- Waardering
- 7.570
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 74kg
Eerder slachtoffer van de consumptiemaatschappij, westerse welvaart, kapitalisme.
Ja want deze dwingen iemand om te over eten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerder slachtoffer van de consumptiemaatschappij, westerse welvaart, kapitalisme.
Heb het eerst half uur gekeken gisteren en wat de f**k. Dat dikke meisje eerst zeggen dat ze niet snapt hoe ze zwaarder kan worden en daarna jankend vertellen dat als ze chocola ziet ze het ALLEMAAL op wilt eten.
En het meest tenenkrommend vond ik vooral het met een stalen gezicht kunnen beweren dat energiebalans nergens op slaat.
eten is niet verslavend.Wat is hier niet waar aan dan??
Voedings industrieën gooien toch van alles in om je meer te laten eten wat ook verslavend is. Meer eten is meer inkomsten!
@Jwdoetookmee
Ik zag dat jij deze docu naar beneden gaat halen. Zelf heb ik niet het verstand van voeding wat jij hebt, maar wellicht zijn mij of anderen dingen opgevallen die jij niet of anders had gezien.
Wat ik allereerst een bijzonder slecht punt vond is dat zij zeggen dat tussen 1980-2000 oid het aantal "gym memberships" in de usa verdubbeld is en dat in die tijd het aantal mensen met obesitas ook verdubbeld is. Dit is het bruggetje naar dat dit aantal memberships dus een causaal vervand zou hebben met hoeveelheid beweging/sport en dus de hoeveel calorien verbrand worden door de gemiddelde Amerikaan.
Dat eerste zegt natuurlijk helemaal niets aangezien een gym membership niet gelijk staat aan uren sporten of calorien verbranden. Hele verdienmodel achter ketens als planet fitness is dat ze zo goedkoop zijn (&
$10,-/maand) zodat iedereen een membership heeft maar nooit gaat, maar nooit het abbo op zegt gezien de kosten zo laag zijn dat het mogelijk is dat ze 'eventueel toch nog wel eens gaan'.
Er zijn wel statestieken te vinden tussen de hoeveelheid memberships en de daadwerkelijke sportschool bezoeken. Hoeveel keer gaat iemand met een gymmembership nou daadwerkelijk sporten per maand. Anyhow heb maar klein stukkie gekeken maar als ik steentje bij kan dragen aan het kapot maken van dit soort excuus docu's dan help ik graag mee.
Heb het eerst half uur gekeken gisteren en wat de f**k. Dat dikke meisje eerst zeggen dat ze niet snapt hoe ze zwaarder kan worden en daarna jankend vertellen dat als ze chocola ziet ze het ALLEMAAL op wilt eten.
En het meest tenenkrommend vond ik vooral het met een stalen gezicht kunnen beweren dat energiebalans nergens op slaat.
idd na dat ze dit met een stalen gezicht glashard ontkende ben ik gestopt met kijken. Van mij mag per direct alle subsidie van de publieke omroep worden stopgezet na het uitzenden van dit programma
Ja ook mooi hoe die gozert/dude/chick combo dan zegt dat hij/zij/het een "healthy" lunch maakt, en dan van borterham met pindakaas, met jam, met nutella en een glas cola. En dan gaan ze opsommen hoeveel suiker er al in een healthy lunch zit. Sjiiii
oja en sportscholen maken ons dit. Want de afgelopen 20 jaar is het aantal mensen met obesitas verdubbeld even als het aantal leden van sportscholen.
sportschool maakt ons dus dik
oh en ook trouwens hoe 3 dingen gewoon als hetzelfde worden beschoud, gezondheid, vet % en lichaamsgewicht. Zijn toch echt 3 hele andere dingen maar daar word geen onderscheid in gemaakt. Er is natuurlijk wel een verband tussen alle 3, maar al die nuances worden gewoon niet gemaakt.