Kijk, hetgeen dat Dr worf, DBC01 en Big'r posten vind ik volwassen en informatief tegelijkertijd. Ik kan niet alles weten (weet wss zelfs weinig tov jullie) en daarom zijn er gelijk die gaan afkatten. Dr, DBC en Big'r wijzen me ook op "lompe" vragen maar doen het tenminste normaal en geven zelfs de goede informatie erbij. Voor zo'n mensen heb ik respect, voor de anderen helaas niet veel (al denk ik niet dat iemand dat zich aantrekt, maakt mij ook niet uit).
Ik heb ook niet gezegd dat de kuur niet aanslaat, maar idd, beetje slecht gepost van mij, ik ben die 6 kilo in 5 weken bijgekomen (eerst 3 weken dieet gestart en daarna kuur erbij gezet). Misschien verwacht ik teveel deze maal.
Dan ga ik de nakuur doen zoals men hier voorschrijft en de winstrol dus aan het eind van de kuur (laatste week?) om de dag zetten.
De reden waarom ik deca en testo niet in 1 spuit zet is omdat de spuit (heb maar spuiten van 5ml) vol zit (250 is 5 ml zoals jullie weten)
en ook aangezien dat niemand Naposim aanraad om erbij te nemen doe ik dat ook niet.
Ik ben ook niet iemand die zomaar gaat spuiten, ik ga netjes naar een dietiste enzoverder. Ik let goed op mijn voeding, alleen in het weekend is het wat moeilijker.
Wat vinden jullie verder van de "kuur" die ik nu doe, het duurt trouwens in totaal 6 weken.