MuscleMeat

3e Batch DNP

Daar wordt ik gewoon voor betaald, en betaal daar gewoon belasting over. Ti's gewoon mijn dagelijkse werk.

Laatst bewerkt:
Voordat iemand denkt dat mijn kelder zo ingericht is....idioten

nee kriel wij weten ook wel dat die vol met handboeien ;kettingen ;zwepen en dergelijke hangt dat hoef je echt niet te vertellen.

Lijkt meer op een middeleeuwse martel werkplaats bij hem. Daar gebeuren dingen die Kim Holland zelfs te ver gaan.

hahahaha

10 daagse kuur zit er op ..gelukkig :clap:

En wat kan een mens toch belachelijk ziek worden van die rommel zeg ... daar ben ik nu ook wel achter.

Ben benieuwd wat het resultaat is als het vocht er uit is .
Merk heel erg dat ik op de benen en buik vocht vasthoudt.

Wel is heel goed te zien dat ik op de bovenste buikspieren een stuk droger ben geworden.
Verder staan de aders behoorlijk dik op me kuiten en armen .. maar misschien is dat van de hoge lichaamsteperatuur nog.

anyway .. i.p.v van omcappen en afbouwen heb ik nog 3 dagen een eindsprintje getrokken op 600mg .. en dit is echt niet te doen zeg :o
( dit is dus de crystal versie ... die zou heftiger wezen dan poeder )

Nauwelijks slapen ... continu buiten roken (bij 6* savonds op je shirtje) .. misselijk worden en het zweten ..vooral snachts is gewoon niet te doen.

Was weer een leuke ervaring i.i.g.
En zou het zeker zo weer doen .. alleen dan op 400mg.
Op die dosis heb ik het het langste uitgehouden zonder echt last te hebben van bovenstaande dingen.

Als het resultaat bevalt post ik wel foto's. ( duurt +/- 4 dagen voor het meeste vocht weg is )

ach gewoon pics posten ....wel before en after eigenlijk

Reken maar een week eer je lichaam uit "shock" is.

Goed te horen dat het bevalt en die koeienkoppen goed poeder hebben. Wel respekt voor hun aanpak.

ach gewoon pics posten ....wel before en after eigenlijk

Ik heb een "before" foto maar, om nu foto's te gaan posten heeft totaal geen zin en dat geeft ook een heel vertekend beeld van hetgeen die DNP heeft gedaan. gewoon even wachten.

Reken maar een week eer je lichaam uit "shock" is.

Goed te horen dat het bevalt en die koeienkoppen goed poeder hebben. Wel respekt voor hun aanpak.

Ik ben benieuwd ... ga er ook niet vanuit dat als het vocht grotendeels er uit is dat je dan gelijk het resultaat zult zien ... t vel moet ook nog een beetje krimpen zo hier en daar als ik het zo bekijk :D plooit dus echt aan alle kanten maja.

Of het goed of slecht is ... het zal blijken.
Gezien het feit ik me echt ZWAAR K*T voelde heb ik wel het idee dat het werkte ;)

*edit. zie nu dat ik aan het posten ben ik het verkeerde topic ... had een eigen topic lopen :P

10 daagse kuur zit er op ..gelukkig :clap:

En wat kan een mens toch belachelijk ziek worden van die rommel zeg ... daar ben ik nu ook wel achter.

Wel is heel goed te zien dat ik op de bovenste buikspieren een stuk droger ben geworden.
Verder staan de aders behoorlijk dik op me kuiten en armen .. maar misschien is dat van de hoge lichaamsteperatuur nog.

anyway .. i.p.v van omcappen en afbouwen heb ik nog 3 dagen een eindsprintje getrokken op 600mg .. en dit is echt niet te doen zeg :o
( dit is dus de crystal versie ... die zou heftiger wezen dan poeder )

Nauwelijks slapen ... continu buiten roken (bij 6* savonds op je shirtje) .. misselijk worden en het zweten ..vooral snachts is gewoon niet te doen.

Was weer een leuke ervaring i.i.g.
En zou het zeker zo weer doen .. alleen dan op 400mg.
Op die dosis heb ik het het langste uitgehouden zonder echt last te hebben van bovenstaande dingen.

Als het resultaat bevalt post ik wel foto's. ( duurt +/- 4 dagen voor het meeste vocht weg is )

Klinkt goed ;), ik ga zo ook maar beginnen aan de nieuwe caps.

Ik was er ook zwaar ziek van, maar ging wel t*ring hard erop. Beste batch tot nu toe, geen gehannes, gewoon 200mg rauwe crystal en sterven maar! Hoop dat dit zo blijft want dit is dnp baby :D

Ik heb een "before" foto maar, om nu foto's te gaan posten heeft totaal geen zin en dat geeft ook een heel vertekend beeld van hetgeen die DNP heeft gedaan. gewoon even wachten.

Ik ben benieuwd ... ga er ook niet vanuit dat als het vocht grotendeels er uit is dat je dan gelijk het resultaat zult zien ... t vel moet ook nog een beetje krimpen zo hier en daar als ik het zo bekijk :D plooit dus echt aan alle kanten maja.

Of het goed of slecht is ... het zal blijken.
Gezien het feit ik me echt ZWAAR K*T voelde heb ik wel het idee dat het werkte ;)

*edit. zie nu dat ik aan het posten ben ik het verkeerde topic ... had een eigen topic lopen :P

nee ik bedoelde ook als het vocht weer weg is want dat snap ik zelfs nog wel...

Ik was er ook zwaar ziek van, maar ging wel t*ring hard erop. Beste batch tot nu toe, geen gehannes, gewoon 200mg rauwe crystal en sterven maar! Hoop dat dit zo blijft want dit is dnp baby :D

Hoe herken je het beste die 3de batch ?
Heb jij ook die van MP uit zo'n zilverkleurig sealtje ? ( 30x200mg )

Pis me trouwens echt aan alle kanten leeg nu man ... vannacht 3x er uit geweest , dat is me nog niet eerder gebeurd...blijkbaar houd je echt veel meer vocht vast op dnp dan ik dacht.
Gewicht begint nu ook te zakken .... dus echt erg vind ik dat pissen niet :p

Dnp kuur

Zondag gestart met 200mg maandag 400mg. Ik merk nog niet veel van de bijwerkingen. Ik laat jullie weten hoe het verder gaat met de kuur

Dnp kuur

Ik was vergeten erbij te vermelden dat ik deze dnp kuur voor aas kuur neem. Dit doe ik express want door de dnp zijn je receptoren gevoeliger waardoor je aas kuur beter zijn werk doet.

Ben benieuwd..suc6. duurt paar dagen,zou wel rustig opbouwen

bij 200mg en 400mg is het ook nog wel goed te doen .. wacht maar tot je snacht na de 600mg .. dan wordt het toch vies zwaar.

maar voor wat ik gelezen heb .. is 200mg voor 7 dagen al voldoende om je receptoren gevoeliger te maken.

vanavond trouwens weer voor het eerst weer getraind sinds de dnp .. t*ring wat gaat alles toch een stuk lekkerder dan zeg :p ...

maar succes !

hoop mijn resultaten deze week te posten ..vocht is nu wel aardig weg want ben +/-3 kilo lichter ... alleen die viese lap vel wil nog niet weg :(

Terug
Naar boven