Fitness Seller

3de week in kuur, Naposim erbij of niet....

DMX

Cool Novice
Waardering
0
Ok, ik durf het bijna al niet te posten vanwege de reacties, maar here we go

Ik kuur al 3 weken, is niet mijn eerste kuur.
ma 250 deca
woe 200 winstrol
vrij 250 testo enanthate

Nu ben ik op 91 kilo, was gezakt naar 85 na vorige kuur.
Ik zou graag Naposim bijnemen, is dit verstandig?

woe 200 winstrol???????????????

ga je eerst eens verdiepen in de materie voor je begint of heb je lang werkende winstrol dan ben je denk ik de eerste.

ik zou stoppen met de winstrol en die op het einde van je kuur om de dag 50mg te zetten .

en nakuur?

• Topic Starter Topic Starter
nakuur

na 10 dagen laatste inname 2 weken nolva 50mg

dus winstrol stoppen? ik hoor van alle kanten verschillende dingen.
Maar ik zal het proberen.

Hoe zit het nu met de naposim?

Dus je stopt met je nakuur, als het amper echt uit je systeem is. Slim

dat bedoel ik dus met, bang om te posten.

Als IKKE nu gewoon ook eens advies geeft dan, ipv gewoon ff te katten..... maar ja, ben het al gewoon hier

Nu je toch advies wilt:

DMX zei:

Als IKKE nu gewoon ook eens advies geeft dan, ipv gewoon ff te katten..... maar ja, ben het al gewoon hier

Alles kappen, gelijk nakuren en dan gaan lezen

laat maar....... tis toch meestal hetzelfde hier

Ze zijn lekker straf hierzo dat klopt. Maar als je al zoveel weet van hoe het reilt en zeilt hier dan zou je ook tijd hebben gehad om je in te lezen in voorbeeldkuren, de do's en don'ts van een kuur. Je zou hebben kunnen lezen over propere nakuren.

Maar blijkens je eigen kuur, die -god bewaar me- niet eens je eerste is, ben je niet bepaald op de hoogte van basisprincipes.
Winstrol gooi je er niet op 1 dag in, Winstrol heeft een korte ester (betekent werkt kort in het lichaam) dus moet meerdere malen per week gezet.

Ga dus gewoon prettig door waar je mee bezig bent, NOK met de Winstrol, die gebruik je pas in de laatse weken op 50mg om de dag om je vochtbel een beetje kwijt te raken, raak de Naposim niet aan want een verklote kuur red je niet met een hand pillen en je Nolvadex doe je netjes 4 weken, te beginnen 2 weken na je laatste Deca-shot: week 1 40mg/week2 20mg/ week 3 20mg en week 4 20mg per dag.

Wow dit kostte niet eens veel tijd.

6 kg in 3 weken tijd? Je zou verwachten dat iemand naposim erbij neemt wanneer de kuur niet aanslaat...

Reacties kon je een beetje verwachten helaas. Dat je niet precies weet wanneer je een nakuur moet beginnen kan nog, maar 200 mg winstrol 1x/week is wel grappig. Heb je geluk dat DBC01 in een goede bui is.

Klein "tipje" voor de volgende keer: Knal lekker de deca en test in 1 spuit. Scheelt je weer wat prikken. Velen (waaronder ik) zetten zonder probleem 4 ml in 1 injectie.

Ben het dus met DBC eens. Verder zet je winstrol dus om de dag 50 mg en praktisch iedereen doet dit aan het eind van zijn kuur.

Waarom zet je de deca en test enanthaat niet gelijktijdig?

DMX zei:

DMX zei:
laat maar....... tis toch meestal hetzelfde hier

Wat verwacht je dan als je met zulke lompe voorstellen komt :rolleyes:
Als je zulke dingen blijft posten zul je negatieve reacties blijven krijgen.

Krankzinnigheid is dezelfde dingen blijven doen en andere resultaten verwachten.

DBC01 zei:
Ze zijn lekker straf hierzo dat klopt. Maar als je al zoveel weet van hoe het reilt en zeilt hier dan zou je ook tijd hebben gehad om je in te lezen in voorbeeldkuren, de do's en don'ts van een kuur. Je zou hebben kunnen lezen over propere nakuren.

Maar blijkens je eigen kuur, die -god bewaar me- niet eens je eerste is, ben je niet bepaald op de hoogte van basisprincipes.
Winstrol gooi je er niet op 1 dag in, Winstrol heeft een korte ester (betekent werkt kort in het lichaam) dus moet meerdere malen per week gezet.

Ga dus gewoon prettig door waar je mee bezig bent, NOK met de Winstrol, die gebruik je pas in de laatse weken op 50mg om de dag om je vochtbel een beetje kwijt te raken, raak de Naposim niet aan want een verklote kuur red je niet met een hand pillen en je Nolvadex doe je netjes 4 weken, te beginnen 2 weken na je laatste Deca-shot: week 1 40mg/week2 20mg/ week 3 20mg en week 4 20mg per dag.

Wow dit kostte niet eens veel tijd.

Even een kleine correctie opa.. winstrolject is estherloos! :D

Maar voorderest helemaal mee eens!

Kijk, hetgeen dat Dr worf, DBC01 en Big'r posten vind ik volwassen en informatief tegelijkertijd. Ik kan niet alles weten (weet wss zelfs weinig tov jullie) en daarom zijn er gelijk die gaan afkatten. Dr, DBC en Big'r wijzen me ook op "lompe" vragen maar doen het tenminste normaal en geven zelfs de goede informatie erbij. Voor zo'n mensen heb ik respect, voor de anderen helaas niet veel (al denk ik niet dat iemand dat zich aantrekt, maakt mij ook niet uit).
Ik heb ook niet gezegd dat de kuur niet aanslaat, maar idd, beetje slecht gepost van mij, ik ben die 6 kilo in 5 weken bijgekomen (eerst 3 weken dieet gestart en daarna kuur erbij gezet). Misschien verwacht ik teveel deze maal.
Dan ga ik de nakuur doen zoals men hier voorschrijft en de winstrol dus aan het eind van de kuur (laatste week?) om de dag zetten.
De reden waarom ik deca en testo niet in 1 spuit zet is omdat de spuit (heb maar spuiten van 5ml) vol zit (250 is 5 ml zoals jullie weten)

en ook aangezien dat niemand Naposim aanraad om erbij te nemen doe ik dat ook niet.
Ik ben ook niet iemand die zomaar gaat spuiten, ik ga netjes naar een dietiste enzoverder. Ik let goed op mijn voeding, alleen in het weekend is het wat moeilijker.

Wat vinden jullie verder van de "kuur" die ik nu doe, het duurt trouwens in totaal 6 weken.

Laatst bewerkt:
DMX zei:
Kijk, hetgeen dat Dr worf, DBC01 en Big'r posten vind ik volwassen en informatief tegelijkertijd. Ik kan niet alles weten (weet wss zelfs weinig tov jullie) en daarom zijn er gelijk die gaan afkatten. Dr, DBC en Big'r wijzen me ook op "lompe" vragen maar doen het tenminste normaal en geven zelfs de goede informatie erbij. Voor zo'n mensen heb ik respect, voor de anderen helaas niet veel (al denk ik niet dat iemand dat zich aantrekt, maakt mij ook niet uit).
Ik heb ook niet gezegd dat de kuur niet aanslaat, maar idd, beetje slecht gepost van mij, ik ben die 6 kilo in 5 weken bijgekomen (eerst 3 weken dieet gestart en daarna kuur erbij gezet). Misschien verwacht ik teveel deze maal.
Dan ga ik de nakuur doen zoals men hier voorschrijft en de winstrol dus aan het eind van de kuur (laatste week?) om de dag zetten.
De reden waarom ik deca en testo niet in 1 spuit zet is omdat de spuit (heb maar spuiten van 5ml) vol zit (250 is 5 ml zoals jullie weten)
en ook aangezien dat niemand Naposim aanraad om erbij te nemen doe ik dat ook niet.
Ik ben ook niet iemand die zomaar gaat spuiten, ik ga netjes naar een dietiste enzoverder. Ik let goed op mijn voeding, alleen in het weekend is het wat moeilijker.

Wat vinden jullie verder van de "kuur" die ik nu doe, het duurt trouwens in totaal 6 weken.

Bij mij is 200mg deca 1ml en 250mg testo is ook 1ml:D

Bij mij dus niet, ik heb deca 50 uit de apotheek hier, idd, wel meer vloeistof, maar ben altijd zeker dat ik de echte heb natuurlijk. ;-)

Ik vind het beetje lage dosering als het niet je eerste kuur meer is

DMX zei:
QUOTE]

Mooi gezeg kerel!

@ Ikke,

je hebt wel ergens een punt dat het een lage dosering is, maar dit doe ik om persoonlijke redenen. Toen ik vorig jaar kuurde met hogere dosering is het helemaal fout gegaan kwa relatie enz. Ik wil ook geen powerhouse van 120 kilo ofzo worden, als ik rond de 100 geraak ben ik al lang blij. Dus, nog 9 te gaan. Daarom vroeg ik ook of naposim er bij mocht om het een beetje te versterken allemaal, maar blijkbaar is het niet zo'n goed idee

Terug
Naar boven