500mg + test cypionaat 400mg
week 7--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg
week 8--test enantaat 750mg + test cypionaat 400mg

en vanaf week 6 clenbuterol met opbouwen daarvan in week 6 en dan 2 dagen op 2 dagen af.

graag jullie reactie en ideeen hier over.

Grappig je bent Test E aan het opbouwen, afbouwen, opbouwen....:rolleyes:
En dan ga je de Test E met de Test Cyp stacken. Ik meen de langste esther van allemaal en die neem je 4 weken. Gaat echt helemaal nergens over!!!
Wat zijn je eerdere kuren geweest? Ben ik wel benieuwd naar...
Kun jezelf anders toelichten hoe je tot deze stack gekomen ben?

• Topic Starter Topic Starter
vorige kuren

sust + deca-durabolin + oxy
test + nandrolone + methandienone

• Topic Starter Topic Starter
ga de test cypionaat erbij doen voor de extra boost.
hebben jullie voor de rest nog positieve reacties??

denk het niet .succes ermee.

@Robbertoo; Een voorstel is sowieso om de dosis test constant te houden. En daarnaast iets bij nemen. Je kunt wellicht andere middelen gebruiken om te kuren.

Ik denk bijv aan test/tren of test/bold, eventueel aangevuld met orals. Je kunt veel kanten op, er zijn genoeg middelen die je nog niet hebt gebruikt.

Denk er eens over na, kom dan weer met een nieuw voorstel. Kunnen we je daarmee zonodig corrigeren.

Succes!

methandienone is dianabol kereltje :), en sust is niet gewoon test, de ester combi zorgt imo wel voor een andere beleving dan enanthate.

De dove leid de blinde lijkt het wel hoor.
Je beseft toch wel dat hij 2 verschillende kuren opnoemt die hij hiervoor gedaan heeft en niet 1 kuur maar met alternatieve benamingen he??

Ontopic: Zoals eerder gezegd, zelfde dosis aanhouden de hele kuur. 2x test is onzin. vervang de Cyp voor iets anders en breng dan opnieuw een kuurvoorstel uit.

Zou wel graag willen weten wat de beredenering was achter het constanst schommelen van doseringen en de dubbele test??

Terug
Naar boven