AndroidHealthClinic

3e Batch DNP

200 mg om mee te beginnen als je goede heb iig

• Topic Starter Topic Starter
Heb je ervaring of niet ?

Ja heb een keer gedaan op 600mg per dag maar op dag 5 trok ik het allemaal niet meer. En achteraf gezien was het beter geweest om gewoon eerst 200mg te nemen voor 14 dagen. Maar omdat ik er later achter kwam dat ik een afwijking aan mijn oog heb probeer ik het niet nog een keer.

Maar had je die laatste batch? dat kan ik me haast niet voorstellen..

nu 2 dagen op 100mg ( zelf hergedoseerd ) , 2 dagen 200mg en 2 dagen 400mg achter de rug. Hoger ga ik ook niet.

De bijwerkingen zijn goed te doen.
Van de warmte heb ik geen enkele last ( behalve snachts ..maar dan slaap ik ;) ) ..ook niet na een maaltijd snelle koolhydraten.
Alleen op 400mg raak je echt "HEELEMAAL" verrot van moeheid merk ik.

Op 400mg begint het zweten ook flink door te zetten en dan vooral snachts..dit waarschijnlijk omdat je bij deze dosis ook flink vocht begint vast te houden. ( ben zelf een kilo zwaarder dan ik begon nu )

Wat betreft die batches heb ik geen idee.
Ik heb die ondergedoseerde gezien .. ( 100mg ) .. de nieuwe die daarvoor terugkwamen en die zeten in een grote pot met schroefdop ..waarschijnlijk verschilt de verpakking per aantal maar goed.

En zelf heb ik ze van MP in zilver kleurige sealtjes.

Overigens zijn ze geen van allen 200mg. zitten net op of net over de 180mg :)
incl capsule wel bijna 200mg.

toevallig merkte ik dat op bij het herdoseren.

zou die nw maar 1 pd nemen,voor 4 dagen,dan aankijken. Die andere vorige is allemaal troep,die kristal is zwaar dus uitkijken.

@Tommie,denk dat je verkeerd zit,zijn 500mg caps,200mg is beetje weinig,dat kan helemaal niet. Als het goed is zit er zowiezo al 300 filler in,en 200mg DNP.

Maar je weet zo welke je hebt,omdat er een glimmend gekleurd plastic stickertje opzit,die andere waren papier ofzo.

k doe anders wel even een foto maken van het weekend.
wil er nog een paar herdoseren voor het af te bouwen ( alhoewel dat niet hoeft )

Heb helaas dat zakje weggegooid en ze in een plopdeksel verpakking van mp gedaan.
Zag het al gebeuren dat me halve keuken was eigenlijk ( achteraf goed gedacht trouwens ... )

was idd Crystal versie..

Zal wel een gele rommel gegeven hebben die omcapping wahahahaha
Zag dat ze nu in potten zitten,vriend van mij is er honds beroerd op geworden.

Das typisch het gevaar met die meuk,eerste dag 4 ingenomen,2de dag ook,toen op 3 over gegaan,beroerd als een hond bijna 40 koorts,gewoon dikke overdosis dus,zeer gevaarlijk dus.

400mg is gewoon 2 cappies,dan ga je dus al kapot....nou die sukkels hebben dus eindelijk een poeder die werkt.

ook ff gewogen

0,652
0,648
0,598
0,619

zal zo ff pik plaatsen

dnp meuk 1.jpg

Laatst bewerkt:
Op zich toch redelijke resultaten wat betreft dosering als je nagaat dat 't capsules zijn..

gr

Die gast is ermee gestopt doordat hij beroerd ervan is geworden.Dus ik heb restje overgenomen Ik ga deze denk ik ook herdoseren op de helft,en dan 14 dagen 1x100mg per dag doen. Heb er st of 8 dus das dikke 2 weken,mits ik niet alles uit mijnlompige handen laat vallen.

Overgens plastik potje geen zakje ofzo

Dokter Mettler, also

Hmmm, heb zelf ook wat ervan liggen, dacht ga ook eens ff wegen dan.

Het zakje woog 2gr.
De caps zouden theoretisch 30x600mg=18000mg moeten wegen.

Pakje was precies 20gr, dus bij mij klopte hij als een bus!
Had ook nog een open pakje liggen waar ik eerder mee bezig was, was wel wat uit, maar naar verhouding ook precies goed qua gewicht...
Misschien gewoon een eenmalige drukfout ofzo?
Kan wel foto'tje maken van mijn gewicht net als Kriel.

Die gast is ermee gestopt doordat hij beroerd ervan is geworden.Dus ik heb restje overgenomen Ik ga deze denk ik ook herdoseren op de helft,en dan 14 dagen 1x100mg per dag doen. Heb er st of 8 dus das dikke 2 weken,mits ik niet alles uit mijnlompige handen laat vallen.

Overgens plastik potje geen zakje ofzo

Dat zijn tenminste normale doseringen imo al dat gekke gedoe van 600mg tot 1200mg vind ik een beetje ver gaan als je goede heb iig.

Ik snap wel wat je bedoelt wat betreft die achterlijke doseringen.. maar die 2e batch dnp was gewoon echt rommel.. heb zelf ook 5 caps per dag genomen de eerste 3 dagen..

gr

Heb jij hem ook al door.. da's niet alleen om z'n brinta mee te wegen hehehe

Terug
Naar boven